Telecom News - משלחת של כ-150 סטארטאפיסטים ומומחי IT מישראל יוצאת לכנס בארה"ב

משלחת של כ-150 סטארטאפיסטים ומומחי IT מישראל יוצאת לכנס בארה"ב

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> משלחת של כ-150 סטארטאפיסטים ומומחי IT מישראל יוצאת לכנס בארה"ב
משלחת של כ-150 סטארטאפיסטים ומומחי IT מישראל יוצאת לכנס בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News, 11.9.16, 19:30
אילן שפיגלמן

חברי המשלחת ישתתפו בכנס המחשוב הגדול בעולם,Oracle Open World 2016  בסן פרנסיסקו (22-18 בספטמבר 2016). הסטארטאפים הישראלים יציגו בפני 60,000 באי הכנס.
 
בין 60,000 המשתתפים בכנס Oracle Open World, כנס ה-IT השנתי הגדול בעולם, שיתקיים בסן פרנסיסקו בין 18-22 בספטמבר 2016, תגיע גם משלחת ישראלית של כ-150 סטארטאפים, אנשי IT, ומנהלים. בראש המשלחת יעמוד עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל.
 
בכנס ישתתפו ארגונים גדולים, בהם: בזק בינלאומי, תנובה, אורבוטק, אמדוקס, מלאנוקס, Stratasys, Verint, בנק לאומי, כאל, סרגון, DSPG, דל, אמת מחשוב, אלביט מערכות, אינטל, מלם שכר, Moovit והמרכז האקדמי רופין.

לסטארטאפים הישראלים תהיה נציגות מכובדת בכנס (דוגמאות להלן).

אילן שפיגלמן, (בתמונה), סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל: "בשנים האחרונות Open World שומר על מגמת גידול במספר המשתתפים מישראל. השנה הכנס רלוונטי מתמיד לאור האימוץ המואץ של טרנד פתרונות ותשתיות בענן, עולם הדיגיטל, הביג-דאטה, ה-IoT והמובייל ע"י ארגונים בגדלים שונים. זה מחייב את אנשי ה-IT להתעדכן ולקבל מידע מהמומחים בעולם ולשמוע מניסיונם של ארגונים, שהטמיעו טכנולוגיות כאלו בהצלחה. אנו שמחים על הנוכחות של סטארטאפים ישראלים מוכווני ענן לצד הארגונים הגדולים בכנס".

בין הסטארטאפים, שיציגו בכנס העולמי:
קמינריו - Kaminario יציג פיתוחים פורצי דרך בתחום האחסון, בהם אינטגרציה ייחודית של איכות שירות (QoS) לסביבות אורקל, תכונה, שתגביר את הערך המוסף הקיים של יישום סביבות אורקל על פיתרון האחסון all-flash  של קמינריו. מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, הסקלאביליות, הביצועים והיתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת בכל מקום ובכל זמן.

אקסנה - Axxana יציג את המוצר שלו בשם "פניקס", שמציע פתרון של אפס אובדן מידע (zero data loss) לכל מרחק, לכל סוג של אחסון או רפליקציה עבור בסיסי נתונים ואפליקציות אורקל. המוצר מאפשר לחברות להתאושש מאסון באפס אובדן מידע עד הטרנזקציה האחרונה, שנעשתה לפני האסון. כך, שההתאוששות מדוייקת ומלאה ללא תקלות ונעשית במינימום זמן. כל זאת, תוך כדי חיסכון משמעותי בעלויות קווי התקשורת. מוצר חדש של הסטארטאפ, בשיתוף עם קבוצת ה-Active Data Guard Far Sync של אורקל, חוסך משמעותית את עלות התשתית הנדרשת ל-Far Sync ובה בעת משפר דרמטית את יכולת ההתאוששות מאסון.

Ravello הישראלי, שנרכש ע"י אורקל בפברואר השנה, יציג את הפתרון שלו, המאפשר העברה של יישומים ומערכות, שפותחו בארגונים, לענן הציבורי ובחזרה בצורה פשוטה, ללא צורך בשכתוב או בהתאמות כפי שנדרשים עד היום, וגוזלים זמן וכסף. אנשי ראבלו ישתתפו כמרצים ב-6 מושבים וגם יציגו הדמיה חיה של הטכנולוגיה בשטח ה-demo-ground בכנס.

אטיוניטי Attunity יציג מוצרי תוכנה ארגונית לשילוב נתונים וזיהוי אירועים עסקיים בזמן אמת. פלטפורמת ניהול ה- Big Dataשל אטיוניטי מאיצה העברה וזמינות נתונים, תוך אוטומציה של הכנת מידע לצורך ביצוע אנליזות ואופטימיזציה של ניהול מידע כולל תובנות וניתוח. הסטארטאפ יציג את  Attunity Compose , תוכנה חדשנית ומתקדמת לאוטומציה של מחסני נתונים.

JFrog פיתח ויציג בכנס פלטפורמה המשנה את הדרך בה ארגונים בעולם מפיצים תוכנה באמצעות מוצרים להאצת תהליכי ניהול, אחסון והפצת תוכנה. בין היתר, יציג את Bintray, פלטפורמת ענן, שתוכננה ונבנתה עבור מפתחים לאחסון, הפצה, הורדה, קידום ושיתוף קוד. מדובר בפתרון מלא (Distribution as a Service)  המאפשר לארגונים לעמוד בקצב הפצת התוכנה הנדרש בעידן הענן.

הישראלי, שמציין שיא של השתתפות בכנסOracle Open World , הוא עמי אהרונוביץ', מנכ"ל חברת Brillix ונשיא ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל. זו הפעם התשיעית שלו בכנס והשמינית, שבה הוא מרצה. הוא ירצה הפעם על המלצות מעשיות (Best Practices) למימוש הארכיטקטורה החדשה של בסיס הנתונים של אורקל בגרסת 12cOracle Multitenant וכיצד ניתן להשתמש בה בצורה הטובה ביותר כדי לממש קונסולידציה של מספר בסיסי נתונים עבור סביבות ענן פרטי/ציבורי. זהר אלקיים, CTO בבריליקס, ירצה על טכניקות מתקדמות בכתיבת שאילתות SQL ועל טיפים לשימוש נרחב בפונקציות אנליטיות.
אורקל



 
 
Bookmark and Share