Telecom News - הסטארטאפ Qwory הכריז על מהפכה בענף מנועי החיפוש עם Microsoft

הסטארטאפ Qwory הכריז על מהפכה בענף מנועי החיפוש עם Microsoft

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Qwory הכריז על מהפכה בענף מנועי החיפוש עם Microsoft
הסטארטאפ הישראליQwory  הכריז על מהפכה בענף מנועי החיפוש עם Microsoft
מאת: מערכת Telecom News, 16.7.16, 22:18עומר דורון
 
Qwory משנה את חוויית החיפוש. עם תמיכה של Microsoft Azure, ‏Qwory הוא מנוע חיפוש המתמחה בזיהוי עסקים ופרטי הקשר שלהם ומשנה את תחום חיפוש הלקוחות הפוטנציאליים B2B באופן משמעותי.
 
בנוף הרחב של Big Data, מציאת לקוחות המעוניינים בדיוק במה שחברה / עסק מציעים דומה לחיפוש מחט בערמת שחת. הכלים הרבים והשונים לאיתור לקוחות פוטנציאליים מורכבים ויקרים מדי לבעלי העסקים הממוצעים. התרוצצות בלתי נגמרת בין רשתות חברתיות, דפי חברה והודעות דואר אלקטרוני מבזבזות זמן יקר.
 
מנוע החיפוש של Qwory‎ משלב את הפלטפורמות הללו ומציע מקום אחד לאיתור לקוחות פוטנציאליים. Qwory הוא מנוע חיפוש חדש המציע חווית חיפוש שונה מהחלופות הקיימות, שכולם מכירים - Google. מטרתו היא לתת חלופה יותר טובה לחיפושים עסקיים.
 
Qwory הוא מנוע חיפוש עסקי המתמחה בחיפוש לקוחות פוטנציאליים ופרטי הקשר שלהם. האלגוריתם ומערכת הדירוג הייחודית של הסטארטאפ, מאפשרים לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים בכל חיפוש מילת מפתח.
 
הסטארטאפ נוסד ע"י עומר דורון, CEO (בתמונה למעלה) וע"י אלי אדרי, CMO (בתמונה משמאל). הוא החל לפתח את אלי אדריהפלטפורמה  באוקטובר 2015. בינואר 2016 הושק מוצר בטא ובאפריל 2016 התחיל הסטארטאפ לראות לקוחות משלמים ראשונים.
 
הפתרון של Qwory מתבצע ב-3 שלבים: חיפוש. פנייה. יצירת קשר.
 
מחפשים כל מילת מפתח ומסננים את התוצאות לפי מיקום, גודל עסק, רשתות חברתיות, פלטפורמה טכנולוגית ועוד.
 
פונים ללקוחות פוטנציאליים במדיה החברתית ישירות דרך ה-SERP.
 
יוצרים קשר עם עסקים ע"י הורדת רשימות מותאמות אישית של אנשי קשר בתבנית Excel או CSV. הרשימות כוללות כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון ועוד עבור כל תוצאה. הנתונים משתלבים בקלות במערכות CRM חיצוניות.
 
Azure סיפק תמיכה קריטית למסד הנתונים של Qwory. ההודעה המשותפת עם מיקרוסופט בנושא - מצויה כאן. שירותי הענן של מיקרוסופט מאפשרים ל-Qwory לבנות מערכת מדרגית, שסורקת ובונה אינדקסים של נתונים ציבוריים מקוונים ומאפשרת חיפוש בזמן אמת.
 
הפלטפורמה המאובטחת מעניקה למפתחים של Qwory את הביטחון להמשיך לתחומי פיתוח אחרים תוך הסתמכות על התשתית של מיקרוסופט. חוויית החיפוש החדשה, שמופעלת בעזרת Azure, שינתה את תחום חיפוש הלקוחות הפוטנציאליים B2B באופן משמעותי.    מיקרוסופט הקצתה 150 אלף דולרים כדי להקים את התשתית הטכנולוגית עבור הפרויקט הזה.
 
אור פיאלקוב, מנכ"ל Fialkov Digital: "אם עסקים קטנים הם הדגים הקטנים בים, Qwory הוא הזרם המניע אותם מעלה כדי לשחות בין הכרישים הארגוניים. Qwory מחזק באופן משמעותי את היכולת של עסקים קטנים ובינוניים וארגונים ליצור קשר ולהניע את עולם העסקים קדימה".

אנדריאה קארל, מנהלת, תקשורת מסחרית, Microsoft Corp: "אנו שמחים, שהצוות של Qwory בחר ב- Microsoft Azure כדי לעזור ללקוחות שלו למצוא שותפים למסחר אלקטרוני. הענן של Microsoft מאפשר חידושים, ומנוע החיפוש של Qwory הוא דוגמה מצוינת לכך".
 
מנוע חיפוש
 
 



 
 
Bookmark and Share