Telecom News - רפי רשנר מונה לתפקיד CFO ב-Feedvisor

רפי רשנר מונה לתפקיד CFO ב-Feedvisor

דף הבית >> מינויים >> רפי רשנר מונה לתפקיד CFO ב-Feedvisor
רפי רשנר מונה לתפקיד CFO ב-Feedvisor
מאת: מערכת Telecom New 18.8.16, 19:27רפי רשנר

הסטארטאפ Feedvisor לתחום האלגו-קומרס (Algo-Commerce), השילוב של ביג דאטה עם תוכנה המבצעת החלטות מבוססות אלגוריתמים לתמחור לקמעונאים ברשת, שנוסד ב-2011 ע"י ויקטור רוזנמן (מנכ"ל), שחבר בהמשך הדרך לאלגוריתמאי אייל לנקסנר (CTO), הודיע היום על המינוי של רפי רשנר, לתפקיד CFO בחברה.
 
לרשנר, (44), יש ניסיון של 20 שנים בניהול פיננסי ותפעולי בינלאומי. הוא רואה חשבון בהשכלתו ובעל תואר בכלכלה מאוניברסיטת City, לונדון. את מסלול הקריירה שלו הוא החל בתפקיד רואה חשבון בפירמת BDO לונדון ובהמשך בפירמת סומך חייקין - KPMG, משם עבר לתעשיית ההייטק.
 
בתפקידו האחרון הוא שימש כ-CFO בסטארטאפ הישראלי פאנאיהPanaya -  והיה שחקן משמעותי בתהליך מכירתה לחברת  Infosys תמורת 230 מיליון דולרים ב-2015.
 
לפני כן שימש בתפקיד CFO בחברת התוכנה בתחום אחסון המידע קאשיה - Kashya גם שם היה שותף לתהליך מכירתה ל-EMC ב-153 מיליון דולרים.
 
התמחויותיו המרכזיות של רשנר: ניהול ותפעול אופרציות מורכבות, גיוס כספים, הובלת אסטרטגיה עסקית כלכלית לסטרטאפים בצמיחה מואצת ומיזוגים ורכישות.

רשנר: "אני שמח ומברך על ההזדמנות להצטרף לצוות הנהלת Feedvisor ולתרום מניסיוני בליווי תהליכים משמעותיים בחברות סטארטאפ בצמיחה מואצת והובלת אסטרטגיה עסקית כלכלית. Feedvisorחלוצת האלגו-קומרס, מציגה צמיחה מואצת וגידול משמעותי מידי יום ברווחיה וברווחי לקוחותיה, אני מאמין, שכל קמעוני מקוון בעולם זקוק לפתרון התמחור כדי להיות רלוונטי בשוק תחרותי זה, לכן פוטנציאל החברה הוא עצום".

צילום תמונה עליונה: אופיר הראל.
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס
 



 
 
Bookmark and Share