Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Celliboost השיק טכנולוגיית תקשורת ניידת חדשה

הסטארטאפ הישראלי Celliboost השיק טכנולוגיית תקשורת ניידת חדשה

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> הסטארטאפ הישראלי Celliboost השיק טכנולוגיית תקשורת ניידת חדשה
הסטארטאפ הישראלי Celliboost השיק טכנולוגיית תקשורת ניידת חדשה ומאובטחת
מאת: מערכת Telecom News, 2.8.16, 18:46 אלון דיין 
                                            
המערכת מיועדת לתקשורת סלולרית רחבת פס בתנאי שטח קשים בשטחים כפריים ופתוחים ומתאימה לשימוש צבאות, ארגוני ביטחון וביטחון פנים, רשויות אכיפה ושירותי חירום, לצד גופי תקשורת כמו תחנות טלוויזיה ורדיו.      
             

יזמים ישראלים פיתחו והחלו לשווק טכנולוגיה ניידת לתקשורת רחבת פס מאובטחת בתנאי שטח קשים. הטכנולוגיה, שפיתח הסטארטאפ הישראלי Celliboost (http://www.celliboost.com) מבוססת על מערכת ניידת נפרדת (standalone), שעושה שימוש בתשתית הסלולרית הרגילה כדי להעביר במהירות תקשורת נתונים, אודיו ווידיאו בנפח גבוה ובאיכות המדמה יכולות של תקשורת קווית. Celliboost כבר גייס לקוחות ראשונים במדינות באמריקה הלטינית דוגמת מקסיקו וצ'ילה. החברה מתכוונת לגייס שותפים עסקיים ומפיצים כדי להעמיק את חדירתה לשווקים הגלובליים.

מערכת Celliboost מיועדת לתקשורת בשטחים כפריים ובשטחים פתוחים ומתאימה לשימוש של צבאות, ארגוני ביטחון וביטחון פנים, רשויות אכיפה ושירותי חירום, לצד גופי תקשורת דוגמת תחנות טלוויזיה ורדיו.

הטכנולוגיה הישראלית החדשה מייצרת גישה רחבת פס הן לתשתית האינטרנט והן למרכז הבקרה של לקוחות הקצה. Celliboost מספקת מענה לצורך הקיים בתקשורת נתונים רחבת פס בכל סוג של שטח ובכל סוג של כיסוי סלולרי החל מ-3G, דרך GSM ועד LTE. הפלטפורמה מאפשרת שימוש בכמות של עד 4 ערוצים סלולריים בו זמנית, ללא תלות בספק התקשורת, ותומכת ב-2 אופני הפעלה – load balancing ו-bonding.

המערכת תומכת באלגוריתם המאפשר לחבר כל ממשק תקשורת (ובכלל זה ממשקי לוויין, ADSL ועוד) אל כל אחד מאופני ההפעלה כחלק מהערוץ הרחב.
 
במהלך הפיתוח, שרשרו מומחי Celliboost 4 כרטיסי SIM סלולריים שונים באופן היוצר מערכת תקשורת חזקה אחת עם רוחב פס רציף ומלוכד. הפלטפורמה מסוגלת לשלב בתוכה טכנולוגיות 4G, LTE, 3G, לצד ממשקים דוגמת VSAT, WiFi WAN וחיבורים ניידים אחרים כדי להעניק אספקה יציבה של מהירויות תקשורת גבוהות ללא זמני השבתה.

מערכת Celliboost מציעה שורה ארוכה של פונקציות וביניהן איזון עומסים מרובה (multiple load balancing), זרימת וידיאו ב-HD על גבי רשתות 3G ו-4G, העברה אוטומטית לערוץ התקשורת הזמין הטוב ביותר, חיבור לתקשורת LTE, 3G, Wi-Fi, DSL, כבלים או לוויין, בקרה ודיווח על הקצאת רוחב פס, תמיכת MIMO, בקר WLAN מובנה, GPS מובנה, מזוודת נשיאה מוקשחת עם אופציה לחיבורי אנטנה חיצוניים וניהול מערכת מהשטח או מרחוק.

Celliboost הוקמה בסוף 2015 ע"י אלון דיין, (בתמונה למעלה), שמכהן כמנכ"ל החברה ומשמש כמנהל בכיר בחברת האם של Celliboost, L1-Systems. הוא כיהן בעבר כמנהל השיווק של אלביט מערכות בתחום היבשה באזור מקסיקו ומרכז אמריקה. את הפיתוח בפועל של Celliboost הוביל רונן אנג'ל, שמכהן כ-CTO של החברה. בכיר נוסף בחברה הוא סמנכ"ל השיווק חיים ברוך.

אלון דיין: "עולם התקשורת הולך ומתקדם ומספק קצבי תקשורת גבוהים יותר. אולם, הביקוש מצד הצרכנים תמיד גבוה יותר ביחס למה שהטכנולוגיה מציעה. צרכנים מעוניינים להעביר יותר מידע בקצבים יותר גבוהים ולקבל חוויית תקשורת רציפה כשהם מעבירים וידיאו באיכות HD, הודעות, עדכוני סטאטוס, נתוני מיקום ונתונים אחרים. החזון של Celliboost הוא לסגור את הפער בין הביקוש וההיצע בתחום התקשורת באמצעות טכנולוגיה חדשנית. בקרוב נודיע על צעדים נוספים. שיממשו חזון זה".

לצפייה בסרטון: http://bit.ly/29XRuxB
 
המערכת של Celliboost

 



 
 
Bookmark and Share