Telecom News - לא מספיק חלונות כהים ואטומים לרכב הצמוד, כעת על הפרק נסיעה לארמניה

לא מספיק חלונות כהים ואטומים לרכב הצמוד, כעת על הפרק נסיעה לארמניה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> לא מספיק חלונות כהים ואטומים לרכב הצמוד, כעת על הפרק נסיעה לארמניה
בלעדי: ד"ר יפעת בן-חי-שגב "משתוללת על כל השוק" ועל כספי משלמי המיסים. אחרי תעלול "החלונות הכהים והאטומים" לרכב הצמוד מגיע התעלול הבא: "נסיעת עבודה" לירוואן בירת ארמניה ל"כנס מקצועי". שפל חדש במשרד התקשורת הישראלי. 
מאת: אבי וייס, 6.9.16, 07:00ד"ר יפעת בן-חי-שגב

כנראה שאין גבול תחתון לתהום ולבדיחות על חשבון הציבור, שקשורים בשמה של ד"ר יפעת בן-חי שגב (בתמונה, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין), הגוררת אחריה לתהום את צמרת משרד התקשורת.

אחרי השתוללות של רגולציה ושימועים על כל שוק הטלוויזיה בישראל (13 שימועים בבת אחת), היא עברה לבזבוז כספי ציבור על איטום חלונות הרכב שלה (שלא בטוח שיהיה אצלה עוד הרבה זמן..), המשיכה בטרפוד עליית 2 ערוצי הספורט החדשים של צ'רלטון וקינחה באוסף מדהים של חשדות בנוגע להטלת קנסות ללא סמכות על ערוצי הספורט. בספק אם "קליקת הפרקליטים" וידידתה הנמצאים כרגע במגננה, יוכלו לחלץ אותה מהצרה הזו.  

חשבתי, שראיתי הכל, עד שגיליתי, שיש עוד תחתית מתחת לתחתית התהום, שבו נמצאת מועצת הכבלים והלויין, בראשות ד"ר יפעת בן-חי-שגב. כמובן שהסיפור קשור לתמי לשם, שהיא (בין היתר) חברת מועצת הכבלים והלוויין, שהיא במקרה גם האחראית על תקציבי הנסיעות של עובדי משרד התקשורת והמאשרת את תשלום החלונות הכהים והאטומים לרכב של יו"ר המועצה. 

הייתי בטוח שמה שמעסיק את מועצת הכבלים והלוויין ממש בימים אלו זה: כיצד להגן על הלקוחות של yes כדי שימשיכו לקבל רמת שירות, היקף שירות ורמת שרידות, שנפגעו קשות כתוצאה משריפת הלוויין "עמוס 6". אולם, טעיתי. כנראה שמה שמעסיק את יו"ר מועצת הכבלים והלוויין זה: איך לשרוף עוד כסף, שיוצא מהכיס של אנשים שעובדים קשה ומשלמים מיסים כחוק.

היה לי קשה להאמין, שזה קורה, ולכן שלחתי שאלה דחופה להנהלת משרד התקשורת בזו הלשון:
"1. למה צריך להוציא כעת (ממש לפני מועד איחוד המועצות) משלחת של בעלי תפקידים ממועצת הכבלים והלוויין ל-Yerevan בירת ארמניה לכנס EPRA על חשבון משלמי המיסים?
2. למה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (שנמצאת כרגע לפני חקירה), מעוניינת לקבוע בעצמה את רשימת היוצאים (למורת רוחו של המנכ"ל - שלמה פילבר), במיוחד היא מעוניינת להסתיר את שמו של מי שהיא מעוניינת, שיהיה ברשימת היוצאים לכנס הזה (יחד איתה)?"

תגובת משרד התקשורת:
"ברית המועצות תורכב מעובדי הרשות השנייה והמועצה -  והמומחיות שנצברת תועיל גם בעתיד.
עד להשלמת החוק – כל הסמכויות הקיימות כיום בחוק הם שלה".

אני מקווה, שהבנתם את התשובה, כי אני לא הבנתי

בשביל מה לשפוך את כספי משלמי המיסים על כנס מקצועי בארמניה, אם עוד מעט לא תהיה בכלל מועצת הכבלים והלוויין (כי היא תמוזג בקרוב מאוד בגוף חדש - "ברית המועצות") וד"ר יפעת בן-חי שגב לא תהיה שם בכלל ולא תהיה שם שום "מומחיות נצברת"? הרי זה זועק לשמיים.

זה מזכיר את הטיולים ברחבי העולם במסווה של "כנסים מקצועיים" של המנכ"ל לשעבר עדן בר טל, ממש לפני "פרישתו". הנושא הזה נחקר ע"י מבקר המשרד (אלון זולר) והובטח שהליקויים תוקנו, אך מתברר ששום דבר לא תוקן. האם כספי משלמי המיסים ימשיכו להיות הפקר? 


את תגובת מועצת הכבלים והלוויין לחשיפה כאן טרם קיבלנו. ככל שנקבל - נעדכן בהתאם. 

בתמונה: ד"ר יפעת בן-חי-שגב יורדת מהרכב הצמוד שלה ועולה על AirForce Moc-TV 1, מטוס המנהלים הזעיר, שנרכש מכספי הקופה הקטנה של משרד התקשורת, כמובן באישור תמי לשם, כדי להגיע לירוואן בירת ארמניה, כדי לצבור ידע לקראת התפקיד הבא שלה' באזרחות:
הרכב הנשיאותי של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין



 
 
Bookmark and Share