Telecom News - סקר: אנו מחזיקים את הסמארטפון ביד כל היום

סקר: אנו מחזיקים את הסמארטפון ביד כל היום

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> סקר: אנו מחזיקים את הסמארטפון ביד כל היום
סקר: אנו מחזיקים את הסמארטפון ביד כל היום
מאת: מערכת Telecom News, 11.7.16, 17:21שימוש בסמארטפון

למעלה מ-50% מהנסקרים הצעירים מדווחים, שהם נושאים את הסמארטפון ביד או בכיס המכנסיים לאורך כל היום. רבים מהם חוששים לנזק שייגרם למכשיר כתוצאה מכך. כיצד ניתן טוב להגן  טוב יותר על המכשיר ועל התוכן שבו?

האם אתם מרגישים שהסמארטפון הוא החצי השני שלכם? האם אתם חשים כאילו חלק מכם חסר כשהסמארטפון לא נגיש לכם במשך זמן רב מדי? אתם לא היחידים, שזו תחושתם.

עפ"י סקר חדש, שנערך ע"י ,YouGov Omnibus למעלה מ-50% מהצעירים מדווחים, שהם נושאים את הסמארטפון עליהם במשך כל היום. רבים מרגישים, שהסמארטפון הוא שלוחה של הזרוע שלהם. הסקר מצא, שרק 30% בין הגילאים 35 עד 54 דיווחו על קשר כזה עם הסמארטפון שלהם, ו-16% מעל גיל 55.

המשיבים לסקר נשאלו האם הם מחזיקים את הסמארטפון בכיס המכנסיים, בכיס הג'קט, משטח השולחן, ארנק/ תיק, ביד או במקום אחר. התשובה הפופולרית ביותר הייתה כיס המכנסיים - 58% בקרב הצעירים, 39% בקרב בני גיל העמידה, ו-44% מבין אלה שעברו את גיל 55. התשובה השנייה הפופולרית ביותר הייתה פשוט להחזיק את הטלפון ביד. זאת, בקרב גילאי 18-34.

העובדה, שרבים מחזיקים את הסמארטפון זמן רב ביד, העלתה בסקר עוד מספר נתונים מעניינים: 48% מהאנשים הצעירים רצו, שהסמארטפון שלהם יהיה עמיד יותר (עם מסך בלתי שביר, בעל יכולת עמידה במים וכד'). רק 40% מהנסקרים בגילאי 35-54 העלו את הסוגיה הזו. הצעירים היוו את הדור, שהביע הכי הרבה דאגה לגבי עמידות הטלפון יותר מאשר לגבי חיי הסוללה.

גיל נוילנדר, מנכ"ל חברת אבטחת המידע ESET ישראל: "זה רק עניין של זמן עד שהסמארטפון יושתל בעור שלנו בצורה כזו או אחרת. למי שמבלה המון עם הסמארטפון אנו ממליצים על כמה דברים חשובים כדי להגן על המכשיר ובמיוחד על התוכן הנמצא בתוכו.

ראשית כל, כדאי שהטלפון יוגן ע"י כיסוי טוב ושיהיה גם מגן מסך. צריך לזכור שמדובר במכשיר עדין כמו מחשב ושהוא עלול להתקלקל שלא באשמתנו,

לכן חשוב לגבות את כל המידע במכשיר כל הזמן באמצעות סנכרון לענן כלשהו כמו דרופבוקס או גוגל.

מומלץ לוודא, שעובדים עם מערכת ההפעלה המעודכנת ביותר. כך, שכל עדכוני האבטחה יותקנו במכשיר.

כדאי גם שתותקן תוכנת אנטי וירוס, שתדאג שלא יחדרו וירוסים למכשיר היקר מכל עבורנו.

היות שמדובר במכשיר, שאנו כל כך קשורים אליו, ובמיוחד לתוכן הקיים בו, חשוב מכל להגן על התוכן כך, שלא יהיה קושי בעת הצורך להחליף מכשיר מכל מיני סיבות, אם זו תקלה במכשיר או אובדן או גניבה.

רצוי להגן על המכשיר עם סיסמה חזקה במיוחד כך שגם אם המכשיר יגיע לידיים זרות, לא יהיה קל לפרוץ אותו. ניתן גם להתקין תוכנת מעקב, שתאפשר לדעת היכן הוא נמצא בכל רגע נתון".
 
 
 

 
 



 
 
Bookmark and Share