Telecom News - לראשונה: קורס יכין יזמיות (גם בחופשת לידה) בהייטק ובביומד לפריצה לשוק

לראשונה: קורס יכין יזמיות (גם בחופשת לידה) בהייטק ובביומד לפריצה לשוק

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> לראשונה: קורס יכין יזמיות (גם בחופשת לידה) בהייטק ובביומד לפריצה לשוק
לראשונה: קורס יכין יזמיות (גם בחופשת לידה) בהייטק ובביומד לפריצה לשוק 
מאת: מערכת Telecom News, 30.8.16, 08:00הילה אביל ברנר
 
פחות מ-3% מהיזמים הפועלים כיום בישראל הן יזמיות. הקורס, שיזמו Lighthouse, מינהלת עסקים רעננה וארגון Yazamiyot, יספק ליזמיות ׳ארגז כלים׳, שיאפשר להן להגיע נכון ובזמן לשוק. הרישום בעיצומו.
 
מחזור ראשון של קורס חדש, שמיועד לקידום נשים יזמיות, ייפתח ב-15.9.16, במתחם הסקלרטור  Lighthouse ברעננה, שמהווה פלטפורמה גמישה ואדפטיבית, מותאמת אישית, לצמיחה והתפתחות של סטארטאפים.
 
הקורס, בן 5 מפגשים, יעניק למשתתפות ׳ארגז כלים׳, שיאפשר להן לפרוץ לשוק עם המיזם שלהן והוא יתמקד בבניית תוכניות עסקיות, שימוש במחקרי שוק, גיוס כסף, בניית מוצר, היבטים משפטיים וחשבונאיים ומושגי יסוד בסיסים בהקמת מיזם.
 
במסגרת הקורס תהננה המשתתפות מהרצאות של אנשי מקצוע, בעיקר יזמיות, ש'כבר עשו זאת',תיפגשנה עם משקיעים פוטנציאלים ותכרנה נשים יזמיות נוספות.  
 
מאחורי הפרויקט עומדים עמוס טלמור, יו"ר Lighthouse, מינהלת עסקים רעננה וארגון Yazamiyot, שמונה כ-1500 נשים יזמיות ומקיים מפגשים לקידום יזמות נשית.
 
עמוס טלמור: ״בעולם היזמות פועלות מעט מאוד נשים, פחות מ-3%, וחייבים לשנות את התמונה הזו״, "הקורס פתוח בפני יזמיות בכל גיל, שיש להן מיזם בתחומי ההייטק או הביומד ומיועד גם לנשים בעת חופשת לידה, כך, שניתן להגיע למפגשים גם עם תינוקות עד גיל שנה...".
 
הילה אוביל-ברנר, (בתמונה למעלה משמאל), יזמת ומייסדת ארגון Yazamiyot: "בשונה מקורסי יזמות, שפועלים בשוק, מטרתנו היא לתת דגש על הצרכים הייחודים של נשים כיזמיות וכמובילות מהלכים עסקיים עיקריים והיכולת לדעת לשלב זאת עם אמהות, זוגיות ומשפחה.
 
לכן, שמנו דגש על קורס קצר וממוקד, שמנצל את הניסיון, שצברנו כגוף המקדם את תחום היזמות הנשים בישראל ולעטוף זאת בסביבת נטוורקינג נשית וכיפית. אנו מודים לגופים, שחברו אלינו, ואין ספק, שבוגרות הקורס תקבלנה כלים טובים ורשת קשרים, שתאפשר להן לעשות את הצעדים הראשונים בצורה טובה הרבה יותר".
 
המחזור הראשון יפתח כאמור במתחם Lighthouse ברחוב החרושת 14, רעננה. המפגשים יתקיימו בימי חמישי והמפגש הראשון יתקיים ב-15.9.16. הקורס כולל ארוחות בוקר וצהריים, מתנות והטבות.
 
הרשמה: כאן.
 
יזמית



 
 
Bookmark and Share