Telecom News - הושק Poalim Startup Week שיכלול האקתון לפיתוח אפליקציות בנקאיות

הושק Poalim Startup Week שיכלול האקתון לפיתוח אפליקציות בנקאיות

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הושק Poalim Startup Week שיכלול האקתון לפיתוח אפליקציות בנקאיות
הושק Poalim Startup Week שיכלול האקתון לפיתוח אפליקציות בנקאיות
מאת: מערכת Telecom News, 27.9.16, 16:16אבי כוכבא והראל יפהר

בנק הפועלים ואמזון יקיימו שבוע הייטק, שיפגיש יזמים, מפתחים, סטארטאפים, משקיעים, ראשי קרנות הון סיכון ובכירי הייטק. ההאקתון יאפשר לראשונה למפתחי אפליקציות שימוש ב-API, שיכלול ממשק לנתוני מידע בנקאי ולנתוני פעולות בחשבונות הבנק.
 
בנק הפועלים הכריז על השקת Poalim Startup Week -  שבוע אירועים, שנערך ביוזמת חטיבת החדשנות בבנק ובשיתוף פעולה עם אמזון AWS ישראל, שיכנס יזמי הייטק, סטארטאפים, מפתחים, משקיעים, ראשי קרנות הון סיכון ובכירים בתעשייה, כדי ליצור שיתופי פעולה ושיתוף ידע בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות הבנקאות והפיננסים.
 
Poalim Startup Week הוא יוזמה ראשונה מסוגה, שעורך בנק בישראל, כדי למסד ולחזק את מערכת הקשרים בין בנק הפועלים ומיזמים וליצור ערוץ פתוח לשיתופי פעולה, שיעודדו הטמעת חדשנות בתחום הבנקאות הישראלי. 
 
שבוע האירועים יתקיים בין 13 ל-17 בנובמבר 2016 במתחם ראצ'ה בנווה צדק בתל-אביב, ויכלול הרצאות וסדנאות מעשיות בתחומים שונים שקשורים לבנקאות העתיד, כמו פינטק, ביג דאטה ואנליטיקה,IoT, בנקאות דיגיטלית ועוד.
 
את הסדנאות המעשיות יובילו מומחים מאמזון AWS מהארץ ומהעולם, והמשתתפים יוכלו להתנסות בכלים המתקדמים, שמציעה AWS בענן, במסגרת שיתוף פעולה בין הבנק לבין AWS ישראל בבחינה משותפת של פתרונות מתקדמים לעולמות הפיננסים.
 
לצד השתתפות בהרצאות ובסדנאות של מומחים בעלי שם מהארץ ומהעולם, יוכלו המשתתפים ליהנות גם ממתחם עבודה חופשי, שיוקם במקום, תוך יצירת מפגשים עם בכירים בתעשייה ויזמים אחרים.
 
היום האחרון של Poalim Startup Week יוקדש להאקתון בן 24 שעות במהלכו יוכלו מפתחים עצמאיים לפתח אפליקציה תוך שימוש ב-API, ממשק המאפשר חיבור למערכות המידע של הבנק, שיציע לא רק גישה לנתוני מידע בנקאי אלא גם לנתוני ביצוע פעולות בנקאיות כדוגמת העברת כספים, ביצוע תשלומים ועוד. לרשות משתתפי ההאקתון יועמדו ללא עלות גם כלי הפיתוח המתקדמים של אמזון.
 
בנק הפועלים הוא הבנק הישראלי הראשון ואחד הראשונים בעולם, שמציע שירות כזה למפתחים. ההתחברות לאתר הבנק מתוך האפליקציה החיצונית נעשית תחת נהלי אבטחת מידע מחמירים, והנתונים של הלקוחות לא נחשפים כמובן לאפליקציה החיצונית.
 
ההרשמה תיפתח בקרוב – כאן באתר האירוע.
 
אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים: "שבוע אירועי הסטארטאפ בא לחזק את הקשרים עם קהילת הסטארטאפים, המפתחים והיזמים בישראל. עבורנו, בנקאות פתוחה היא לא רק סיסמה אלא תפיסה אסטרטגית. לצד הרצאות, סדנאות ומפגשים, אנו מאפשרים לראשונה לסטארטאפים ולמפתחים עצמאיים הזדמנות לפתח עבור לקוחות פיננסיים פתרונות בעלי ערך, תוך שימוש בממשק שלא היה נגיש להם עד כה במערכת הבנקאות בישראל".
 
הראל יפהר, מנכ״ל אמזון AWS ישראל: ״AWS מספקת שירותים לחברות הגדולות בעולם ואנו שמחים לשתף פעולה עם בנק הפועלים ולהיות שותפים להטמעת חדשנות במערכת הבנקאית הישראלית. אנו שמחים לקחת חלק ב-poalim startup week ורואים כיצד רוח היצירתיות והיזמות של קהילת הסטארטאפים בישראל לוקחת חלק בהתוויית בנקאות העתיד בארץ".

בתמונה למעלה:  אבי כוכבא  והראל יפהר

האקתון



 
 
Bookmark and Share