Telecom News - ממשלת צרפת מזמינה סטארטאפים מישראל לתחרות French Tech Ticket

ממשלת צרפת מזמינה סטארטאפים מישראל לתחרות French Tech Ticket

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ממשלת צרפת מזמינה סטארטאפים מישראל לתחרות French Tech Ticket
ממשלת צרפת מזמינה סטארטאפים מישראל לתחרות French Tech Ticket
מאת: מערכת Telecom News, 22.6.16,  13:56צרפת-ישראל

70 הסטארטאפים הזוכים מכל העולם יקבלו פרס כספי ויבצעו רילוקיישן לצרפת למשך שנה. המיקוד השנה הוא בתחומי ביג דאטה, פינטק, ביוטק IoT ומד-טק. הרישום לתחרות הגלובלית בעיצומו.
 
ממשלת צרפת השיקה אמש את העונה השנייה של התחרות הגלובלית French Tech Ticket, שפתוחה ליזמים ומפתחים מכל העולם, סטארטאפים בשלבי התחלה או צמיחה. ההרשמה לתחרות נפתחה היום ותיסגר ב-24.8.16.

לאחר שבעונה הראשונה של התחרות נבחרו 23 סטרטאפים מ-23 מדינות ברחבי העולם, העונה השנייה מכוונת גבוה יותר וערוכה לאירוח של 70 סטרטאפים זוכים, ביותר מ-40 חממות מובילות ברחבי צרפת, החל מינואר 2017.

70 הסטרטאפים הזוכים השנה יקבלו:

מימון בהיקף של 45 אלף יורו,
מסלול מהיר לקבלת היתר תושב צרפת,
סיוע לתהליך רילוקיישן מהיר ויעיל,
אירוח למשך שנה באחת מ-41 החממות הטכנולוגיות בצרפת,
תכנית להאצת צמיחה הכוללת כיתות מומחה, אירועי נטוורקינג ומנטורינג.
 
ישראל היא אחת המדינות המדורגות גבוה בסדר העדיפויות של French Tech, כאשר המיקוד השנה עבור יזמים, מפתחים וסטארטאפים המגיעים מישראל, הוא בתחומי ביג דאטה, פינטק (טכנולוגיות לתחום הפיננסים), ביוטק (ביוטכנולוגיה), IoT (האינטרנט של הדברים) ומד-טק (טכנולוגיות בתחום המכשור הרפואי).

בעונה שעברה זכה בתחרות סטרטאפ אחד מישראל, חברת TRIDOM, שמייסדיה ליאור אהרוני וירון שוורץ, נמצאים כיום בצרפת בחממה הטכנולוגית לבנייה ואנרגיה - Impulse Partners.

צרפת מובילה בשנים האחרונות מדיניות מתקדמת לתמיכה בסטארטאפים ונחשבת כיום לאחת המדינות המובילות במספר החברות החדשניות הפועלות בה.

French Tech, הוא גוף תמיכה בסטארטאפים, שהוקם לפני 3 שנים ע"י ממשלת צרפת כדי לספק תנאים אופטימליים לסטארטאפים עם מטרה ברורה: מינוף הצמיחה והפיכתם למובילים עולמיים בתחומם. כיום, בזכות מדיניות הממשלה ופעילות גוף זה, מספר הסטארטאפים בצרפת הגיע לשיא והיקפי הגיוס הוכפלו, כאשר מספר חברות קיבלו מימון של יותר ממאה מיליון דולרים.

הצלחתה של צרפת מבוססת על מספר גורמים: זמינות גבוהה של כוח אדם בעל יכולות גבוהות ובעלויות סבירות, תרבות של השכלה  גבוהה בתחומי ההנדסה, שאפתנות ומערכת מימון מקיפה הכוללת השקעות, תמריצים ותשתית.

בשנים האחרונות, חברות כמו גוגל, אינטל, פייסבוק ואחרות, בחרו להקים בצרפת מרכזי פיתוח לטכנולוגיות הדור הבא שלהן.
 
לפרטים נוספים לגבי התחרות ולהרשמה : www.frenchtechticket.com
 
תחרות



 
 
Bookmark and Share