Telecom News - האירוע השנתי של תנועת המייקרים GeekCon 2016 יוצא לדרך

האירוע השנתי של תנועת המייקרים GeekCon 2016 יוצא לדרך

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> האירוע השנתי של תנועת המייקרים GeekCon 2016 יוצא לדרך
האירוע השנתי של תנועת המייקרים GeekCon 2016 יוצא לדרך
מאת: מערכת ,Telecom News 4.9.16, 14:59גיקון
 
עד היום, במהלך שנות פעילותה, תרמה הפלטפורמה ליצירתם של מספר סטארטאפים ישראלים, ולפעילות עסקית של 160 מיליון דולרים. הרישום בעיצומו.
 
ב-17-15 בספטמבר 2016 יגיעו למרכז הימי בשדות ים, מאות מייקרים לקחת חלק בGeekCon 2016- - האירוע השנתי המרכזי של תנועת המייקרים בישראל. זה אולטרה-מרתון בן 52 שעות, במהלכו יבנו המשתתפים - גיקים טכנולוגיים, יזמים, מפתחים, יוצרים, מדענים ומעצבים - פרויקטים מאתגרים טכנולוגית - בזמן קצר.
 
פלטפורמתGeekCon  מאתגרת את המשתתפים להתמודדות עם שלל סוגיות טכנולוגיות ובניית יצירות חדשניות עובדות ולא בהכרח שימושיות. פרויקט טיפוסי יכול להיות כל דבר המדגים חדשנות ויצירתיות עם רכיבים טכנולוגיים. בין הפרויקטים בהתהוות, שייבנו ׳חי׳ בשטח:
 
אקדח השובר כוסות זכוכית בכוח תהודת קול,
״מד-אהבה״ לבדיקת רמת ההתאהבות,
רחפן המצייר גרפיטי,
רובוט ׳כאפות׳,
מכשיר להשתקת ילדים,
רובוט די ג׳יי,
ענן גשם פרטי,
גיטרה מחשמלת ועוד.
 
עד היום, במהלך שנות פעילותה, תרמה הפלטפורמה ליצירתם של מספר סטארטאפים ישראלים, ולפעילות עסקית של 160 מיליון דולרים.
 
“גיקון מיועדת לעודד עשיה, יצירתיות, פתרון אתגרים טכנולוגים וקידום קהילת היזמות הישראלית”, אומרים היזמים, ביניהם אדן שוחט, מייסד שותף ב-Aleph , אילן גרייצר, מייסד שותף של Funtactix Inc וגילי צגלה, מייסד ומנכ"ל חברת Novawind.  ״חלק מהתפקיד שלנו הוא לסייע בבניית הדור הבא של היוצרים, היזמים ו'האנשים שעושים', שיבואו עם הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים הבאים”.
 
GeekCon הוקם בהשראת מפגשי חדשנות מפורסמים כגון Burning Man ו-FooCamp. הפלטפורמה, שמונחה ע"י המתווה "האקינג לסגנון החיים הדיגיטלי", החלה את פעילותה לפני 12 שנים. GeekCon היא פעילות ללא מטרות רווח, על בסיס עבודה התנדבותית, שמוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות "מחוץ לקופסה" בדגש של עשייה. ההתכנסות השנתית, אחת מ-5 אירועים המתרחשים במהלך השנה, שמכונה לעתים קרובות "קייטנה לגיקים", מושכת מסה קריטית של יזמים, מפתחים וגיקים וטכנולוגים. ההשתתפות ב-GeekCon היא בהזמנה בלבד.
 
נותנות החסות של Geekcon 2016 כוללות חברות עולמיות, בהן סמסונג, גוגל, AT&T Foundry, פייסבוק, Campus TLV ו-Wix EngineeringX. נותנות החסות שולחות משתתפים/ות, שיטלו חלק ב-GeekCon וכן ציוד לפרויקטים שונים.
 
האנשים מאחורי GeekCon השנה והצוות המנהל בפועל (ובהתנדבות) הם: ענבר רז, אדן שוחט, גילי צגלה, שחר זריהן, איל הרשקו, לי עדן, בועז מאמו, צח משה, מתן שרף.
 
הרשמה - כאן.



 
 
Bookmark and Share