Telecom News - מסיבת סיום הקיץ של קהילת היזמות והמשקיעים בקהילת Startup Grind

מסיבת סיום הקיץ של קהילת היזמות והמשקיעים בקהילת Startup Grind

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מסיבת סיום הקיץ של קהילת היזמות והמשקיעים בקהילת Startup Grind
האירוע הגדול בישראל לסיום הקיץ של קהילת היזמים, המפתחים, המנטורים, המשקיעים וכל ה-eco-system של הStartup-Nation התקיים בת"א ביוזמת קהילת Startup Grind, קהילת היזמות הגדולה והתוססת ביותר בישראל. 
מאת: אבי וייס, 3.9.16, 17:00רם יוניש

קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני כ-3 שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר למעלה מ-3,000 איש (גם בפייסבוק), מיוזמתו של שחר מטורין. כ"כ, שחר מטורין הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, ושלוחת תל אביב מנוהלת בניהול משותף עם רם יוניש (בתמונה משמאל), סמנכ"ל שיווק ומכירות במטריקס גלובל.

אירוע הקיץ השנתי המסורתי של קהילת Startup Grind, שנערך ביום 30.8.16 במתחם Rise בת"א (של האקסלרטור MindSpace), היה השנה הפתעה. הגיעו כל כך הרבה אורחים, שחלק מהם לא הצליח להיכנס לאירוע והמארגנים נאלצו לחסום בגופם את הכניסות... בכל אופן, אלה, שהצליחו להיכנס, נהנו משפע של אוכל, בירה, מוזיקה והעיקר: נטוורקינג ישיר בין חברי הקהילה באווירה נהדרת. 

שחר מטורין (בת
שחר מטוריןמונה משמאל):: "אנו חוגגים היום את סיומה של עוד שנת יזמות. סה"כ אנו סוגרים כבר 3 שנים מאז שקמנו. התחלנו מאפס וכעת אנו קהילה ענקית, פעילה ותוססת.

אנו חלק מקהילה בינלאומית של כ-200 סניפים בערים ברחבי העולם ב-85 מדינות, עם כ-400 אלף יזמים וכמה אלפי משקיעים. זה כוח עצום המביא ערך חשוב לקהילה שלנו.

אנו כל יום מעודדים יזמים להיות מחוברים ליזמים אחרים, למנטורים ומשקיעים בכל רחבי העולם, ליצור שותפויות, לקבל טיפים, למצוא לקוחות, למצוא משקיעים, למצוא עובדים, למצוא כיווני פיתוח והתפתחות. זה מה שניתן לקבל מקהילה עולמית כל כך גדולה.

הפעילות המעשית שלנו יוצאת לפועל במפגש חודשי, שבו כל חודש אנו מציגים אנשי מפתח מובילים בתעשייה שלנו. אנו לומדים להכיר אותם ולומדים את התובנות, שהם מביאים איתם מהניסיון שלהם ומקבלים את העצות שלהם לדורות החדשים של היזמים.  

הכנס השנתי של 2016 של קהילת Startup Grind היה בלונדון, והכנס העולמי הבא (2017) יחזור לארה"ב. האירוע יתקיים ב-21 ו-22 בפברואר 2017 ואנו מתארגנים להוציא משלחת ישראלית מכובדת לאירוע הזה, שיתקיים בסן-פרנסיסקו, שבו ניתן יהיה לפגוש כמעט את כל המשקיעים המובילים בעולם ואת טובי המנטורים בעולם, וכמובן אלפי יזמים.

ישראל, מבחינת היקף הפעילות שיש כאן, היא שנייה בעולם מבחינת גודל הפעילות בין קהילות Startup Grind. זו אחת הסיבות, שסניפים מכל העולם מתעניינים מה יש כאן ומה אפשר לשתף פעולה עם קהילת היזמות בישראל. זה מקדם מאוד את הפעילות שלנו ואת היכולת שלנו לספק גישה למשקיעים ושותפים בכל העולם. 

האירוע הבא כאן בישראל יתקיים ב-20 לספטמבר, שבו נארח את שגיא שליסר, מייסד TabTale, מיזם שגדל מחברה של 2 אנשים בגראז' לחברת ענק בהיקף חשיפה בינלאומי מדהים.

אחרי כן, ב-31 באוקטובר נארח את פיונה דרמון מ-JVP, שהיא אולי האישה המובילה והמנוסה ביותר בתחום קרנות ההון סיכון בישראל. כהרגלנו, בכל אירוע גם נחשוף 3 מיזמים חדשים.

אני מודה לכל הספונסרים שלנו, שבלעדיהם לא יכולנו לקיים את הפעילות שלנו, וכמובן מודה לכל קהילת המתנדבים שלנו. אנו עובדים בהתנדבות יחד, כדי לקדם את קהילת היזמים של ישראל.

3 שנים של פעילות זו הצלחה יוצאת מהכלל ואנו נמשיך בכך, כי אנו גדלים, מתחזקים והקהילה שלנו צומחת כל הזמן, כי היא מביאה ערך הולך וגדל לחבריה. הערכים שלנו נקלטים וזה מחמם את הלב לראות את הקהילה התוססת הזו פורחת". 


בתמונה: צוות המתנדבים והמנהלים של קהילת Startup Grind תל-אביב (תמונות נוספות מהאירוע - כאן). 
Startup Grind



 
 
Bookmark and Share