Telecom News - בלקברי השיקה מכשיר אנדרואיד שלטענתה הוא המאובטח בעולם - DTEK50

בלקברי השיקה מכשיר אנדרואיד שלטענתה הוא המאובטח בעולם - DTEK50

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> בלקברי השיקה מכשיר אנדרואיד שלטענתה הוא המאובטח בעולם - DTEK50
בלקברי השיקה את מכשיר האנדרואיד שלטענתה הוא המאובטח בעולם - DTEK50
מאת: מערכת Telecom News, 26.7.16, 21:59DTEK50

ב-DTEK50 יש הגנות ייחודיות מובנות ברמת החומרה. ויש בו שלל של יישומי אבטחה. ל-DTEK50 יש מסך 5.2 אינץ' באיכות .Full HD הוא מתוכנן להגיע לארץ בקרוב.

בלקברי BlackBerry הודיעה היום על השקת DTEK50, מכשיר האנדרואיד שלטענתה הוא המאובטח בעולם.. החל מהיום DTEK50 זמין בהזמנה מוקדמת מחנות ShopBlackBerry.com במספר מדינות בעולם, במחיר של 299 דולרים. בהמשך הוא מתוכנן להגיע לישראל בקרוב.

DTEK50 הוא המכשיר השני של בלקברי, שמבוסס על אנדרואיד, לאחר ה-PRIV.

המכשיר יגיע עם מערכת הפעלה Android בגרסה 6.0 Marshmallow. המכשיר משלב ייחודיות בפרמטרים של אבטחה, פרטיות ופרודוקטיביות עם סביבת אנדרואיד מלאה ותכנון הכולל מסך מגע בלבד. מחירו של המכשיר צפוי להיות נגיש ללקוחות פרטיים ואידיאלי לארגונים.

ראלף פיני, ה-COO והמנהל הכללי בחטיבת המכשירים של בלקברי: "אנו לוקחים את הפרטיות של לקוחותינו ברצינות. זו הסיבה, שאנו גאים כל כך, שיש לנו את כל פונקציות האבטחה והפרטיות המרכיבות את מכשיר האנדרואיד החדש שלנו. DTEK50 משלב את האבטחה הייחודית ואפשרויות הקישוריות, שבלקברי ידועה בהן, עם האק-סיסטם העשיר של אנדרואיד. DTEK50 מוסיף לליין המכשירים המאובטחים של בלקברי אפשרויות נוספות בטווחי מחיר שונים".

בחזית אבטחת האנדרואיד
במחקר, שנערך בקרב משתמשי אנדרואיד, מצאה בלקברי, ש-50% מהם מאמינים, שמכשירם מאובטח רק במידה מסוימת. מעבר לכך, למרות החששות לאבטחת המידע, 1 מכל 6 משתמשי אנדרואיד לא מכיר את אפשרויות האבטחה של אנדרואיד.

דייויד קליידרמכר, סמנכ"ל האבטחה של בלקברי: "עם העלייה בפשעי סייבר על גבי סמארטפונים, אנשים צריכים להבין, שהפרטים האישיים של חייהם - המקום בו הם חיים, המידע מהבנק, תמונות של הילדים שלהם וכו', נמצאים בסיכון כשהם על גבי מכשירם האישי. אף אחד מאתנו לא ישאיר את דלתות ביתו לא נעולות בלילה. להשתמש בסמארטפון, שאינו לוקח את הפרטיות ברצינות זה דומה. זה חשוב לא פחות לעסקים להגן על המידע הרגיש שלהם מפני התקפת סייבר בכל נקודות הקצה של סביבת המובייל העסקית - מהמכשירים ועד לרשתות ולשרתים".

מכשירי האנדרואיד של בלקברי, ה-PRIV וה-DTEK50 החדש כוללים הגנות ייחודיות מובנות ברמת החומרה. DTEK50 יצפין את כל המידע של המשתמש, כולל מידע עסקי קריטי ומידע אישי כמו תמונות, וידאו ואנשי קשר. הגנה מפני נוזקות היא גם חלק אינטגראלי מהמכשיר, כולל יכולות גיבוי, מחיקה ושחזור נתונים. תוכנה נוספת מאפשרת למשתמשים תצוגה ושליטה על ההרשאות לאפליקציות במכשיר לגישה למידע אישי וליישומים במכשיר דוגמת מיקרופון או מצלמה. בלקברי גם מבטיחה לשחרר עדכוני אבטחה לאנדרואיד ביום בו Google משחררת אותם, לעומת מכשירים אחרים, שנמצאים בסיכון לפריצה כי הם מקבלים עדכוני אבטחה באיחור.

יישומים נוספים של אבטחה ב-DTEK50:
  • אפליקציית הDTEK- המוכרת מה-PRIV - אפליקציה המאפשרת ניטור אוטומטי של מערכת ההפעלה והאפליקציות במכשיר כדי לאתר סיכונים לפרטיות ולבצע התערבות לשיפור הפרטיות. האפליקציה עוקבת אחר האפליקציות במכשיר ומתריעה כשאפליקציה מפעילה את המצלמה או את המיקרופון, שולחת הודעת SMS או ניגשת לאנשי הקשר או למיקום, ללא ידיעת המשתמש.
  • אבטחה ברמת החומרה באמצעות תהליך ייצור הכולל טכניקות ייחודיות לבלקברי, שמעלות את רמת האבטחה כבר מתחילת תהליך הייצור ומאפשרות מעקב, אימות ואספקה מאובטחים של DTEK50.
  • תהליך אתחול מאובטח הכולל בדיקה של שלמות ההגנה בכל שלב לפני מעבר לשלב הבא באתחול.
  • תוספת אבטחה נוספת בעזרת שינוי כתובות וקרטיפיקציות המקשות על תוקפים למקד תקיפה במכשיר ספציפי.
  • הצפנת FIPS 140-2  על כל המידע בטלפון, להגנה מגניבת מידע במידה והטלפון נאבד.
ה- DTEK50 צפוי לכלול תמיכה ב-Google Play for Work ובAndroid for Work- להבטחת התממשקות מהירה, פשוטה ומאובטחת עם סביבת ה-IT הארגונית. כמו כן, יכלול המכשיר תמיכה מלאה בקשת הפתרונות של בלקברי לניהול המובייל של עסקים עם אפליקציות דוגמת WatchDox של בלקברי לשיתוף מאובטח של מסמכים, Good Work לתקשורת מייל מאובטחת וכלים לשיתוף פעולה, אימות VPN  מאובטח, SecuSUITE לתקשורת קולית מאובטחת ושירות BBM הידוע לשליחת הודעות מוצפנות ומוגנות.
 
עיצוב פוגש פונקציונאליות
DTEK50 הוא המכשיר הדק ביותר של בלקברי מעולם. בין התכונות העיקריות שלו:
  • המקלדת החכמה של בלקברי -DTEK50  יכלול מקלדת חכמה, שתוכננה ללמוד את התנהגות המשתמש ולהגביר את מהירות ודיוק ההקלדה. מנגנון הצעת המילים (הידוע לטובה מה-PRIV) מאפשר הקלדה מהירה באמצעות מחווה של החלקת המילה מעלה, לתוך הטקסט.
  • בלקברי Hub - ה-Inbox המאוחד המאפשר איחוד של כל הנוטיפיקציות במקום אחד, כולל מייל, לוח שנה, התרעות מרשתות חברתיות, שיחות וכו'.
  • כפתור נוחות מותאם אישית – כפתור המאפשר גישה מהירה למרבית האפליקציות שבשימוש ועוד.
  • מסך יוצא דופן – ל-DTEK50 מסך 5.2 אינץ' באיכות Full HD, 16 מיליון צבעים. המסך עשוי מזכוכית מוגנת שריטות וכולל מעטפת דוחה שמן להגנה מכתמים ומטביעות אצבע.
  • אפשרות הרחבת זיכרון - DTEK50 כולל תמיכה בהרחבת זיכרון באמצעות כרטיס MicroSD בגודל של עד TB2.
  • מצלמה מתקדמת - DTEK50 תוכנן לספק תמונות עם נראות מקצועית בעזרת מצלמת 8 מגה פיקסל בקדמת המכשיר, הכוללת מבזק, ומצלמת 13 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי בגב המכשיר. תכונות דוגמת הפוקוס האוטומטי ומבזק הLED הכפול של המצלמה תוכננו לסייע למצלמה להגיע לפוקוס מיידי ומדויק להשגת תמונה ללא טשטוש ובמראה ריאליסטי, אפילו בתנאי תאורה מאתגרים.
DTEK50
למידע נוסף - www.BlackBerry.com/DTEK50



 
 
Bookmark and Share