Telecom News - כיצד LG קשורה לזוהר הצפוני של איסלנד?

כיצד LG קשורה לזוהר הצפוני של איסלנד?

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> כיצד LG קשורה לזוהר הצפוני של איסלנד?
כיצד LG קשורה לזוהר הצפוני של איסלנד? 
מאת: חיים חביב, 23.6.16, 13:42זוהר הצפוני
  
LG יוצאת בקמפיין להצגת תופעת הזוהר הצפוני לקהלים בעולם, ע"י שידור האירוע על גבי מסכי HDR בטכנולוגיית 4K מסדרת הטלוויזיות OLED שלה. לקראת האירוע תתקיים הגרלת אונליין, שתזכה את המנצח בכרטיסים לאירוע Lights Out, Stars On ברייקיאוויק.
 
 
LG תציג לראווה ב-20.7.16 את תופעת הזוהר הצפוני המתרחשת בשמי רייקיאוויק, איסלנד, כאשר ברקע תופיע להקת Of Monsters and Men האיסלנדית, כהשקה לתערוכת תמונות, שתנציח את יופייה של איסלנד דרך מסכי ה-OLED.
  
בין החודשים אפריל עד אוגוסט לא ניתן לחזות בתופעת הזוהר הצפוני בשל העובדה, שבמשך חודשים אלה מתקיים אור יום מלא במשך 24 שעות ביממה. כדי לאפשר לתושבי המקום ולתיירים הזדמנות לחזות בתופעה במשך חודשי הקיץ, הזמינה LG כמעט 1,000 איש לאירוע Lights Out, Stars On בה תופיע להקת Of Monsters and Men.
  
במהלך לילה אחד, באולם הקונצרטים "הרפה" ברייקיאוויק, יותקן מערך של כ-40 מסכי טלוויזיות OLED גדולים ופנלים העשויים זכוכית המדמים את טלוויזיית הללו, שיציג לראווה את הלילה האיסלנדי בצבעי שחור מושלמים. מבקרים מכל העולם יוכלו לזכות בכרטיסים להופעה בתוספת חבילת נסיעה לרייקיאוויק, פרטים נוספים הנוגעים לתחרות ניתן למצוא בדף הפייסבוק שלLG  .
  
במסגרת הקמפיין תתקיים תערוכת צילומים של נופי איסלנד והשמיים החשוכים שלה על גבי טלוויזיות החברה. התמונות צולמו ע"י צלמים איסלנדיים ויציגו את היופי הטבעי של השמיים והארץ על גבי משטחים של הטלוויזיות הללו. התערוכה תיערך בין התאריכים 20 ליולי ועד ה20 בנובמבר 2016 באולם "הרפה".
  
כחלק מהקמפיין שיתפה LG פעולה עם הסופר האיסלנדי אנדריי מגנסון, וכן הצטרף לקמפיין הצלם המקצועי שון פרקר, שצילם יצירות אומנות משמי הלילה של הזוהר הצפוני האיסלנדי. בלוגר היוטיוב לואיס אילסנטגר מ-Unbox Therapy ישמש כמנהל קריאייטיב לקמפיין.
  
בעונת הצפייה של הזוהר הצפוני ב-2006, המשורר והסופר האיסלנדי אנדריי מגנסון הציע, שהעיר ריקייואוייק תתאחד כדי להפוך לראשונה את היופי של מראות שמי הלילה לזמינים בתוך העיר. הוא רצה, שתושבי רייקיוויאק יוכלו לצפות בזוהר הצפוני כשברקע שחור מושלם, הסרת "זיהום" האור יאפשר לתושבי רייקיוואיק לראות את האורות במלוא תפארתם. הרקע השחור של טלוויזיות ה-OLED מגביר את הניגודיות ומספק תמונות עשירות יותר. הטלוויזיות עובדות כך, שכל נורת לד נדלקת בפניי עצמה. כך, שהתמונה לא מתעוותת כמו בנורות LED אחוריות. מבלי אור אחורי, טלוויזיות אלו מסוגלות להציג תמונות עם שחור מושלם לצד תמונות בהירות לקבלת צבעים עשירים.
  
בריאן קון, נשיא LG Home Entertainment: “הדחף ליצור תצוגה טובה ביותר, הניב את טלוויזיות הOLED- של היום. בעזרת צילום מדויק של יופיו של הזוהר הצפוני, תושבים ותיירים יוכלו לחוות את הקסם של הטבע".
 
Teaser video: www.youtube.com/watch?v=7WOTuprjdQg



 
 
Bookmark and Share