Telecom News - מחקר "הסלבס המסוכנים בחיפוש ברשת": איימי שומר היא המסוכנת ביותר

מחקר "הסלבס המסוכנים בחיפוש ברשת": איימי שומר היא המסוכנת ביותר

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מחקר "הסלבס המסוכנים בחיפוש ברשת": איימי שומר היא המסוכנת ביותר
מחקר "הסלבס המסוכנים ביותר ברשת": איימי שומר היא המסוכנת ביותר בחיפוש באינטרנט
מאת: מערכת Telecom News, 28.9.16, 13:39איום
 
נבדקו תוצאות חיפוש של אילו ידוענים מניבות את המספר הגבוה ביותר של אתרי נוזקה. מובאת רשימת 10 הסלבס המסוכנים ביותר. מה עושים?
 
לא מצחיק: הקומיקאית האמריקנית איימי שומר היא החיפוש המסוכן ביותר ברשת. כך, קובע מחקר של אינטל סקיוריטי. עפ"י המחקר "הסלבס המסוכנים ביותר", שנערך זו השנה העשירית, תוצאות החיפוש של שמה של הקומיקאית הפרובוקטיבית עלולות לחשוף את הגולשים לווירוסים ותוכנות זדוניות יותר מכל מפורסם אחר.
 
שומר יכולה להתגאות בכך, שהיא האישה הראשונה, שזוכה בתואר המפוקפק. צמוד אליה במקום השני הגיע הזמר ג'סטין ביבר ואחריהם נמצא מנחה The Voice, קרסון דיילי, במקום השלישי. קומיקאים נוספים בין 10 הגדולים הם כריס הרדוויק (מקום שביעי) ודניאל טוש (מקום שמיני). וויל סמית', הראפר והשחקן ההוליוודי, מצטרף לזמרות פופולריות כגון ריהאנה (מקום חמישי), מיילי סיירוס (מקום שישי), סלינה גומז (מקום תשיעי) וקישה (מקום עשירי) הנועלת את העשיריה הפותחת של הרשימה.
 
עברייני סייבר ממשיכים לנצל לרעה את תאוות הגולשים לחדשות על האמנים, שהם מעריצים, כדי לפתות אותם לבקר באתרים גדושי נוזקה, שמסוגלים לגנוב סיסמאות ומידע אישי. המחקר מפרט את הדרכים השונות באמצעותן האקרים מנצלים את ההערצה לאייקוני פופ, הסיכונים הטמונים בהתנהגותם המקוונת של המעריצים וכיצד ניתן להתגונן באופן הטוב ביותר מפני איומים פוטנציאליים. 
 
10 הידוענים המסוכנים ביותר (התוצאות מציינות את שיעור הסיכון לאיומים מקוונים אם המשתמש יקליק על כל תוצאות החיפוש של מילות החיפוש):
 
מקום ידוען אחוזים
1 איימי שומר 16.11%
2 ג'סטין ביבר 15.00%
3 קרסון דיילי 13.44%
4 וויל סמית' 13.44%
5 ריהאנה 13.33%
6 מיילי סיירוס 12.67%
7 כריס הרדוויק 12.56%
8 דניאל טוש 11.56%
9 סלינה גומז 11.11%
10 קישה 11.11%
 
 
כללי הזהב לגלישה בטוחה:
עצרו לפני שאתם מקליקים. מחפשים את הפרק האחרון של "nside Amy Schumer"? אל תקליקו על אתר מצד שלישי. השיגו את התוכן ישירות מהמקור ב-comedycentral.com וכך תהיו בטוחים שאתם לא נכנסים לאתר מסוכן או זדוני.
 
היו זהירים כאשר אתם מחפשים את המילה "טורנט". המונח הזה הוא מילת החיפוש המסוכנת ביותר. עברייני סייבר משתמשים בטורנטים כדי לשלב תוכנה זדונית בקבצים אותנטיים, שיקשו עליכם לוודא שהקובץ בטוח. הדרך הטובה ביותר היא להימנע משימוש בטורנטים, במיוחד לאור שפע האפשרויות הלגיטימיות לצריכת תכנים.
 
שמרו על הפרטיות של המידע האישי שלכם. עברייני סייבר מחפשים תמיד דרכים לגנוב מידע אישי. אם קיבלתם בקשה להזין מידע כגון מספר כרטיס האשראי, כתובת מייל, כתובת הבית או סיסמא לרשת חברתית, אל תמסרו את הפרטים מבלי לחשוב. עצרו, חשבו ובדקו כדי לוודא שלא מדובר באתר מתחזה או תרמית אחרת העלולים להוביל לגניבת זהותכם.

השתמשו בהגנה בכל ההתקנים. צרכנים חייבים להגן על כל ההיבטים הדיגיטליים של חייהם מבלי להתחשב במקום שבו הם נמצאים, סוג ההתקן או המקום שבו הם מאחסנים את המידע האישי. השתמשו בפתרונות העובדים בכל ההתקנים ומספקים הגנה מפני איומים כגון תוכנות זדוניות, פריצה (האקינג) וגניבת זהות (פישינג).
 
גארי דייויס, אנליסט בתחום אבטחת הצרכנים באינטל סקיוריטי: "העובדה, שאיימי שומר מובילה את הרשימה, מדגישה את מגמת ההתנתקות מהטלוויזיה. "היום, יותר מתמיד, הצרכנים צורכים סרטוני סטרימיניג, תוכניות טלוויזיה וסרטים באינטרנט. ככל שגוברת הפופולריות של שיתוף קבצים והשימוש בטורנטים, אין זה מפתיע, שטלוויזיה וסרטי קולנוע הופכים למטרה של עברייני הסייבר המקימים אתרים זדוניים".
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share