Telecom News - BELONG–אפליקציה בחינם לניהול מותאם אישית במאבק במחלת הסרטן

BELONG–אפליקציה בחינם לניהול מותאם אישית במאבק במחלת הסרטן

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> BELONG–אפליקציה בחינם לניהול מותאם אישית במאבק במחלת הסרטן
BELONG–אפליקציה בחינם לניהול מותאם אישית במאבק במחלת הסרטן לחולים ולבני משפחותיהם
מאת: מערכת Telecom News, 2.8.16, 11:36בילונג
 
הפתרון בחינם של בילונג כולל שירות מלא ומקיף של מידע ותמיכה מקצועית של בתי חולים, רופאים אונקולוגים מומחים ובעלי ניסיון בינלאומי, רדיולוגים, חוקרים ואחיות תמיכה. המערכת כוללת רשת חברתית וקהילות, אחסון תיק רפואי ויומן משימות, ליעילות בטיפול ולחסכון כספי.

עדכונים בתחתית הכתבה.

 
הסטארטאפ Belong הוקם ע"י אלירן מלכי - יזם ומנכ"ל. במהלך 20 שנה האחרונות הוא הקים, ניהל והשביח מספר חברות ביניהן MoreVRP (נרכשה ע"י EMC), Veracity (נרכשה ע"י E&M) Commit (נרכשה ע"י קו מנחה).

עירד דויטש - יזם וסמנכ"ל טכנולוגיה, בעל ניסיון  של 18 שנה בתחומי בסיסי הנתונים,  Analytic & Data Big.

אוהד רובין, יזם וסמנכ"ל כספים וסמנכ"ל תפעול. עבד בפירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג ועבד עם אלירן ועירד כסמנכ"ל כספים וסמנכ"ל תפעול גם בחברות קודמות. 

ואסף רגיניאנו, סמנכ"ל פיתוח, בעל ניסיון רב שנים בפיתוח תוכנה, ארכיטקטורה, מערכות ביג דאטה וביצועים גבוהים. עבד עם הצוות כמנהל פיתוח בחברות MOREVRP ו-PIVOTAL
 
המערכת של בילונג (האפליקציה בחינם להורדה - כאן) כוללת 3 מרכיבים עיקריים:

1) הרשת החברתית, קהילות מומחים וקהילות חולים ובני משפחותיהם.
הקהילה החברתית של החולים ובני משפחתם כוללת קהילות משתמשים לפי תחומי ענין המעניקה סיוע של מטופלים העוזרים לאחרים, מניסיונם האישי, לעשות את הבחירות בהתייחס לטיפול וההחלמה וגם סיוע מנטלי משותפים לדרך. כמו כן, בני המשפחה המסייעים במאבק יכולים לפתוח קבוצה פרטית המסייעת בניהול של המאבק יחד.
קהילת המומחים - רופאים מובילים בתחומם בארץ ובעולם המספקים מענה שוטף לשאלות החולים בהתאם לנושא, שאל את הרופא, שאל את מומחה ההדמיות, טיפול מותאם אישית, שאל את החוקר, מחקרים קליניים, טיפול תומך ותופעות לוואי, ביטוח לאומי ועוד.
 
2) אחסון התיק הרפואי וניהולו ע"י החולה ו/או בני משפחתו. אין צורך ל"סחוב" קלסר עבה וכבד של כל המסמכים וההתייעצויות לכל מקום, ניתן לשתף התיק הרפואי עם בני המשפחה והרופא המטפל ולעקוב אחר ההתפתחות והצרכים.
 
3) יומן משימות טיפול אישי פשוט להזנה והבנה המאפשר לקבל מידע, טיפים ושאלות חשובות להתמודדות עם המשימה הרלוונטית ותזכורות בהתאם. שימוש נכון ויעיל ביומן הטיפולים יכול לשפר משמעותית את ההתנהלות, התהליך ואת חווית המטופל ומשפחתו. למשל מה השאלות החשובות לשאול את הרופא לפני ניתוח? איזו מחט כדאי לבקש בכימו? מתי אסור לקחת ויטמין סי?
 
Belong מגישה את הפתרון על גבי פלטפורמה אפליקטיבית הדוגלת בגישה המודרנית של Patient Empowerment - העצמת החולה והבנתו את התהליך, החלופות והענות הטיפול. זאת, ללא תשלום של המטופל ובני משפחתו.
 
התאמה אישית - המערכת מציעה מידע והתראות מותאמות אישית, מאפשרת התייעצות ישירה עם רופא, רדיולוג, חוקר מומחה והתייעצות על תופעות לוואי וכאב, כל זאת, עפ"י הצורך, מהנייד וללא מתווכים.
 
כמו כן, צוותBelong  נענה לאתגר לסייע באיתור מחקרים רפואיים המותאמים לחולים עפ"י בקשת החולה וזאת באמצעות מערכת חיפוש מתוחכמת המחוברת ל-NCI האמריקאי.
 
קשר עם הצוות של בית החולים בו מטופל החולה – שירות  במסגרתו בילונג מאפשרת לחולים לשוחח באמצעות האפליקציה גם עם הצוות המטפל בבית החולים בו הם מטופלים. זה שירות ייחודי בו בית החולים זמין למטופל ונגיש הרבה יותר, מגביר את האיכות וזמינות השירות וחווית החולה בטיפול באופן משמעותי. בית החולים קפלן של הכללית לדוגמא יחל לספק תמיכה לחוליו באמצעות האפליקציה בתחומי האונקולוגיה הכללית מנהלה ומזכירות ועוד . 
.
שילוב התחומים יוצר מערכת המהווה פתרון מלא ייחודי וחדשני לחולים ולבני משפחותיהם בכל שלבי המחלה, כדי לתת את הכלים היעילים ביותר המאפשרים לנהל ולנצח את מחלת הסרטן יחד.

השירות תומך במספר שפות לרבות: עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, ספרדית ובהמשך גם בסינית.
 
תפריט האפליקציה בנוי מאזורי עניין המאפשרים ניווט קל ופשוט:
 
האפליקציה Belong - Beating Cancer Together ניתנת להורדה בחינם לאנדרואיד ולאייפון.
 
לאחר ההורדה מתבקש המשתמש לבצע תהליךlog in  מהיר. בשמו או כל כינוי שיבחר, ולהגדיר את תחום התעניינותו.
  
ריכוז יתרונות שירותי Belong:
 
1) כל הנדרש מרוכז במקום אחד. מידע, מומחים, רשת חברתית וכלים לניהול מושכל של הטיפול במחלה.
2)  השימוש ללא תשלום.
3)  מרכז מידע רחב מאוד, עדכני רלוונטי ומותאם אישית.
4)  מענה, הכוונה  ומידע ע"י טובי הרופאים המובילים מהארץ והעולם - מנהלי מערכי אונקולוגיה ומחלקות מחקר, רופאים, רדיולוגים, חוקרים ואחיות.
5)  ניהול יומן משימות טיפול אישי המתריע על בדיקות, פגישות ומשימות הקשורות למחלה, כולל טיפים מהקהילה ומידע רלוונטי.
6)  לימוד מניסיונם של אחרים - מאפשר לא לחזור על טעויות של אחרים.
7)  חיפוש ואיתור מחקרים קליניים בהתאמה אישית מהארץ והעולם והנגשתם בשפה פשוטה
8)  עדכונים באמצעות התראות, לפי תחום העניין של המשתמש.
9)  ריכוז וניהול התיק הרפואי של המטופל - מועלה על ידו - קל, נוח, נגיש ופשוט לשימוש ומאפשר עבודה משפחתית משותפת.
10) מאפשר חסכון משמעותי של עד אלפי ש"ח לחולה.
11) חסכון ויעילות בזמן ובהבנת הטיפול וההערכות אליו.
12) בנייד, בהישג יד- קל ופשוט לתפעול.
 
מתחרים - אין פתרון דומה, יש פורומי אינטרנט, אתרי מידע ועוד, אבל אין מערכת כוללת ממוקדת סרטן וניהול מאבק במחלה כגון .BELONG

מספר משתמשים כיום - המערכת עלתה לאוויר בישראל בינואר 2016, במהלך החצי שנה האחרונה הצטרפו לשירותיה אלפי מטופלים ובני משפחותיהם. בנוסף, חברו לבילונג גם עמותות מובילות, כגון: האגודה למלחמה בסרטן, עמותת מיאלומה נפוצה –אמן.

השימוש במערכת על ידי בית חולים וספקי רפואה מגבירה את הקשר עם החולה, התאמת הטיפול, יעילות ואפקטיביות הטיפולים וחיסכון תפעולי רב. שיפור משמעותי זה, הוא בעל ערך כלכלי גבוה מאד וגופים אלה ישלמו עבור השירות. הסטארטאפ עומד לפני חתימה עם רשת בתי חולים מובילה בארה"ב.

עדכון 15.1.17, 13:55: המערך האונקולוגי במרכז הרפואי איכילוב מחזק את הקשר הישיר בין הצוות הרפואי לחולי סרטן המטופלים במערך גם באמצעות אפליקציית Belong" - מנצחים את הסרטן יחד". השירות ניתן ללא תשלום.
 
פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי באיכילוב: "כמנהל המערך האונקולוגי, אני רואה באפליקציה יתרונות ברורים לחולים ולצוות המטפל: שיפור השירות וחיזוק הקשר הישיר והבלתי אמצעי בין הרופא למטופל ע"י שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הקטנת שיעור הביקורים בחדרי המיון של חולי הסרטן ע"י מתן מענה רפואי בהתאם לתלונות החולה עוד בביתו מה שיכול למנוע במקרים רבים את הגעתם לבית החולים. המטרה היא לרתום את הטכנולוגיה לטובת שיפור איכות השירות וחווית המטופל, באמצעות הנגשת תהליכי קבלת המידע, קיצור זמני המענה והגדלת הזמינות של הצוות המטפל".
 
למתן מענה מקצועי לחולים באפליקציה נרתמו כמה מהרופאים הבולטים ומובילים בתחום הסרטן באיכילוב.
 
השירות הניתן למטופלי איכילוב יתבצע באמצעות קוד כניסה אותו ניתן לקבל במזכירות מרפאות המערך האונקולוגי של בית חולים ובאתר האינטרנט של בית החולים. קישור מהאפליקציה לאתר האינטרנט של בית החולים יופיע במסך הראשי מתחת לשמו של המשתמש.

עדכון 1.7.19, 23:30: בילונג הודיעה על גיוס של מעל 50 מיליון ש"ח(14 מילון דולרים) בסבב גיוס B. הגיוס בוצע בהובלת חברת הענק IQVIA ספקית גלובלית מובילה של מידע, פתרונות טכנולוגיים חדשניים ושירותי מחקר בתחום הבריאות וכן בהשתתפות The group ventures  ומשקיעים נוספים. ההשקעה נועדה להמשיך את הצמיחה המהירה של בילונג ולקדם את פריצת הדרך, שהיא יצרה בתחום ניהול הקשר עם המטופל בתחומי הבריאות הן של הרשת החברתית והמקצועית לחולי סרטן ובני משפחותיהם והן כדי לשפר, לקדם ולפתח פתרונות למחלות קשות נוספות, לבתי חולים ולשווקים חדשים. 

 

מסך בילונג



 
 
Bookmark and Share