Telecom News - Get There Together - WolfPack - אפליקציה בחינם לחוויית ניווט חברתית

Get There Together - WolfPack - אפליקציה בחינם לחוויית ניווט חברתית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> Get There Together - WolfPack - אפליקציה בחינם לחוויית ניווט חברתית
מאת: מערכת Telecom News
27/07/16,  20:54
מטרת / הייעוד של התוכנה: לשפר את חוויית הנסיעה בחבורת אופנועים (וגם בקבוצת רכבים פרטיים).
שם התוכנה: לאנדרואיד: WolfPack. לאייפון: WolfPack - Get There Together. בתרגום הכוונה ל"להקת זאבים".
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: נסיעה בחבורות מחייבת תקשורת אישית קלה בין החברים בקבוצה, מעקב אחרי מסלול מוסכם מראש, תכנון נקודות עצירה ושמירה על לכידות הקבוצה.
לנסיעות בחבורות יש אתגרים: לגבי רעש (בעת רכיבה באופנועים),  מרחק בין כלי הרכב, מכשולים בכביש והצורך להישאר ממוקדים. רוכבים ונהגים לפעמים מתנתקים מהחבורה, אובדים או נפרדים וחווים בעיות בהתקשרות לחברי הקבוצה. 
האפליקציה בחינם פותרת את הבעיות הפוגעות בחוויית הרכיבה (והנסיעה) המשותפת בקבוצה.
לפני נסיעה היא מאפשרת להגדיר את הקבוצה ואת זהות העמיתים ולתכנן תאריכים וזמנים ואת המסלול המשותף. בזמן הרכיבה (או הנסיעה) היא מספקת חוויית ניווט, משמשת כרדאר המראה את מיקום שאר הרוכבים או הנהגים ביחס למשתמש, מראה אם מישהו עזב/נתקע ומאפשרת משלוח של מסרים מהירים בלחיצת כפתור כמו "עצרו", "חירום", "עזבתי", "נוסע לתדלק" וכד'.

האפליקציה היא של חב' PSC המנוהלת ע"י ה-CEO והמייסד הישראלי יונתן חשפר, כאשר הדירקטור בארץ הוא יואל פרישהוף, ולה צוותי פיתוח בישראל, ארה"ב ומזרח אירופה.


מסך WolfPaCK


מסך WolfPack
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share