Telecom News - האקתון מורטה - מורטה-טון - יערך בפעם השניה בישראל

האקתון מורטה - מורטה-טון - יערך בפעם השניה בישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> האקתון מורטה - מורטה-טון - יערך בפעם השניה בישראל
האקתון מורטה - מורטה-טון - יערך בפעם השנייה בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 16.8.16, 08:00יוני גולן

במהלך האירוע של ענקית הרכיבים האלקטרוניים היפנית ליזמים ומפתחים יהיה על הצוותים המשתתפים לפתח פתרונות בתחומי Connected Car, Health Care, IoT, Smart Home ו-Smart City. הרישום נמשך.

לאור הצלחתו של ההאקתון הראשון, החליטה ענקית הרכיבים האלקטרוניים היפנית מורטה בשיתוף עם האקסלרטור סמוראי אינקיובייט לערוך האקתון שני בישראל, ובכך הפכה אותה למדינה היחידה בה יהיו 2 אירועי חדשנות של החברה.

האקתון מורטה Murata-thon הראשון נערך בנובמבר 2015, ובו זכה סטרטאפ, שנמצא בתהליכי שיתוף פעולה מתקדמים עם חברת מורטה (הפרטים חסויים כרגע).

יוני גולן, (בתמונה), מנהל קרן סמוראי היפנית בישראל: "אירוע זה הוא סממן נוסף של חברות גדולות מהמשק היפני, מתחומים שונים, שהולכות ומתעניינות בשיתוף פעולה פרואקטיבי עם האקוסיסטם הישראלי. דבר שרק ימשיך בשל מספר סיבות ביניהן חיזוק היחסים בין 2 המדינות והתכנסות ל--2020, השנה שבה תתקיים אולימפיאדת טוקיו".

כאמור, חברת מורטה היפנית משתפת פעולה בשנית עם סמוראי אינקיובייט כדי לקיים אירוע נוסף וגדול יותר, שימנה 15 צוותים (עדיפות תינתן לסטארטאפים קיימים).

צוות המיזם המנצח בהאקתון יזכה בטיסה לקיוטו, יפן, על חשבון ובאירוח חברת מורטה. בקיוטו, יפגוש הצוות המנצח במהנדסי ומנהלי החברה ויזכה בהזדמנות לאינטגרציה ובהיתכנות לשיתופי פעולה עתידיים עם חברת מורטה.

במהלך האירוע, יהיה על הצוותים המשתתפים לפתח פתרונות בתחומי אוטומוטיב-Connected Car, בריאות דיגיטלית-Health Care, IoT, בית חכם-Smart Home ועיר חכמה-Smart City. הצוותים יונחו ע"י מומחים לצורך פיתוח הרעיון, וכן יינתן דגש רב למקוריות וליישום של הפתרון באמצעות מודל עסקי נכון.

האירוע יתקיים ב-14-15 לספטמבר 2016 בקריית עתידים בתל אביב.

מידע נוסף והרשמה (עד ה-31.8.16) - כאן  

דף הפייסבוק של האירוע לעדכונים – כאן.

מורטה-טון

 



 
 
Bookmark and Share