Telecom News - איך עסקים יכולים להתכונן לעתיד עם אחסון all-flash?

איך עסקים יכולים להתכונן לעתיד עם אחסון all-flash?

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> איך עסקים יכולים להתכונן לעתיד עם אחסון all-flash?
איך עסקים יכולים להתכונן לעתיד עם אחסון all-flash?
מאת: טום אוניל, 20.8.16, 17:01טום אוניל
 
מהם 3 הדברים החשובים ביותר שיש לבחון כאשר מחפשים אחסון עבור עתיד הארגון? זה הזמן, שעסקים יוודאו, שתשתית האחסון שלהם חסינה לעתיד.
 
פרסומת של חברת סלולר ידועה, אמרה פעם, כי "העתיד מבריק" (The future's bright). עבור תעשיית ה-IT, זה תמיד היה ביטוי מתאים, מפני שיש לה את המשימה המרגשת של מימוש רעיונות וחלומות באמצעות טכנולוגיה. לפני 50 שנה חלמו על טלפוני וידאו, מכוניות מופעלות בחשמל ורובוטים מתעופפים מעל ערים גדולות. כאשר אנו מסתכלים היום על הסמארטפונים, המכוניות החשמליות והרחפנים, פשוט קשה לחשוב לאן הטכנולוגיה תיקח אותנו בעתיד.

אבל האם אנו מוכנים לכך?

במהלך 20 השנים האחרונות תפסה הטכנולוגיה תאוצה מהירה עם הולדת האינטרנט. כדי לאפשר זאת, יש מספר עצום של תשתיות מחוברות, כל היסודות החיוניים השומרים על התקדמות הטכנולוגיה. פעם כל מערך המחשוב היה בתוך הארגון. היום, סביר להניח, שכמויות המידע העצומות, שאנו מייצרים, נמצאות במרכז נתונים-  דאטה-סנטר מרוחק או בענן. זה מחוץ לטווח הראייה. אבל זה אף פעם לא יכול להיות מחוץ לטווח המחשבה.

מרכז הנתונים המודרני צריך לתמוך באופי הדינמי של עסקים מודרניים - סקלאביליות עם הגידול בפעילות, אספקת חוויית משתמש מעולה ותמיכה בתגובה עסקית זריזה וגמישה (אג'ילית) לשינויים בדרישות השוק. הדבר הבטוח היחיד ביחס למה יהיה הדבר הבא עבור עסקים מודרניים הוא, שזה יהיה שונה ויגיע מהר יותר מכפי שמישהו צפה.

ככל שהחברה הופכת מקושרת יותר, כך צרכי נתונים אלה הופכים מאיימים יותר. גרטנר אומרת, שיהיו 21 מיליארד מכשירים מקושרים בטווח הזמן של שנת 2020. כדי להפוך את הנתונים מכל מכשירים אלה לשימושיים, תידרש תמיכה ע"י תשתית, שיכולה לאחסן כמויות גדולות של נתונים אלה מהר מאוד, עדיף בזמן אמת, ויכולה להיות גמישה ביותר כדי להתרחב על מנת לקלוט היקפים שכאלה.

לאור זאת, יותר ויותר עסקים פונים למערכי אחסון all-flash כדי לתמוך במרכזי הנתונים שלהם. אבל מה הם הדברים החשובים ביותר שיש לבחון כאשר מחפשים אחסון עבור עתיד הארגון?

יכולת חיזוי היא ביטוח
שאלו את עצמכם: האם מערכת האחסון שלכם נותנת לכם את יכולת החיזוי הדרושה כדי לצפות לעתיד? האם אתם יודעים מה יקרה כאשר תוסיפו יישומים או תהליכים חדשים למערכת שלכם, או שאתם רק מקווים לטוב? פלטפורמת אחסון ניתנת לחיזוי, כזו המכינה עסק לגל הבא של אתגריו, חייבת "לספק את הסחורה" בחזיתות רבות, החל מסקלאביליות וכלה בביצועים העולים עם הדרישות העסקיות בלי להיות יקרים, קשים לניהול, או בלתי אמינים. ללא ביצועים אמינים ונתונים לחיזוי מהאחסון שלכם, תחכה לכם הפתעה ממש לא נעימה כאשר הבלתי הצפוי יקרה.
 
יכולת לערבב ולשלב
יש יותר ויותר מערכי all-flash, שתוכננו במיוחד כדי לטפל בעומסי עבודה מעורבים ולספק סקלאביליות אג'ילית כדי להתאים לדרישות משתנות. העסקים של היום צריכים לעתים קרובות אחסון המשלב ביצועים עם קיבולת, במיוחד אם הם מתכננים לגדול במהירות כדי לענות על דרישת לקוחות גוברת.

מערכי all-flash מספקים ביצועים גבוהים יותר בתוך מערך משותף של כרכי אחסון (volumes), וע"י אפשרות של scale-up וגם scale-out יכולים לקוחות לשפר ביצועים ויעילות כוללת עבור היישום הספציפי שלהם. כאשר אנו לוקחים על עצמנו משימות חדשות ועתירות נתונים יותר ויוצרים יותר נתונים מאשר אי פעם בעבר, אחסון פלאש יוצר את הסביבה האופטימלית כדי לטפל בכל עומסי העבודה השונים שנוצרים.
 
גמישות עבור העתיד
אחסון הוא השקעה עצומה עבור מרבית העסקים, ובאקלים שלנו המשתנה במהירות, הם צריכים להבטיח, שהוא יהיה מסוגל לגדול עם חומרה. all-flash תוכנן מתוך מחשבה על גמישות, ומבטיח, שעסקים יוכלו להשתמש בחומרה החסכונית ביותר הזמינה ולהיפטר מחומרה ישנה יותר ללא הפרעה.

אחסון מהווה את הבסיס של מרכז הנתונים, מאחר שהוא הפלטפורמה, שכבר תומכת בעסקים כאשר הם עוברים טרנספורמציה דיגיטלית, ממנפים את האינטרנט של דברים (IoT), שואבים ערך מתוך ביג דאטה ותומכים בעובדיהם ולקוחותיהם עם יישומים מתקדמים. כשאנו מביטים אל העתיד, זה הזמן, שעסקים יוודאו, שתשתית האחסון שלהם חסינה לעתיד ומוכנה לכל מה שלפנינו.

מאת: טום אוניל, אוגוסט 2016.
 CTO EMEA בקמינריו

דאטה סנטר



 
 
Bookmark and Share