Telecom News - חשיפת פלטפורמת ענן שתספק תובנות ברמת האפליקציה לאחסון All-flash

חשיפת פלטפורמת ענן שתספק תובנות ברמת האפליקציה לאחסון All-flash

דף הבית >> חידושים הכרזות >> חשיפת פלטפורמת ענן שתספק תובנות ברמת האפליקציה לאחסון All-flash
חשיפת פלטפורמת ענן שתספק תובנות ברמת האפליקציה לאחסון All-flash
מאת: מערכת Telecom News, 23.9.16, 08:30שחר פיינבליט
 
קמינריו, חברת אחסון all-flash מיקנעם, הכריזה על Kaminario Clarity - פלטפורמת אנליטיקה מבוססת ענן, שמרחיבה את היכולות של מערך אחסון ה-all-flash של החברה, Kaminario K2, כדי לשפר ביצועים של אפליקציות עפ"י דרישה ולהגביר תפוקת IT.
 
הפלטפורמה כוללת מערך מקיף של יכולות ניהול וניטור, ביניהן יכולת ייחודית של מינוף תובנות ברמת האפליקציה, למידת מכונה (Machine learning) ואנליטיקה של ביג דאטה, שמאפשרת ללקוחות לקבל תפוקה רבה יותר מסביבת האחסון שלהם, ולספק ביצועים גבוהים יותר עבור יישומים קריטיים.
 
הפלטפורמה מפשטת ניהול תשתית עם מבט מאוחד על השכבות השונות של מרכז הנתונים, שבאופן מסורתי נוהלו בצורה מבודדת. תוך צבירת נתונים לרוחב תשתית אספקת האפליקציות המלאה, היא מאפשרת שירותי נתונים בעלי מודעות רחבה לאפליקציות, כולל איכות שירות (QoS) פשוטה יותר.
 
טכניקות למידת מכונה, שמיושמות לנתוני לקוחות, מספקות תובנות מעשיות לגבי עומסי עבודה, כוונון ביצועים, תצורת fabric (מארג רשת) ואופטימיזציה של מסדי נתונים - לה יש השפעה ישירה על חווית המשתמש, יעילות מבחינה כספית, ותפוקה עסקית. הפלטפורמה תהיה זמינה במחצית הראשונה של 2017.
 
שחר פיינבליט, (בתמונה), CTO, קמינריו: "IT ארגוני וניהול אחסון הם נושאים מורכבים, כאשר פונקציות מתקדמות כגון QoS מבודדות לחלוטין ממשאבי אחסון. עם Clarity, אנו יכולים למנף נתונים ומגמות לרוחב תשתיות IT ולבצע אופטימיזציה למערכות אחסון ספציפיות, כדי להגביר ביצועים של אפליקציות חיוניות ולפשט ניהול".
 
עוד על המערכת: 
Bookmark and Share