Telecom News - צוות בנק הפועלים זכה במקום הראשון בתחרות האקתון בינלאומית

צוות בנק הפועלים זכה במקום הראשון בתחרות האקתון בינלאומית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> צוות בנק הפועלים זכה במקום הראשון בתחרות האקתון בינלאומית
צוות בנק הפועלים זכה במקום הראשון בתחרות האקתון בינלאומית
מאת: מערכת Telecom News, 13.9.16, 16:06אפליקציות
 
האפליקציה שפיתח בשימוש בטכנולוגיית AR - מציאות רבודה, זכתה מתוך  פיתוחים של 350 משתתפים מרחבי העולם, בהאקתון בסן חוזה בקליפורניה, במסגרת אירוע API WORLD.
 
צוות של בנק הפועלים זכה במקום הראשון, מתוך 350 משתתפים מרחבי העולם, בהאקתון, שנערך השבוע בסן חוזה שבקליפורניה, במסגרת אירוע API WORLD.
 
API WORLD  הוא כנס בינלאומי העוסק בתחום ה-API וממשקים פתוחים המאפשרים התחברות למערכות ממוחשבות ובסיסי נתונים של חברות גדולות, לטובת פיתוח אפליקציות עצמאיות.
 
הצוות של בנק הפועלים כלל את צחי לוטטי וארז וקסמן מה-CTO בחטיבת החדשנות ואת אורי בירן, מוביל צוות API חיצוני באגף הפיתוח בחטיבת טכנולוגיה ומחשוב.
 
האפליקציה, שפיתחו השלושה במסגרת ההאקתון, נקראת Allergify, והיא נועדה לילדים עם אלרגיה למזון, שלא יודעים עדיין לקרוא או לבדוק את המרכיבים שעל האריזות. האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית AR - מציאות רבודה, כאשר הילד סורק את החטיף באמצעות מצלמת הסמארטפון, והאפליקציה נותנת חיווי של מסך אדום אם יש בו רכיב אלרגני או ירוק, אם הוא בטוח לאכילה לילד.
 
האפליקציה' שפיתח הצוות מבנק הפועלים' זכתה הן במסלול האתגרים של ה-API שבהם השתמשו, והן במקום הראשון מבין כל משתתפי ההאקתון.
 
ההשתתפות בהאקתון והזכייה בו מעידים על היכולות המקצועיות של חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב ושל חטיבת החדשנות בבנק הפועלים בפיתוח API כחלק מאסטרטגית הבנקאות הפתוחה ושיתופי הפעולה עם קהילת המפתחים בארץ, לטובת פיתוח כלים מתקדמים.
 
 
האקתון



 
 
Bookmark and Share