Telecom News - פלאפון זכתה במכרז חשכ"ל - מכרז הסלולר הגדול בישראל

פלאפון זכתה במכרז חשכ"ל - מכרז הסלולר הגדול בישראל

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> פלאפון זכתה במכרז חשכ"ל - מכרז הסלולר הגדול בישראל
פלאפון זכתה במכרז חשכ"ל - מכרז הסלולר הגדול בישראל
מאת: מערכת ,Telecom News 14.7.16, 22:40רן גוראון

פלאפון הגישה את ההצעה המשתלמת ביותר עבור שירותי חבילת התקשורת במסגרת מכרז החשב הכללי, שנערך היום באופן מקוון. היא תמשיך לספק את שירותי הסלולר לכ-100,000 מנויים עובדי מדינה ב-6 השנים הבאות.
 
פלאפון היא הזוכה במכרז הסלולר הגדול בישראל, שהסתיים לפני זמן קצר, בתום 9 שעות של התמחרות.
 
פלאפון, בניהולו של רן גוראון, (בתמונה), שהוביל את המכרז וההיערכות לו בחודשים האחרונים עם ישראל אייבי, סמנכ"ל החטיבה העסקית, זכתה במכרז לאספקת שירותי חבילת תקשורת סלולרית לעובדי המדינה, זו הפעם הרביעית ברציפות. החשב הכללי, באמצעות מנהל הרכש הממשלתי, בחר בפלאפון לאחר שהגישה את ההצעה המשתלמת ביותר מבין חברות הסלולר, שהשתתפו במכרז.
 
מכרז חשכ"ל בתחום הסלולרי נחשב למכרז מורכב מאוד, בשל כמות המנויים הגדולה, שמחייבת כיסוי קליטה בכל הארץ ומתן שירות ברמה גבוהה לכל עובדי המדינה בפריסה ארצית.
 
המכרז נערך למשך 3 השנים הבאות, עם אופציית הארכה ל-3 שנים נוספות.

בהליך זה הפרידו לראשונה בין מכרז מרכזי של שירותי תקשורת סלולרית (המכרז שנערך היום) ובו 8 קטגוריות שונות, לבין המכרז המשלים על אספקת המכשירים הסלולריים, שייערך בעוד כשבועיים.  
 
החלק הראשוני של התהליך היה מענה לתנאי המכרז, כולל עמידה בתנאי סף, שהמציעות נדרשו להם. בשלב זה גם נערכו בדיקות שונות למציעות כגון בדיקות טכנולוגיות ויכולות מתקדמות, פריסת נקודות שירות לקוחות ושירות התקנות, כמות לקוחות בהיקף גדול ועוד. עפ"י המידע, שנאסף בשלב זה, שוקלל ציון מרכיב האיכות של כל מציעה .
 
השלב השני, שנערך היום, היה תהליך התמחרות מקוון ואינטראקטיבי. כל מציעה עדכנה את הצעתה, עפ"י כללי המכרז באתר ייעודי של מנהל הרכש.
 
פלאפון העניקה לחשכ"ל את ההצעה המשוקללת הטובה ביותר -  ציון גבוה גם במרכיב האיכותי של המכרז וגם במרכיב המחיר, וכך גברה על מתחרותיה: פרטנר, סלקום והוט, שהתמודדו לצידה במכרז.
 
פלאפון תספק שירותי תקשורת סלולרית לכ-100 אלף עובדי מדינה, ביניהם כל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, משטרת ישראל ועוד. כמו כן, תספק סמארטפונים ל-20 אלף מנויים מהדרגים הבכירים (דרג א' ו-ב') של עובדי המדינה.
 
פלאפון משמשת כחברת הסלולר של עובדי המדינה החל מאוקטובר 2000, אז זכתה לראשונה במכרז. מאז זכתה ב-2 מכרזים נוספים, והיום זכתה במכרז תקשורת סלולרית, בפעם הרביעית ברציפות.
 
במסגרת השירותים שפלאפון תעניק מעתה והלאה לעובדי המדינה, ייהנה כל מנוי, בין היתר, מחבילת "הכל כלול":  שיחות במסלול ללא הגבלה, הודעות SMS , גלישה סלולרית, חיוג למגוון יעדים בחו"ל, שירותי תיקונים ועוד.
 
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "עובדי מדינת ישראל הם לקוחות אסטרטגיים של פלאפון, ואנו שמחים להמשיך ולשרת אותם נאמנה, כפי שעשינו ב-15 השנים האחרונות. זו הפעם הרביעית  ברציפות, שאנו זוכים במכרז כה משמעותי. עובדי המדינה ייהנו מהשירות האיכותי, שיש לנו להציע. לחברה יש ניסיון כדי לענות על כל צורך במסגרת הטיפול בעובדי המדינה, ועובדים ייעודיים למתן שירות לעובדי המדינה. תשתיות פלאפון ונקודות השירות שלה ערוכות בכל רחבי הארץ כדי לתת שירות מקצה לקצה לעובדי המדינה. אנו מודים למנהל הרכש ולחשב הכללי על בחירתם בנו".
פלאפון



 
 
Bookmark and Share