Telecom News - עוד 600 אלף ש"ח בפטור ממכרז לרותם אסטרטגיות לשינוי הארגוני שנדחה

עוד 600 אלף ש"ח בפטור ממכרז לרותם אסטרטגיות לשינוי הארגוני שנדחה

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עוד 600 אלף ש"ח בפטור ממכרז לרותם אסטרטגיות לשינוי הארגוני שנדחה
אחרי שמשרד התקשורת שפך 663 אלף ש"ח (בלי מע"מ) על חברת הייעוץ רותם אסטרטגיות, ב"פטור ממכרז", לבניית ויישום "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת (תהליך, שנמשך כבר מינואר 2015 ועדיין לא הגיע למימוש), אישרה החשבת הכללית באוצר למנכ"ל משרד התקשורת עוד פטור ממכרז עד סוף 2017, בהיקף של 595,556 (כולל מע"מ) לרותם אסטרטגיות, שתמשיך בעבודתה במשרד התקשורת גם ב-2017. 
מאת: אבי וייס, 18.7.16, 18:15שלמה פילבר

פרשת "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת מסרבת לגווע. לאחר שדיווחנו, ש"הבדיחה ששמה "שינוי ארגוני" במשרד התקשורת נמצאת במצב גסיסה", מתברר, שהגוויה הזו לא מובאת לקבורה והיא ממשיכה להוציא כספים ממשלמי המסים בישראל, על כלום. 

ביום 28.6.16 החשבת הכללית באוצר (מיכל עבאדי-בויאנג'ו) חתמה על אישור נוסף ל"פטור ממכרז" בהיקף כספי של כ-600 אלף ש"ח (כולל מע"מ), עבור המשך עבודתה של חברת רותם אסטרטגיות עד 31.12.17.

הסיבה המרכזית להמשך הפטור (כך לדברי תמי לשם, סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת ולדברי שלמה פילבר מנכ"ל המשרד, כעולה מהפרוטוקול של הפטור) הוא, שהמשרד לא היה יכול להעריך בתחילת העבודה את היקף השינויים הנדרשים במבנה משרד התקשורת...

כלומר, "הישראבלוף" ממשיך עד סוף 2017.

בקרוב יוכרזו כמה מינויים חדשים במשרד התקשורת, כולם "תפורים", כפי שחשפנו כמה פעמים. תקוותי, שכמה בכירים "ילכו הביתה" בעקבות השינויים (כמפורט כאן), החלה להתממש, אבל עדיין לא בכיוון הנכון (בינתיים פרשו: המדען הראשי של המשרד וראש האגף לביטחון וחירום). 

להלן כמה כתבות קודמות, למי שמעוניין להכיר את הבדיחה ששמה: "שינוי ארגוני במשרד התקשורת שיוביל לדור 5 בסלולר, לסייבר בתקשורת ולפריסת רשתות IoT בישראל" (ציטוט די מדויק מדבריו של שלמה פילבר, המומחה לספינים בנושאים, שאין לו מושג מה הם): שורה תחתונה: מעל ל-1.3 מיליון ש"ח נשפכים על ייעוץ ארגוני, שכל סטודנט בשנה א' באחת מהפקולטות לניהול הקיימות בישראל יכול לבצע בהתנדבות. ככה בדיוק מתנהל שוק התקשורת בישראל, בדיחה אחת גדולה יקרה ועצובה, בדיוק כמו "השינוי הארגוני" של המשרד. פשוט חבל, שאנו לא נמצאים ביפן או בדרום קוריאה
הצילו!



 
 
Bookmark and Share