Telecom News - Mobile Billboards Hackathon – האקתון ראשון בישראל ליישומוני פרסום

Mobile Billboards Hackathon – האקתון ראשון בישראל ליישומוני פרסום

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Mobile Billboards Hackathon – האקתון ראשון בישראל ליישומוני פרסום
Mobile Billboards Hackathon – האקתון ראשון בישראל ליישומוני פרסום
מאת: יואל פרישוף, 2.8.16, 07:30יואל פרישוף

ההאקתון מיועד ליזמים ומפתחים בעולמות התוכן והמדיום הפרסומי, לאנשי קריאייטיב, קמפיינרים ויח"צ ולספקי פתרונות לתשתיות טכנולוגיות. ההרשמה בעיצומה.
 
חברת הייעוץ iC Consulting, שעוסקת בפיתוח עסקי וניהול מוצר, הכריזה עלMobile Billboards : האקתון ראשון בארץ ליישומוני פרסום, שייערך ב-1-2 בספטמבר 2016. ההאקתון יאפשר למשתתפים לחוות אמצעים טכנולוגיים ויצירתיים מעולמות הדיגיטל, המובייל, ה-IoT ועוד, ולחקור את היישום המעשי והרעיוני של אמצעים אלה בעולם הפרסום, המיתוג, ויחסי הציבור.

מטרת ההאקתון היא לחשוף ולפתח רעיונות וכלים חדשים בתחומי הפרסום הדיגיטלי, מעבר לפרסומות הדיספליי, הבאנרים, ושאר טכנולוגיות ה-Ad-tech הנפוצות. זאת, כדי להנגיש למשרדי הפרסום ויחסי הציבור רעיונות חדשים אותם יוכלו להציע ללקוחותיהם במסגרת קמפיינים שוטפים או אירועים מיוחדים. כל אלה במקביל להצגת ספקי פתרונות ומפתחים העשויים לעזור במימוש רעיונות אלה בעתיד.

ההאקתון מיועד לצבורים הבאים:

אנשי קריאייטיב, מנהלי לקוחות, קמפיינרים ויועצי תדמית ממשרדי פרסום, יחסי ציבור וגופים חברתיים, שייצגו את צד הלקוח, הצרכים העסקיים ותובנות השוק.

יזמים ומפתחים המעוניינים להשחיז ולהציג את כישוריהם בהתמודדות עם עולמות התוכן והדרישות התובעניות של המדיום הפרסומי.

ספקי פתרונות המציעים תשתיות טכנולוגיות (לרבות בוטים), כלי פיתוח, ושירותי פיתוח, בדגש על מהירות, גמישות והתאמה למדיום הפרסומי, ברמות מחיר שונות.

האירוע ייפתח בפאנל מומחים מתחומי הפרסום והטכנולוגיה, שיאירו היבטים שונים של הצרכים העסקיים, פרמטרים להצלחה של קמפיינים פרסומיים, ויציגו דוגמאות העושות שימוש בטכנולוגיות החדשות  וידונו באימפקט הייחודי להן.
 
הצוותים יתארגנו לפני ובמהלך האירוע ויכינו בריף פרסומי, המחשה קריאטיבית, וגישה טכנולוגית, שיובילו לרעיון או גישה חדשניים.

במהלך ההאקתון יינתן דגש ככל הניתן על מימוש של מערכת עובדת, מדגים טכנולוגי, או המחשה קרובה ומשכנעת של מערכת כזו.

בסיום ההאקתון ייערכו מצגת ושיפוט של ההצעות ע"י פאנל המורכב, בין היתר, מפרסומאים טכנולוגיים.

המשתתפים יאשרו מראש למארגני ההאקתון להציג את הרעיונות הזוכים בפורומים שונים, אך הזכויות והקניין הרוחני שייכים להם.

לאתר האירוע - כאן.   
               
לדף הרישום - כאן.

מאת: יואל פרישוף, אוגוסט 2016.
מייסד iC Consulting
האקתון
כלי שיווק



 
 
Bookmark and Share