Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Cytegic לאבטחת מידע קיבל פטנט בארה"ב

הסטארטאפ הישראלי Cytegic לאבטחת מידע קיבל פטנט בארה"ב

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> הסטארטאפ הישראלי Cytegic לאבטחת מידע קיבל פטנט בארה"ב
הסטארטאפ הישראלי Cytegic לאבטחת מידע קיבל פטנט בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News, 28.9.16, 18:26

זאת, על גישתו הפרו-אקטיבית לאבטחת סייבר וניהול סיכונים, שמייעלת את פעילויות האבטחה היום יומיות ומעלה את המוכנות הארגונית למתקפות סייבר.

הסטארטאפ הישראלי Cytegic לאבטחת מידע וניהול סיכונים, שנוסד ב-2012, ושבראשו עומד כרמי גילון, ראש השב"כ לשעבר (בתמונה), קיבל פטנט, שפיתח, על מתודת ניהול סיכוני סייבר, ע"י משרד הפטנטים והסמלים המסחריים האמריקני. האישור של פטנט זה, לצד בקשת פטנט נוספת, שאושרה, ועוד בקשת פטנט המחכה לאישור, מראים את היקף החדשנות שלו. המשמעות היא, שיש לו בלעדיות על דרך ניהול קבלת החלטות בסיכוני סייבר בארגונים.

פטנט  מספר 9,426,169 שכותרתו היא "מערכת ושיטת ניתוח מתקפות סייבר ותמיכה בקבלת החלטות" מכסה את כל היקף הארכיטקטורה ומערך התהליכים המניע את פתרונות הניהול ואבטחת הסייבר של הסטארטאפ. הפתרון שלן משמש כיום ממשלות וארגונים כדי לייעל את פעילויות האבטחה היום יומיות, להעלות את המוכנות הארגונית למתקפות סייבר, וליישם גישה אסטרטגית יותר ופרואקטיבית בנוגע לאבטחת סייבר.

הפטנטים הללו מקיפים את התהליכים הבסיסיים, שמאפשרים לפתרון של Cytegic לנטר באופן רציף את מערך בקרת האבטחה של כל ארגון, להשוות בין מצב הבקרה למודיעין לגבי איומים מבחוץ, לאמוד את עמדת ההגנה של הארגון, ולהתאים אותה בצורה מדויקת וברמת אוטומציה גבוהה לצרכים הקיימים. כמו כן, הם מכסים את האופן בו הסטארטאפ מחשב וממחיש את מטריקס סיכוני הסייבר הקיימים.

פתרון ניהול סיכוני הסייבר של הסטארטאפ מאפשר למנהלי אבטחת מידע לנטר, למדוד ולנהל את משאבי אבטחת הסייבר של הארגון ביעילות. הוא מרכז ומגבש את כל ההיבטים של ניהול סיכוני אבטחת הסייבר: פעולות, קבלת החלטות, ניטור ודיווח.

שי זנדני, מנכ"ל ואחד ממייסדי Cytegic, שחתום על הפטנט במשותף עם ד"ר אלון קפלן, נשיא הסטארטאפ: "אנו מספקים למנהלי אבטחת מידע בכירים (CISO) שיטה לניטור וניהול סיכוני אבטחת סייבר המתאימים למציאות העכשווית. המערכת מאפשרת לכל שדרת הניהול בארגון, החל בדירקטוריון, דרך המנכ"ל, מנהל המידע בארגון, המשך במנהל אבטחת המידע וגמור באנליסט, לקבל על גבי מסך אחד, שמותאם לכל דרג, את תמונת מצב אבטחת הסייבר בכל זמן נתון ולהשתמש בו באופן אינטראקטיבי לצורך בקרה, להנחיות לפעולה ולצורך קבלת החלטות.

מבחינת יעילות התפקוד, המערכת מאפשרת לכל הנושאים באחריות להיות מרושתים על מערכת אחת. מבחינה מעשית, עומק ורוחב היריעה של פטנט ראשון זה מהווה את השיטה, בעוד הפטנטים הנוספים, שמחכים לאישור, מהווים את תת-הרכיבים של הפתרון שלנו".

פטנט
 
 



 
 
Bookmark and Share