Telecom News - אקסלרטור ראשון לסטארטאפים מישראל בסין בתחומי IoT ו-Hardware

אקסלרטור ראשון לסטארטאפים מישראל בסין בתחומי IoT ו-Hardware

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אקסלרטור ראשון לסטארטאפים מישראל בסין בתחומי IoT ו-Hardware
אקסלרטור ראשון לסטארטאפים מישראל בסין בתחומי IoT ו-Hardware
מאת: מערכת Telecom News, 24.7.16, 18:04סין-ישראל
 
The EastMakers Program היא תוכנית אינקובציה ראשונה לסטארטאפים  ישראליים בשנז'ן בסין: 3 סטארטאפים נבחרים יזכו בהשקעה ובשירותי ייצור בסין.  לינק לרישום בכתבה.
 
StartupEast, קרן השקעות ואינקובטר פאן-ישראלי אסייתי, שמתמחה בשוק הסיני, בשיתוף עם MakeMountain, אינקובטר סיני התומך בסטארטאפים זרים ומקומיים כאחד, שממוקם בשנז׳ן, משיקים את תוכנית  .The EastMakers Programהתוכנית מיועדת לסטארטאפים ישראלים השואפים לפעול בשוק הסיני, בתחומי ה-IoT והחומרה.
 
בסופו של הליך מוקפד, שעתיד להסתיים במהלך אוגוסט 2016, יבחרו 3 סטארטאפים, שיחלו את מסעם לשוק הסיני בתוכנית חניכה ייעודית בת חודש בארץ. משתתפי התוכנית יזכו להשקעה ישירה(pre-seed)  ושירותים בשווי של למעלה מ 100 אלף דולרים הכוללים: אינקובציה ושירותי אינקובציה חינמיים בסין כגון עיצוב מוצר, משרדים ומגורים בשנז׳ן, סשן פגישות מותאם אישית עם לקוחות ושותפים פוטנציאלים באסיה, אפשרות להשקעות המשך ועוד.
 
ההרשמה – כאן.
 
עמוס אבנר, מנכ"ל ומייסד שותף ב-StartupEast: "לחברות ישראליות עדיין מאוד קשה לפרוץ לשוק הסיני ללא שותף מקומי. מימון המגיע מקרנות הון סיכון הוא עסק משגשג בסין, עם למעלה מ 1000 חברות סיניות המשקיעות באופן אקטיבי. למעשה, ב- 10 השנים האחרונות השקיעו קרנות אלו, בשילוב עם קרנות פרטיות, למעלה מ-50 מיליארד דולרים, יותר מכל הקרנות באירופה ביחד. אחד היעדים החמים להשקעות סיניות היא ישראל, שעומדת בראש החזית הטכנולוגית העולמית ומושכת באופן בלתי נמנע את תשומת ליבה של סין. בשנים האחרונות ניתן לראות גידול מאסיבי בהיקף ההשקעות הסיניות בסטארטאפים ישראלים, ביניהםAlibaba , שהשקיעה ב ,Visualead- Baidu גוגל הסיני, שהשקיעה ב-Tonara ו-Travelfusion, שנרכשה ע"יCtrip  בכ150-מיליון דולרים.
 
ב-30 השנים האחרונות הפכה שנז׳ן ממכפר דייגים לבירת הייצור והטכנולוגיה הבלתי מעורערת של סין, המזוהה עם יצרנים ותעשיינים מכל סוג. בתחום החומרה בפרט יש לייצור בשנז׳ן יתרון מרכזי. המפעלים והחברות במחוז לא רק מספקים ייצור איכותי, הם גם זולים יותר באופן משמעותי. הבחירה בשנז׳ן צועדת יד ביד עם העיקרון הבסיסי של תוכנית האינקובציה, להעביר את הסטארטאפ תהליכי התייעלות כדי לצמצם את עלויות הייצור ולהפוך את החברה לרווחית יותר. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא הגבול, שחולקת שנז׳ן עם הונג-קונג, שמהווה אחד מהמרכזים הפיננסיים המובילים בעולם". 
 
אקסלרטור בסין



 
 
Bookmark and Share