Telecom News - הסטארטאפ פאוורלינקס של פלטפורמת מאצ'ינג עסקי גייס 7 מיליון דולרים

הסטארטאפ פאוורלינקס של פלטפורמת מאצ'ינג עסקי גייס 7 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ פאוורלינקס של פלטפורמת מאצ'ינג עסקי גייס 7 מיליון דולרים
הסטארטאפ פאוורלינקס של פלטפורמת מאצ'ינג עסקי גייס 7 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 26.7.16, 22:49POWERLINX

פלטפורמת הביג-דאטה של Powerlinx מסייעת לחברות, ארגונים ועסקים לאתר שותפויות והזדמנויות לצמיחה ברחבי העולם. מייסד-שותף של הסטארטאפ הוא איש העסקים הישראלי דורון כהן, יו"ר ומבעלי דן אנד ברדסטריט ישראל.

הסטארטאפ פאוורלינקס, Powerlinx, שנוסד ב-2012 ועוסק בשוק השותפויות הגלובלי, הודיע היום, שהשלים סבב גיוס ראשון בסך של 7 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילו מייסדי החברה, לצד קבוצה גלובלית של משקיעים אסטרטגיים, לרבות ענקית המידע העסקי מצרפת Altares D&B. פאוורלינקס סיים רשמית את שלב הבטא במרץ 2016, עם השקת שירות המנויים לפלטפורמה שלו.

פארוולינקס היא פלטפורמה ייחודית לצמיחה עסקית, שיוצרת התאמה (מאצ'ינג) בין חברות ובין הזדמנויות אסטרטגיות לשיתוף פעולה ובדרך זו מאתגרת ומחדשת את מושג השותפות. גיבוש שותפויות אסטרטגיות אינו עוד תהליך יקר, שזולל זמן ומשאבים וזמין רק לענקי התעשייה, שנעזרים בבנקים אקסקלוסיביים וחברות ייעוץ. הפלטפורמה של פאוורלינקס מנגישה תובנות לצמיחה עסקית אסטרטגית לכל חברה, בעל עסק או יזם הפועלים בשוק.

הלב של הפלטפורמה הוא מנוע ההמלצות הקנייני PowerScore, שמסוגל לצפות את הסבירות של שותפות מוצלחת בין עסק חבר ובין יעד פוטנציאלי, שנבחר מתוך מאגר נתונים של 52 מיליון חברות. מנוע החיפוש נסמך על מאגר עומק של מידע פנימי, איכותני וכמותי, התורם להגדרת שותפות מוצלחת, לרבות יעדים משותפים, מאפיינים עסקיים וביצועי עבר עם שותפויות אחרות. ההמלצות של מנוע החיפוש מוזנות לתוך  ה- Partner Graph - ניתוח גרפי ראשון מסוגו, שממפה את ההתאמה בין חברות לצורך מערכות יחסים עסקיות משמעותיות.

הפלטפורמה מתקרבת כעת ל-50,000 חברים ביותר מ-165 מדינות. כל אחד מן החברים מחפש חברות אחרות, שעמן יוכל לשתף פעולה לצורך צמיחה עסקית הדדית. ההזדמנויות כוללות הסכמים לשילוב שרשרת אספקה, מיזמים משותפים לצורך כניסה לשווקים חדשים, מיזוגים ורכישות, הסכמי טכנולוגיה ופרויקטי הון. נכון להיום, משתמשי פאוורלינקס העלו לפלטפורמה הזדמנויות עסקיות, ששווין מוערך ב-30 מיליארד דולרים.

השלמת סבב הגיוס הראשון בהצלחה תאפשר לפאוורלינקס להגדיל עוד את טביעת הרגל הגלובלית שלה ולהרחיב את הפעילות בתחום שיווק החברוּת בפלטפורמה. את סבב הגיוס הובילו שחקנים ותיקים בתעשיית המידע ובעולם ניתוח הנתונים. המייסדים הם מנהלים מנוסים, שהובילו כמה מחברות הביג דאטה המשפיעות בעולם והם בעלי ניסיון ייחודי בהפיכת מידע עסקי לתובנות חדשניות.

השותפות פאוורלינקס-Altares D&B הוכרזה בכנס הביג-דאטה שנערך במרץ 2016 בפריס. שיתוף הפעולה בין 2 החברות זכה לשבחים מקיר לקיר. הוא נבחר מבין למעלה מ-50 יוזמות שונות בתחום ע"י פאנל של מומחים לטכנולוגיה וזכה בפרס החדשנות למיזמי ביג-דאטה.

פאוורלינקס נענית לצורך בדרך חדשה, שתאפשר לעסקים קטנים ובינוניים ליצור שותפויות בדרך חכמה יותר. מחקר מ-2014 מטעם CMO Council / BPI (Business Performance Innovation) קבע, ש-85% מהחברות מאמינות, שמציאת השותף האסטרטגי הנכון חיונית לצמיחה, 57% מוציאות 100,000 דולרים בממוצע כל שנה על חיפוש שותף כזה ו-74% היו מעוניינות בפתרון אוטומטי, שיאפשר להן למצוא וליצור קשר עם שותפים אסטרטגיים פוטנציאליים.

דורון כהן: "זירת השותפויות מוגבלת פעמים רבות לעסקים גדולים, בשל העלויות הכבדות של שירותי ייעוץ. פאוורלינקס מביאה כעת לשוק פלטפורמה למאצ'ינג עסקי ושותפויות, שנתמכת ביכולות בתחום הביג-דאטה ותהיה נגישה לכל חברה בעולם, ללא קשר למגזר עסקי או גודל. התעשייה הזו בשלה לשינוי משמעותי כפי שמעולם לא הייתה בעבר".


גיוס



 
 
Bookmark and Share