Telecom News - סיטיבנק תשקיע בקידום יזמות ובהקמת אקסלרטורים חדשים בחברה הערבית

סיטיבנק תשקיע בקידום יזמות ובהקמת אקסלרטורים חדשים בחברה הערבית

דף הבית >> חדשות >> חדשות מהעולם הערבי >> סיטיבנק תשקיע בקידום יזמות ובהקמת אקסלרטורים חדשים בחברה הערבית
סיטיבנק תשקיע בקידום יזמות ובהקמת אקסלרטורים חדשים בחברה הערבית
מאת: חיים חביב, 11.9.16, 21:00CITI BANK
 
סיטיבנק תשקיע כחצי מיליון דולרים בתכניות יזמות בחברה הערבית בשותפות עם ארגון PresenTense. מנכ"ל סיטי בנק בישראל מצטרף לדירקטוריון PresenTense.
 
שיתוף פעולה מוצלח של סיטיבנק עם PresenTense Israel בהקמת 2 מאיצי יזמות לקידום מיזמים חברתיים, עסקיים וטכנולוגיים, הוביל להחלטת סיטיבנק להרחיב את תמיכתה בפעילויות, שמוביל הארגון בחברה הערבית. סיטיבנק תעניק כמיליון וחצי ₪, שישמשו את PresenTense להקמת 2 תכניות חדשניות בחיפה וביפו ולהמשך התוכנית בבקה אל גרביה.
 
ב-PresenTense מקווים לקדם תכנית להוצאת הסטארטאפ ניישן מ"הבועה התל אביבית", ולהנגשתה לציבור הערבי ולאוכלוסיות נוספות, שטרם נחשפו לאפשרויות אלו. הפעילות קיבלה תאוצה במאי האחרון עם הקמת MasarUp - המועצה ליזמות בחברה הערבית, ששמה לה למטרה להגיע ל-500 סטארטאפים בהובלה ערבית בתוך 5 שנים, וכעת תמשיך עם יוזמת Leap Haifa, תכנית שלב ב' המיועדת ליזמים בשלב מתקדם יותר, שעומדים בפני סבב גיוס נוסף או לעסקים מבוססים העומדים בפני הרחבת הפעילות, ועם "PresenTense SUB" – תכנית פורצת דרך, שתפעל ביפו, ליצירת קשר קרוב יותר בין תושביה הצעירים של יפו לבין סצנת הסטארטאפים המשגשגת של תל-אביב.

PresenTense פועלת לטיפוח וקידום יזמים בפריפריה החברתית-גאוגרפית בישראל ובכללם יזמים מהחברה הערבית, החרדית והבדואית, כמו גם תושבים מערים דוגמת באר שבע, לוד, נצרת ועוד. הארגון מקדם גם יזמויות להטבה עם בעלי מוגבלויות באמצעות סטארטאפים, שיכולים להיות גם חברתיים במקביל להיותם רווחיים.
 
ניל קורני, מנכ"ל סיטיבנק ישראל, הצטרף כחבר לדירקטוריון PresenTense Israel ויכהן לצד דנה הוכשטיין מאן, שותפה לשעבר ב-Ourcrowd, נטעלי אופיר פלינט מנכ"לית מכון 'ראות'' עו"ד נעמי אסיא ואירית ישראלי-כהנא שותפה מנהלת ב-Afterdox .
 
גיא שפיגלמן, מנכ"ל PresenTense: "ליזמות יש את הכוח לקדם אוכלוסיות ולהביא לשינוי חברתי כולל. המענק של סיטיבנק מאפשר לנו להעניק הזדמנות לעשרות יזמים ערביים נוספים, להשיק ולדחוף הלאה את היוזמות שלהם, ומספק מקפצה משמעותית לקידום היזמות בחברה הערבית בישראל".
 
ניל קורני: "מאז ומעולם החזון של סיטי היה לאפשר צמיחה וקידמה כלכלית והקבוצה חרטה על דיגלה לקדם את השונות והגיוון בתעסוקה. אני מאמין, שתמיכתה של סיטי בקהילה הערבית, שהיא בעלת פוטנציאל אדיר, יחד עם פרזנטנס, לא רק תסייע לקהילה זו, אלא תאפשר לישראל להמשיך ולשמור על מקום מוביל בשוקי הטכנולוגיה הגלובליים".
 
בדרך להצלחה



 
 
Bookmark and Share