Telecom News - 5 טיפים פשוטים ובסיסיים לשמירה על הדפדפן בטוח

5 טיפים פשוטים ובסיסיים לשמירה על הדפדפן בטוח

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> 5 טיפים פשוטים ובסיסיים לשמירה על הדפדפן בטוח
5 טיפים פשוטים ובסיסיים לשמירה על הדפדפן בטוח
מאת: מערכת Telecom News, 1.9.16, 14:09גלישה
 
באיזה דפדפן אתם רגילים לגלוש - אקספלורר, כרום או פיירפוקס? בכל אחד מהדפדפנים מנוצלות פרצות אבטחה באופן קבוע ע"י פושעי הרשת. איך תוכלו לגלוש בבטחה בדפדפן המועדף עליכם תוך שמירה על מירב הפרטיות?

דפדפן האינטרנט שלכם הוא הגורם המקשר ביניכם הגולשים לבין המידע הרב הקיים ברשת האינטרנט. אולם, ההאקרים ופושעי האינטרנט באשר הם מנסים לנצל כל פרצה או חור באבטחה המתגלה בדפדפן כדי לדלות עליכם עוד ועוד מידע. מה למשל? נתוני חשבון בנק, מספרי אשראי ויותר מכל - סיסמאות. כדי שתוכלו לשמור נפשכם מפשעי רשת, הרי לכם 5 טיפים פשוטים אך חשובים מחברת ESET ישראל לשמירה על דפדפן בטוח:
 
1. עדכונים, עדכונים, עדכונים
החברות המפתחות את הדפדפנים דואגות תמיד לשפר ולעדכן את הדפדפנים שלהן. כל עוד תדאגו לעדכן את הדפדפן, או טוב מכך – לוודא, שהדפדפן מתעדכן אוטומטית – אתם תישארו צעד אחד לפני מי שרוצה לפרוץ למחשב שלכם דרכו. רוב הדפדפנים בימינו מתעדכנים אוטומטית, אך כדאי לוודא, שהאופציה הזו מאופשרת במחשב שלכם ע"י כניסה ללשונית ה"מידע אודות הדפדפן" שם יופיע מספר הגרסה ואם יש צורך לבצע עדכון.
 
2. בלי תוספת ב-1.90
המטרה של התוספות וההרחבות השונות לדפדפנים היא להפוך את הדפדפן שלכם לפונקציונלי יותר. אולם, חשוב גם לא להעמיס עליו יותר מדי. כמות גדולה מדי של תוספים והרחבות עלולה להאט את הדפדפן ולפגוע במהירות ובחוויית הגלישה. בנוסף, ולא פחות חשוב, האקרים כבר עשו ועושים שימוש בתוספי דפדפן זדוניים כדי לרגל אחר הרגלי הגלישה של המשתמשים ובניסיון להשיג מידע יקר כמו סיסמאות ומספרי אשראי איתם משלמים הגולשים ברשת.
עשו לעצמכם כלל: עדיף לעשות ויתור על תוספות והרחבות, אם ההתקנה שלהן היא לא הכרחית ולהיצמד לתוספים, שפותחו ע"י חברות מוכרות ובעלות מוניטין.
 
3. חסימת פרסומות
פרסומות הן לא רק משהו מעצבן הפוגע לנו בחוויית הגלישה. הן עלולות גם לשמש להונאות רשת בעיקר באתרים קטנים או מפוקפקים. מרבית מהדפדפנים המודרניים מגיעים בימינו עם חוסמי פרסומות מובנים או לחילופין עם אפשרות להתקין תוסף חינמי, שיחסום את הופעת הפרסומות. דוגמה לתוסף כזה הוא Add Block Plus, שגם מאפשר לכם לסמן אתרים מסוימים כבטוחים להצגת פרסומות, במקרה והתוסף פוגע בהצגת התוכן באותו אתר.

4. לא לשמור את הסיסמאות שלכם בדפדפן
שמירת הסיסמאות שלכם בדפדפן נראית אולי רעיון טוב, אך למרות הנוחות, שאתם מקבלים כשאתם מתחברים לשירותים המקוונים שלכם, היא אינה מומלצת. קל יותר להאקרים לפרוץ את ההגנות של הדפדפן ולהשיג את הסיסמאות שלכם מאשר בתוכנת ניהול סיסמאות.

5. הפעילו את הגנת הדפדפן
לדפדפני האינטרנט יש מנגנון הגנה בסיסי מפני אתרים חשודים העלולים להכיל וירוסים ונוזקות. מומלץ להפעיל את ההגנה או לוודא שהיא פועלת. זו אמנם הגנה בסיסית ביותר, אך היא טובה בתור שכבת הגנה נוספת והיא בטוח לא מזיקה.


גלישה
 
 



 
 
Bookmark and Share