Telecom News - רד וצ׳קפוינט חשפו פתרון משותף לאבטחת סייבר 'מקצה לקצה׳

רד וצ׳קפוינט חשפו פתרון משותף לאבטחת סייבר 'מקצה לקצה׳

דף הבית >> חידושים הכרזות >> רד וצ׳קפוינט חשפו פתרון משותף לאבטחת סייבר 'מקצה לקצה׳
רד וצ'קפוינט חשפו פתרון משותף לאבטחת סייבר 'מקצה לקצה'
מאת: חיים חביב, 11.7.16, 16:56אוליק ברוידא

הפתרון מיועד לרשתות תקשורת של תשתיות קריטיות ומספק הגנה רב-ממדית התואמת לתקנות האמריקאיות לחברות חשמל -NERC-CIP .

רד וצ׳קפוינט הודיעו על שיתוף פעולה ביניהן באמצעות פתרון אבטחת סייבר 'מקצה לקצה׳ לרשתות תקשורת תפעוליות של תשתיות קריטיות (OT). הפתרון מגן על בקרים וציוד SCADA וגם מפני מתקפות סייבר על מערכי הבקרה והנתונים של הרשת.

הפתרון מהווה חלק ממכלול פתרונות ה-Service Assured Networking (SAN) של רד המאפשרים מעבר חלק ומאובטח לרשתות packet, ומשלב את ה-ICS Security Gateway של צ׳קפוינט בציוד התקשורת של רד. הוא מנהל את הגישה למתחמים האלקטרוניים המאובטחים (electronic security perimeter ,ESP) של תחנות הכוח ומגן על משאבי הסייבר ממתקפות פנימיות וחיצוניות מסוגים שונים, כולל מתקפות DDoS, ניסיונות man-in-the-middle source-spoofing ו-session hijacking. הפתרון המשותף מתאים לכל רשת בין אם נבנתה תוך שימוש בפלטפורמות הרשת של רד או כתוספת לרשת קיימת.

חברות חשמל, שמצטיידות בפתרון החדש, זוכות למגוון הגנות ושכבות אבטחת סייבר, שכוללות, בין השאר, הצפנה, מניעת פלישה לרשת, זיהוי פעולות חריגות ואימות זהות. הפתרון מאפשר לחברות החשמל לעמוד בתקנים מחמירים, דוגמת הדרישות החדשות של North American Electric Reliability Council (NERC) עבור הגנת תשתיות קריטיות (CIP).

אוליק ברוידא, (בתמונה), סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ברד: ״איומי סייבר על תשתיות קריטיות הפכו לסוגיה של בטחון לאומי. רד וצ׳קפוינט איחדו כוחות ותחומי מומחיות כדי לספק פתרון אבטחת סייבר, שמאפשר הגנה אולטימטיבית לרשתות תשתיות קריטיות, דוגמת תחנות כוח של חברות החשמל״.

אלון קנטור, סמנכ״ל הפיתוח העסקי בצ׳קפוינט: ״פתרונות אבטחת הסייבר של צ׳קפוינט למערכות בקרה מבוססות ICS/SCADA מבטיחים, שמשאבים חיוניים, דוגמת מתקני ייצור חשמל, מערכי בקרת תנועה, מערכות טיהור מים ובתי חרושת, לא ינזקו״. 

אבטחת סייבר
 
 
VPN



 
 
Bookmark and Share