Telecom News - רן ורד מונה לסמנכ"ל הכספים של רדקום

רן ורד מונה לסמנכ"ל הכספים של רדקום

דף הבית >> מינויים >> רן ורד מונה לסמנכ"ל הכספים של רדקום
רן ורד מונה לסמנכ"ל הכספים של רדקום
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.16, 16:58רן ורד
 
רדקום, ספקית של פתרונות NFV חדשניים לאבטחת שירות וניהול חוויית לקוח לספקי שירותי תקשורת, הודיעה היום על מינויו של רן ורד לסמנכ"ל הכספים של החברה.

לרן ורד יש ניסיון של 10 שנים של עבודה עם מפעילי top-tier  מתעשיית הטלקום, עם התמחות בניהול כספים של ארגונים גלובליים. רן ורד מצטרף לרדקום לאחר ששימש כמנהל הכספים של חטיבת EMEA של אמדוקס בין השנים 2011-2016. לפני2011, הוא שימש במגוון תפקידי ניהול כספים באמדוקס, היה מייסד משותף וסמנכ"ל כספים של קרן השקעות, וכן עבד כרו"ח בפירמת KPMG.

רן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים במסלול מימון מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל, והוא רו"ח מוסמך בישראל.   

סמנכ"ל הכספים הפורש של רדקום, אורי בירנברג, יישאר בחברה במהלך החודשים הקרובים לצורך חפיפה והעברה חלקה של התפקיד.

ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום: "אני שמח לצרף את רן לרדקום, ויש לי אמון מלא ביכולתו להוביל את התהליכים הרבים, שבכוונתנו לחולל, עם פיתוחם של עסקינו והעלאתם לרמה גבוהה יותר. יש לי כבוד רב ליכולותיו של רן ובעיקר לידע, כושר ההחלטה והיצירתיות באמצעותם הוא מנהל את הממשק הכספי בין ספקי טכנולוגיה לבין לקוחות top-tier. ליכולות אלו אין תחליף ברדקום עם התקדמותה קדימה. עם הצטרפותו של רן להנהלה, מציגה רדקום צוות מוביל ומנוסה, שהוא חיוני ליישום אסטרטגיות הצמיחה להאצת עסקינו לשלב הבא.

ברצוני להודות לאורי על תרומתו הרבה לרדקום במהלך השינוי, שהתחולל בה בשנים האחרונות, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

רן ורד: "אני שמח להצטרף לצוות מצוין, שממוקד בהצמחת החברה וניצול מלוא הפוטנציאל העסקי הגלום בה".
 
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share