Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Aqua Security מגייס עשרות עובדים חדשים

הסטארטאפ הישראלי Aqua Security מגייס עשרות עובדים חדשים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הסטארטאפ הישראלי Aqua Security מגייס עשרות עובדים חדשים
הסטארטאפ הישראלי Aqua Security מגייס עשרות עובדים חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 6.9.16, 17:25קרן זוהר

החברה מתמחה בפתרונות לאבטחת "קונטיינרים, תחום הנמצא בצמיחה מהירה. החברה מגייסת לתפקידי פיתוח בשפות שונות, פיתוח UI, הנדסת בדיקות, אבטחת מידע ותוכנה, ניהול מוצר, שיווק ומכירות בארץ ובארה"ב. 

הסטרטאפ הישראלי Aqua Security, שמספק פתרונות אבטחה מתקדמים המיועדים לארכיטקטורת "קונטיינרים" הכריז על מהלך גיוס כוח אדם נרחב, כדי לעמוד בביקוש המתגבר לפתרונות טכנולוגיים בתחום הקונטיינרים, שנחשב לאחד המתפתחים ביותר בשנים האחרונות.

אקווה סקיוריטי, סטארטאפ ישראלי בעל משרדים בארה"ב, הוקם כדי לספק הגנה למערכות המפעילות ארכיטקטורה של קונטיינרים (Virtual Containers), תחום חדש בעולם מערכות המידע הנמצא בצמיחה מהירה עם שוק פוטנציאלי של 40-50 מיליארד דולרים. בעוד ארכיטקטורה של קונטיינרים מספקת יתרונות רבים של מהירות, גמישות וחסכון בהפעלה של מערכות, היא גם מייצרת אתגרי אבטחה חדשים, שמערכות אבטחה ותיקות לא מסוגלות להתמודד עימם.

הפלטפורמה של אקווה עונה על אתגרים הנוצרים בסביבת קונטיינרים, כשהיא מספקת שקיפות, שליטה בפעילות, בידוד משאבי מחשוב  ורשת וזיהוי ומניעת חדירה. פחות משנה מהקמתה היא צברה לקוחות גדולים.

אקווה סקיוריטי נוסדה ע"י היזמים דרור דווידוף, ואמיר ג'רבי. החברה גייסה הון של 4.5 מיליון דולרים מקרן TLV ומשלמה קרמר, בהשתתפות אנג'לים נוספים הכוללים את גיורא ירון ובועז חלמיש, וכמו כן את מייק פיי המשמש כנשיא ו-COO של חברת אבטחת המידע סימנטק.

במסגרת מהלך ההתרחבות, Aqua מאיישת כמה עשרות תפקידי פיתוח, מחקר, ניהול מוצר ומכירות עבור פעילותה בישראל ובארה"ב.
בין המשרות אליהן מגייסת Aqua Security בארץ: תפקידי פיתוח בשפות שונות כמו ,Java C++, Go, AngularJS, Linux Kernel, מהנדסי אבטחת תוכנה, חוקרי אבטחה, מנהלי שיווק ועוד (רשימת המשרות מנוסחת בלשון נקבה אך פונה גם לגברים). רשימת המשרות המלאה והגשת קורות חיים באתר Aqua – הרשימה תמשיך להתעדכן בתקופה הקרובה.

קרן זוהר, (בתמונה), מנהלת משאבי אנוש ב-Aqua: "Aqua מגייסת אנשי פיתוח ומחקר המעוניינים ואוהבים להוביל עולמות מחשוב חדשים. בפני המצטרפים לחברה עומדת הזדמנות להשפיע על ההתהוות של ארכיטקטורת קונטיינרים - Docker, אותה מאמצות כיום במהירות כל החברות המובילות בעולם כולל פייסבוק, גוגל ואפל, ההחום נחשב לאחד החמים ביותר כיום. עובדי Aqua עובדים עם טכנולוגיות הנחשבות לחוד החנית של עולם הפיתוח, כגון שפת GO, ועבודה בתהליכי פיתוח אג'יליים ייחודיים.

המשוב, שאנו שומעים מלקוחות גדולים ומהשוק בכלל הוא, שהדרישה לפתרונות בעולם הקונטיינרים גודלת בצורה אקספוננצייאלית. ל-Aqua מחויבות  למתן פתרונות ברמה גבוהה ועמידה מלאה בדרישות לקוחותינו. במקביל לצמיחה המהירה המתוכננת לחברה בימים אלה, אנו מתכוונים לשמור על המחויבות הגבוהה לאיכות, שהתווה הגרעין המייסד של החברה בשנה האחרונה. לשם כך אנו מתמקדים בגיוס עובדים בעלי ניסיון, אחריות, ורצון להיות גורם משפיע במערך".
 
גיוס



 
 
Bookmark and Share