Telecom News - בית שגריר שבדיה בישראל התמוטט לאחר ביקור שלמה פילבר במקום

בית שגריר שבדיה בישראל התמוטט לאחר ביקור שלמה פילבר במקום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> בית שגריר שבדיה בישראל התמוטט לאחר ביקור שלמה פילבר במקום
מסתבר, ש"ישראבלוף", "עבודה בעיניים" וחובבנות אין רק בתחום הבניה (דוגמת החניון הענק, שקרס ברמת החייל), אלא גם בתחום עולם התקשורת הישראלי, בגלל הספינים של מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר).
פילבר הכריז בכנס של אריקסון ישראל, שנערך אמש בבית שגריר שבדיה בישראל (ציטוט): "ישראל תהיה בין 10 המדינות הראשונות להשקת דור 5 בסלולר". כעבור מספר דקות, בניין השגריר השבדי קרס מכובד ההכרזה. 

מאת: אבי וייס, 7.9.16, 18:33

דיווח ישיר ובלעדי ממדינת חלם: אסון התרחש אמש בבית שגריר שבדיה בישראל. כוחות ההצלה רבים בהובלת פיקוד העורף עדיין מחפשים את מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) תחת ההריסות.

כרגע יש כמה אותות חיים ממכשיר הסלולר של שלמה פילבר, אותות, שכוללים בין היתר, תכניות עבודה לשנים הבאות ורשימת המועמדים למשנה למנכ"ל במסגרת "השינוי הארגוני" ואיך אפשר ששמילה יקבל את התפקיד הזה (מה זה שייך לכאן בכלל??).

לדברי החוקר הראשי של משרד העבודה, הסיבה המרכזית להתמוטטות בניין שגרירות שבדיה בישראל היא העמסה גדולה מדי של ספינים על קורות הבניין, עד שקרס מהעומס הרב.

כמה עיתונאים, שדיווחו על האירוע (למשל כאן), לא הספיקו לשלמה פילברהזהיר את הציבור מפני הסכנה ליציבות הבניין, שמקורה מעודף ספינים, שיוצאים מפיו של מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר, בתמונה משמאל. התמונה צולמה ממש רגעים ספורים לפני שעלה על הבמה ומאז נעלמו עקבותיו מתחת להריסות בית השגריר. עדיין מחפשים אחריו, כוחות גדולים בסיוע כלבי גישוש ומומחים לספינים). 

מסתבר, ש"ישארבלוף", "עבודה בעיניים" וחובבנות אינם רק בתחום הבניה (דוגמת החניון הענק שקרס ברמת החייל), אלא גם בתחום התקשורת.

איך משרד ממשלתי, שעדיין מתנהל בפקס (שגם הוא לא בדיוק עובד) יקפוץ בבת אחת לדור 5 בסלולר? זה לא הגיוני וברור שזה לא עונה לשום תקן בנייה שמוכר בעולם. 

ובכלל, אריקסון הזמינה את שלמה פילבר לבית השגריר השבדי, בלי לדעת כמה המהלך הזה מסוכן. זאת, כי ההשקעה בדור 4 פשוט נעצרה ע"י החברות הגדולות. המשמעות: הן אינן רוכשות ציוד, לא ממנה ולא מאף ספק אחר.

נושא הכנס, שהיה בבית השגריר: "תדרים, תדרים ועוד פעם תדרים", כלומר אריקסון מכוונת לרגולטור (פילבר), שמצידו, לא מבין דבר וחצי ממה שהוא בא לעשות. מזל, שהוא דורש כיסוי מלא של דור 3 כחלק מתכנית העבודה לשנים 2016-2017. אם אתם לא מאמינים, תראו את הלינקים כאן

לראייה: ציבור המשתמשים הישראלי החזיק בטלפונים תומכים בשירותי דור 4 שנתיים וחצי לפני שהשירות הושק באופן נכה וחלקי בישראל. אז שאלוהים יעזור לנו! הבעיה לא בציבור המאמץ טכנולוגיות בזריזות, אלא ברגולטור שיצר כאוס בלתי נתפס.

בחודש נובמבר 2015 פרסמנו את ההכרזה הקודמת של שלמה פילבר: "החלה הרשמה לחיבורי בתים ומשתמשי סמארטפונים ל-100 גיגה בקווי ובסלולר". אז ההכרזה בוצעה בגני התערוכה בת"א, בדיוק לקראת פירוק הביתן בו בוצעה ההכרזה, כך שהתמוטטות הביתן לאחר ההכרזה הזו חסכה להנהלת גני התערוכה את הצורך בקבלן פירוק. 

הבעיה, שיש כיום סכנה ברורה ליציבות לבניינים נוספים בישראל, בגלל שהם למדו שאפשר להפריח ספינים בישראל בלי לקחת בחשבון את כובד הספינים והשפעתם על יציבות המבנים. למשל סלקום, שלמדה משלמה פילבר והכריזה (כמה פעמים, כמנותח כאן), שהיא בדור 4.5 בסלולר, בעוד שאפילו דור 4 מלא אין לה (יש לה רק 15 מגהרץ מתוך ה-20 מגהרץ של דור 4).

גם משרד האוצר הפריח לאחרונה כמה ספינים על פריסת סיבים ועל הפרטת "עידן +" ו"ריסון ערוצי הספורט". במצטבר, מדובר בספינים במשקל של מאות טונות, וברור ששום בניין לא יוכל להחזיק את הספינים הללו בלי להתמוטט.



 



 
 
Bookmark and Share