Telecom News - הושלם מיזוג Dell ו-EMC: הוקמה חברת הטכנולוגיות הפרטית הגדולה בעולם

הושלם מיזוג Dell ו-EMC: הוקמה חברת הטכנולוגיות הפרטית הגדולה בעולם

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> הושלם מיזוג Dell ו-EMC: הוקמה חברת הטכנולוגיות הפרטית הגדולה בעולם
הושלם מיזוג Dell ו-EMC: הוקמה חברת הטכנולוגיות הפרטית הגדולה בעולם
מאת: מערכת Telecom News, 7.9.16, 17:46מיזוג
 
במיזוג משלבת Dell Technologies את החוזקה שלה בשוק העסקים הקטנים ובקרב לקוחות בשוק ארגוני הביניים, עם כוחה של EMC בשוק הארגונים הגדולים.
 
כפי שדיווחנו ישירות מלאס וגאס על ההכרזה ההיסטורית של מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל Dell Technologies, בדבר רכישת קבוצת EMCכאן, הודיעה היום החברה על השלמת הרכישה של ,EMC שיוצרת קבוצה ייחודית של עסקים המספקים את התשתית החיונית, שמאפשרת לארגונים לבנות את עתידם הדיגיטלי, לבצע טרנספורמציה ב-IT שלהם ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר, המידע.
 
השילוב בין החברות יוצר מובילת שוק בשווי של 74 מיליארד דולרים, עם פורטפוליו טכנולוגי רחב, שמספק ללקוחות מענה על בעיות מורכבות בתחומי הצמיחה הבאים: ענן היברידי, מרכז נתונים מוגדר תוכנה, תשתית אחודה, פלטפורמה כשירות (PaaS), אנליזת נתונים והגנת סייבר.
 
במיזוג משלבת Dell Technologies את החוזקה שלה בשוק העסקים הקטנים ובקרב לקוחות בשוק ארגוני הביניים, עם כוחה של EMC בשוק הארגונים הגדולים.
 
Dell Technologies משרתת 98% מחברות ה-Fortune 500. 2 החטיבות הגדולות והמוכרות ביותר שלה הן Dell client solutions business ו-Dell EMC infrastructure solutions business, שתיהן נתמכות ע"י Dell EMC services. בנוסף, Dell Technologies כוללת  את החברות: Boomi, Pivotal, RSA, Secure Works, Virtustream ו-VMware. מבנה ייחודי זה משלב מיקוד וחדשנות של סטארט-אפ עם קנה מידה גלובלי ושירות של חברת ענק.
 
גודלה של Dell Technologies יאפשר לה לספק יותר חדשנות והשקעה במו"פ, שיווק ומכירות, שירותים ותמיכה, ולספק פתרונות יעילים וחסכוניים יותר עבור הלקוחות. החברה תדווח לציבור על תוצאותיה הכספיות. אולם, היותה בבעלות פרטית, יאפשר לה לבצע השקעות ממוקדות יותר בלקוחות ובשותפים שלה לטווח הארוך.
 
מייקל דל: "אנו בשחר המהפכה התעשייתית הבאה. העולם נעשה יותר אינטליגנטי ומקושר ברמת הדקה, ובסופו של דבר, יהיה מקושר בצורה רחבה ל-IoT, ויסלול את הדרך עבור לקוחותינו לעשות דברים מדהימים. זו הסיבה, שיצרנו את Dell Technologies. יש לנו את המוצרים, השירותים, הכישרון וקנה המידה הגלובלי, להיות הזרז לשינוי ולהדריך את הלקוחות , גדולים וקטנים, במסע הדיגיטלי שלהם".
 
DELL EMC



 
 
Bookmark and Share