Telecom News - SuSE ישראל פותחת קורסים והכשרות לינוקס למפתחים ומהנדסים בחינם

SuSE ישראל פותחת קורסים והכשרות לינוקס למפתחים ומהנדסים בחינם

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> SuSE ישראל פותחת קורסים והכשרות לינוקס למפתחים ומהנדסים בחינם
SuSE ישראל פותחת סדרת קורסים והכשרות לינוקס למפתחים ומהנדסים בחינם
מאת: מערכת Telecom News, 9.8.16, 11:19דורון אופק

LPIC, CLE: הקורסים יכשירו את המשתתפים בהקמת רשתות, הקמה ותחזוק של עננים ומערכות מידע מבוססות לינוקס. מוצע גם קורס בזק חינמי לאנשי מחשוב ומכירות בכל הרמות להיכרות עם הפצות SuSE.
 
SuSE ישראל תפתח בחודשים הקרובים סדרה של קורסים ללא עלות לאנשי תעשיית ההייטק והפיתוח המקומית. 50 ישראלים יקחו חלק בסדרה של הסמכות, שתיפתחנה בספטמבר 2016  ותכשרנה לתקני CLE (Certified Linux Engenier), והסמכות LPIC (Linux Server Professional Certification).
 
הקורס יכשיר את המשתתפים בהקמת רשתות, הקמה ותחזוק של עננים ומערכות מידע מבוססות לינוקס. מדובר בקורס אינטנסיבי, של 3 ימים בשבוע במשך 4 חודשים, שמועבר במתכונת של וובינר, כאשר ההשתתפות כאמור תינתן ללא עלות. המקומות לקורס הנוכחי אזלו, אך הכשרה נוספת תיפתח בחודש פברואר הקרוב.
 
כמוכן תפתח SuSE קורס נוסף, כבר בספטמבר 2016, שמטרתו היכרות עם היכולות השונות של הפצות SuSE. מדובר בקורס בזק לאנשי מחשוב ומכירות בכל הרמות, שיתקיים במשך 3 ימים במלון דניאל. ההרשמה לקורס פתוחה וגם הוא יינתן ללא עלות למשתתפים.
 
 ניתן להירשם - כאן.
 
דורון אופק, (בתמונה), מנכ"ל SuSE ישראל: "אנו מביאים מגוון של כלים חדשים לישראל וחשוב שהתעשייה המקומית תכיר אותם. זו ההזדמנות שלנו לפתוח צוהר לעולם הלינוקס הארגוני ולנער את מה ששקע והתאבן בארץ במשך זמן כה רב, וזו ההזדמנות של הקהילה לצבור ידע יקר ערך, בקלות".

 

קורס



 
 
Bookmark and Share