Telecom News - אמדוקס רכשה את Vindicia ,Brite:Bill ו-Pontis ב-260 מיליון $ במזומן

אמדוקס רכשה את Vindicia ,Brite:Bill ו-Pontis ב-260 מיליון $ במזומן

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> אמדוקס רכשה את Vindicia ,Brite:Bill ו-Pontis ב-260 מיליון $ במזומן
אמדוקס רכשה את Vindicia, Brite:Bill ו-Pontis ב-260 מיליון $ במזומן
מאת: מערכתTelecom News , 14.9.16, 19:49אלי גלמן

רכישת 3 חברות הטכנולוגיה ע"י Amdocs באה להרחיב את סל מוצריה ושירותיה בתחום הדיגיטל. החברות הנרכשות ממוקמות בסיליקון ואלי, דבלין ותל אביב.
 
אמדוקס, ספקית לפתרונות חוויית לקוח - פתרונות תוכנה ושירותים המשפיעים על חוויית לקוח הקצה של חברות תקשורת, מדיה ובידור, בה מועסקים 24,000 עובדים המשרתים לקוחות ב-90 מדינות, ושהכנסותיה, עמדו על 3.6 מיליארד דולרים ב- 2015, הודיעה היום, שהשלימה את הרכישה של 3 חברות בבעלות פרטית:  Vindiciaבסיליקון ואלי, Brite:Bill בדבלין ו- Pontis בתל אביב, בהתאם לאסטרטגיית החברה בתחום הדיגיטל.

3 החברות נרכשו במחיר דומה ובסכום כולל של כ-260 מיליון דולרים במזומן, שעשוי לעבור התאמות מסוימות, לרבות תשלומים מותנים קטנים. ביחד, רכישות אלו צפויות לתרום להכנסות החברה כ-1.5% עד  2.0%לכל שנת הכספים 2017. אמדוקס תספק תחזית רשמית לגבי הצמיחה הצפויה בהכנסות בשנת הכספים 2017, בדיווח על תוצאות הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2016 ב-8.11.16. מידע נוסף בקשר להשפעה המצרפית של רכישות אלו,  והמשתנים הרבים המשפיעים על עסקי הליבה של אמדוקס, לרבות מגוון סיכונים ואי-וודאויות, יינתן במועד זה.

השפעת רכישת חברות אלו על הרווח המדולל למניה, שלא עפ"י כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים, שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, צפויה להיות נייטרלית בשנת הכספים 2017. ההשפעה על הרווח המדולל למניה, עפ"י U.S. GAAP, לא תיוודע עד שתשלים אמדוקס את הקצאת מחיר הרכישה. אמדוקס צופה, שתכיר בהוצאות הקשורות ברכישת החברות, שנוגעות להתאמות תפעוליות, לעלויות ארגון מחדש ואחרות.

Vindicia מסיליקון ואלי היא ספקית בשוק לפתרונות ניהול ותשלום עבור מנויים במודל של תוכנה כשירות (Software-as-a-Service). היא מאפשרת לחברות שירותים דיגיטליים לצרף לקוחות ולעבד תשלומים עבור תכנים דיגיטליים, בידור במודל OTT, מינויים באינטרנט ושירותים עפ"י דרישה, בצורה פשוטה, גמישה וחלקה. ע"י שימוש במודל פעילות מבוסס-ענן לגמישות עסקית מרבית, החברה מאפשרת ללקוחות זמן השקה לשוק מהיר במיוחד ועי"כ את היכולת להתנסות בקלות בהיצע שירותים שונים וחבילות תמחור שונות כדי לספק בזריזות הצעות אטרקטיביות ללקוחות הקצה.

המומחים של Brite:Bill מדבלין לחוויית לקוח מונחית-עיצוב הופכים את החשבון, שמקבל לקוח הקצה, לערוץ ייחודי להתקשרות ממוקדת-לקוח. הטכנולוגיה והשירותים שלה הופכים את החשבוניות לחוויה דיגיטלית, אינטראקטיבית, מותאמת אישית, בערוץ המועדף על הלקוח. העיצוב האישי של החשבונית מפחית אי הבנות בנוגע לחשבון ומוריד את עלות המענה לפניות לקוחות עבור ספקיות התקשורת ומספק להן הזדמנות לתקשר ולקדם שירותים חדשים.

Pontis מתל אביב היא ספקית של פתרונות דיגיטליים לתקשור תלוי-הקשר עם לקוחות הקצה. הטכנולוגיה שלה לקבלת החלטות ולמידה בזמן אמת, מאפשרת לספקיות שירותים להציע ללקוחותיהן אינטראקציות תלויות הקשר ומותאמות אישית, הרלוונטיות למיקומו של כל לקוח במסעו עם ספקית השירותים. היא עוזרת לספקיות השירותים לקבוע מהי הפעולה הבאה הטובה ביותר בהתקשרות שלהן עם הלקוח, ומציעה את השירות המתאים ביותר, בין אם בערוצים נכנסים או יוצאים, בזמן הנכון ובערוץ הנכון.

אלי גלמן, (בתמונה), נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited: "ספקיות תקשורת ומדיה, כולל חברות המציעות שירותי תוכן מעל-גבי האינטרנט במודל OTT, עוברות תהליכי טרנספורמציה כדי להצליח בעולם דיגיטלי של שירותים מיידיים ועפ"י דרישה. שילובה מאחורי הקלעים של אנליטיקה עסקית מאפשר חוויית לקוח פשוטה יותר, אינטואיטיבית וסוחפת.

הרכישות הללו, יחד עם הפלטפורמות הקיימות של אמדוקס, שכוללות פתרונות רב-ערוציים לשירות ומסחר דיגיטליים, ניהול לקוחות ואנליטיקת ביג דאטה, ממצבות את אמדוקס כמובילת שוק בסיוע לספקיות תקשורת ומדיה במסען. אני מתרגש מהצטרפותן של חברות אלו לאמדוקס, שכן הטכנולוגיות שלהן מבוססות-הענן תרחבנה את סל המוצרים והשירותים של אמדוקס ותקצרנה את זמן ההשקה שלנו לשוק".

צילום תמונה עליונה: נתן דביר
 


רכנישה



 
 
Bookmark and Share