Telecom News - הפרשה הסודית במשרד התקשורת כבר לא סודית - הצלחה לטלקום ניוז

הפרשה הסודית במשרד התקשורת כבר לא סודית - הצלחה לטלקום ניוז

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הפרשה הסודית במשרד התקשורת כבר לא סודית - הצלחה לטלקום ניוז
"הפרשה הסודית", שעיקרה פרשיית מין, שנחשפה לראשונה בטלקום ניוז, מתחילה לצאת לאור עם הסרה חלקית של צו איסור הפרסום על הפרשה. השחקנים המרכזיים נחשפים ובהם מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עדן בר טל, וכמובן גם תמי לשם (איך לא). לקוראי אתר זה, החשיפה היא לא בגדר הפתעה.
מאת: אבי וייס, 15.9.16, 12:40תמי לשם

הפרשה הסודית ,שעיקרה פרשיית מין, הטרדות מיניות, מעקבים, האזנות סתר, הדחת עדים ושאר מעשים פליליים ומשמעתיים פסולים "כחול אשר על שפת הים" (שלא הועברו לחקירה המשטרה, בגלל "קליקת הפרקליטים"), יוצאת לאור בשלבים.

באתר זה יש מעל ל-40 מאמרים המכסים את כל היבטי הפרשה ואת כל המאבק שלי כנגד מסע ההשתקה, החיפוי והטשטוש, ש"קליקת הפרקליטים" נקטה כדי להשתיק אותי. אולם, כעת הכל נחשף, בדיוק כמו שתיארתי באותם 40 מאמרים

אמנם, פסק הדין התהפך בערעור בבית הדין לערעורים, אבל ההחלטה הסופית של בית המשפט העליון טרם פורסמה. בכל מקרה, ראשי משרד התקשורת בעבר ובהווה יצאו מהפרשה הזו רע מאוד ובראשם המנכ"ל לשעבר עדן בר טל וסמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש - תמי לשם (בתמונה). השניים האלה שיתפו פעולה בפעולות פסולות בלי סוף, למשל בפרשייה של המעקב הסמוי שנערך אחרי עובדי אגף הספקטרום במשרד התקשורת, כפי שחשפתי כאן

אני קראתי מזמן לתמי לשם להתפטר, לא רק בגלל הפרשה הזו, אלא בגלל פרשות אחרות לא פחות חמורות, שהיא מעורבת בהן "עד צוואר". פרשה חדשה חמורה וטרייה ביותר שבה היא מעורבת אישית, נמצאת בחקירה ממש בימים אלה ובקרוב נחשוף אותה. גם קב"ט משרד התקשורת (אסף גרונדמן) אמור להתפטר. הוא יודע היטב למה. כמה שיותר מהר ילך - יותר טוב עבורו.

כפי שפרסמתי באחת הכתבות הראשונות, שראו אור בטלקום ניוז בפרשה זו, ש"החומר העסיסי" לגבי כל הפרשיות המיניות היו בידי מתחילת הפרשה, וכבר אז הודעתי גם לפרקליטות (שהעבירה אלי את החומרים הללו), גם לבתי המשפט השונים בהם נאבקתי במשך 5 שנים על הסרת צו החיסיון הבלתי הגיוני של הפרשה וגם לקוראים, שאני לא אפרסם את פרטי הדברים הללו, כי זה תת רמה ולא מתאים לאתר טלקום ניוז. אתם יכולים לקרוא את הדברים הקשים הללו הללו בכלי תקשורת אחרים, אני לא מוכן לרדת לתת-הרמה הזו המתאימה לסרט פורנו

סעיף אחד עדיין נשאר פתוח: מדוע החומר, שנצבר בפרשה, זו לא הועבר למשטרה. לשאלה זו לא הצלחתי לקבל מענה, גם לא מהיועץ המשפטי לממשלה ומהפרקליטות, כולם "כיסו את התחת אחד של השני", כולל בפרשת המסריחה ביותר של ההעסקה הבלתי חוקית של עו"ד תמר גולן, ע"י אותם אנשים במשרד התקשורת (בעיקר היועצת המשפטית עו"ד דנה נויפלד ביחד עם תמי לשם), שרצו לחלץ את עצמן מהצרה הזו. בקרוב נחשוף פרטים נוספים הנלווים לפרשה, שיטילו צל כבד על כל המעורבים בה.

מי שמעוניין בעוד פרטים, שיריץ במשבצת החיפוש באתר את המילים "פרשה סודית" ויוכל לקרא את כל השתלשות הפרשה העגומה הזו ב-5 השנים האחרונות.  

עדכון החשיפה בכתבה המזעזעת: "האם באגף הספקטרום של משרד התקשורת התנהל (לאורך זמן) בית בושת?". 
 
 בתמונה: עדן בר טל, מי שהיה מנכ"ל משרד התקשורת, שאיבד את עולמו והקריירה שלו (היה מתוכנן להיות מס' 2 במפלגה החדשה שמשה כחלון הקים, כלומר: הוא היה אמור להיות שר בממשלת נתניהו), בכך שהתערב לטובת צד אחד בפרשה וחיפה על אוסף של מעשים הפסולים (דהיינו: לצד של תמי לשם), והתנהג בחוסר אחריות מוחלטת, בפרשה המסריחה והחמורה הזו: אם לא די בכך, לאחרונה עדן בר טל נחשף באתר זה בפרשה חמורה ביותר, אחרת לגמרי, פרשה של "תפירת מכרז" ע"י תמי לשם עבור השר דאז משה כחלון (מפורט כאן). יצויין שהשרים משה כחלון וגלעד ארדן (2 שרי התקשורת, שבתקופתם הפרשה שכונתה על ידי "הפרשה הסודית" התפוצצה והתפתחה), חיפו גם הם על תמי לשם, בלי שהיו (אולי) מודעים לכל ההיבטים המחרידים של הפרשה הזו, בעיקר "כדי להגן על התחת של עצמם". 
עדן בר טל



 
 
Bookmark and Share