Telecom News - כלי חינמי נגד מתקפות כופר מגן על נקודות קצה מבוססות מערכת חלונות

כלי חינמי נגד מתקפות כופר מגן על נקודות קצה מבוססות מערכת חלונות

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> כלי חינמי נגד מתקפות כופר מגן על נקודות קצה מבוססות מערכת חלונות
כלי חינמי נגד מתקפות כופר מגן על נקודות קצה מבוססות מערכת חלונות
מאת: מערכת  Telecomn News, 10.8.16, 21:34
 
מעבדת קספרסקי השיקה היום את Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business  – תוכנה חינמית, שמציעה הגנה משלימה למשתמשים פרטיים ובמיוחד למשתמשים עסקיים וארגוניים נגד מתקפות כופר.

כדי לזהות תבניות התנהגות המאפיינות תוכנות כופר וכדי להגן על נקודות קצה מבוססות מערכת חלונות, Kaspersky Anti Ransomware Tool  ממנף 2 טכנולוגיות פורצות דרך: Kaspersky Security Network, רשת האבטחה של קספרסקי ו-System Watcher, שיכולותיו כוללות, בין היתר, את האפשרות לחסום ולבטל שינויים מזיקים במערכת. כפתרון הגנה משלים, Kaspersky Anti-Ransomware Tool  מספק למשתמשים הגנה מתקדמת נגד כלי כופר.

תוכנות זדוניות כגון תוכנות כופר, שפוגעות במחשבים ומצפינות נתונים חיוניים במיוחד לארגון, הן בעיה רצינית, במיוחד עבור עסקים קטנים.
עפ"י סקר סיכוני אבטחת המידע ל 2016 של החברה, 42% מהעסקים הקטנים והבינוניים נפלו קורבן למתקפות כופר במהלך 12 החודשים האחרונים. 34% מהם שילמו את דמי הכופר ו-1 מ-5 לא הצליח לאחזר את הנתונים שלו, אפילו במקרים בהם נענו דרישות העבריינים.

מחקר נוסף של החברה, שהתבסס על נתוני רשת האבטחה שלה, מציג זינוק עצום בהיקף התקפות הכופר על עסקים: גידול של כמעט פי 6 (מ-27,000 אלף ב-2014-2015 ל-158,600 ב-2015-2016).

עסקים נקראים להפעיל טכנולוגיות וגישות הגנה מגוונות כדי לייצר אבטחה יעילה, והכלי החינמי החדש של החברה מספק אבטחה משלימה לאלה שאינם משתמשים בפתרונות האבטחה שלה.

 Kaspersky Anti-Ransomware הוא פתרון מהיר וקל משקל, שמסוגל לפתור את אחת מהבעיות הקשות ביותר הפוגעות היום בעסקים– מתקפות כופר, ובמיוחד, הגרסה המסוכנת ביותר שלהן – מתקפות כופר מצפינות (Cryptomalware). פעילות ה-Cryptomalware גורמת להצפנה בלתי ניתנת לאחזור של קבצים עסקיים יקרי ערך, ומכריחה עסקים לשלם דמי כופר כדי לקבל את הנתונים חזרה.

כדי לטפל בבעיה זו ולהגן על נקודות קצה מבוססות מערכת חלונות, כלי ה-Kaspersky Anti Ransomware לעסקים משלב כאמור  2 טכנולוגיות ליבה:

רשת האבטחה של קספרסקי - שירות מבוסס ענן שנועד לעבד נתוני אבטחת סייבר, שאינם אישיים, שזורמים ממיליוני משתתפים בהסכמה מכל רחבי העולם. עם רשת האבטחה מתקבל מודיעין אבטחה תוך שניות, דבר המבטיח זמני תגובה מהירים ושמירה על רמת הגנה גבוהה.
 
 System Watcher - טכנולוגית אבטחה פרו אקטיבית מתקדמת, שסורקת את כל האירועים החשובים במערכת, כולל יצירה ושינוי של קבצי מערכת הפעלה והגדרות, הפעלה של תוכנות והחלפת נתונים על גבי הרשת. האירועים מתועדים ומנותחים, ואם ישנה עדות לכך, שתוכנה מבצעת פעילות זדונית, ניתן לחסום פעולות אלה ולבטלן, תוך מניעת הדבקה נוספת.
 
קונסטנטין וורונקוב, ראש תחום מוצרי קצה, מעבדת קספרסקי: "מומחי החברה, שמנטרים את הבעיה המתרחבת של תוכנות כופר מצפינות, פיתחו את הכלי הפשוט הזה, שזמין חינם ללא עלות, כדי להילחם באיום מתקפות הכופר על נכסים חיוניים במיוחד לעסקים, לרבות עסקים קטנים ובינוניים שלא תמיד יש להם את המומחיות הנדרשת באבטחת מידע כדי לבצע הערכה והשוואה של עשרות כלי אבטחה הקיימים בשוק".

Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business תואם לפתרונות אבטחה של חברות אחרות המותקנים על מחשבים אישיים, ומשמש כאמצעי משלים נגד תוכנות כופר. להורדה בחינם של Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business.
 
אם נפלתם קורבן למתקפת כופר והנתונים שלכם ננעלו, מומלץ לבדוק האם ניתן לאחזר אותם באמצעות ביקור באתר, שעלה לאחרונה - No More Ransom - זה פרויקט המספק למשתמשים מספר כלים לפתיחת הצפנה והמסייעים לאחזור קבצים, שננעלו ע"י חלק מתוכנות הכופר.
 
הערת מערכת: בדיקת הכלי מעלה, שהוא עלול להביא להאטה מסוימת של הגלישה ברשת.
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share