Telecom News - הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון 250,000$ בתחרות טוויטר

הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון 250,000$ בתחרות טוויטר

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון 250,000$ בתחרות טוויטר
הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון של 250,000$ בתחרות החדשנות של טוויטר
מאת: מערכת Telecom New, 28.9.16, 23:49איתי בן-זקן
 
הסטארטאפ עוסק בתחום של אופטימיזציית פרסום ברשתות חברתיות ומרחיב את קו מוצריו עם מוצר ייחודי ליצירת פרסום אדפטיבי בזמן אמת. הוא מציע למפרסמים פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה.
 
הסטארטאפ קומפרנדי מישראל, שנוסד ב-2013,  עוסק בתחום של אוטומציית פרסום תוך שימוש בבינה מלאכותית וב-Big Data ועושה שימוש בתהליכי עיבוד שפה טבעית (NLP), כמו גם באלגוריתמי למידה חישובית ולמידה עמוקה, יכולות המאפשרות למפרסמים להגיע לקהלי יעד היפר רלוונטיים ולהציג להם תוכן פרסומי עכשווי ומעניין, הוא הזוכה הגדולו בתחרות החדשנות Twitter #Promote Ads API Challenge ל-2016.
 
הטכנולוגיה פורצת הדרך שלו, שמשתמשת בבינה מלאכותית, וב-Big Data זיכתה אותו בפרס הראשון בתחרות בה השתתפו מעל 100 חברות טכנולוגיה מרחבי העולם.
 
Comprendi קיבל את הפרס בטקס, שנערך במשרדים הראשיים של טוויטר בסן פרנסיסקו, עבור המוצר החדש שלו לפרסום אדפטיבי (Adaptive Creative), שעושה שימוש בממשק הפרסום הייחודי של טוויטר ובמידע בזמן-אמת, שמגיע מהרשת החברתית. מנכ״ל קומפרנדי, איתי בן-זקן, (בתמונה), קיבל את הפרס הכולל 250,000$ במזומן ו-125,000$ לפרסום בטוויטר, מידי אדם ביין, ה-COO של טוויטר.
 
באמצעות התחרות, אותה מקיימת טוויטר לראשונה השנה, היא מעודדת חדשנות בתחום טכנולוגיות הפרסום, ומאפשרת למפתחי טכנולוגיות אלה לבנות מוצרים ייחודיים בתחום, תוך שימוש בממשק הפרסום הייחודי של טוויטר.
 
הסטארטאפ קומפרנדי מציע למפרסמים מכל העולם, פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים. בנוסף, עם השקת המוצר החדש שלו לפרסום אדפטיבי (Adaptive Creative) מפרסמים יכולים לבצע התאמה אישית אוטומטית של המודעות המוצגות לקהל היעד שלהם, תוף שימוש במידע זמן-אמת ממקורות שונים; לדוגמא מזג האוויר במקום מסוים, תוצאות משחקי ליגת הכדורסל במדינה מסוימת, ונושאים ״חמים״ הנידונים באותו זמן בטוויטר.
 
כך לדוגמא, רשת בתי קפה יכולה באופן אוטומטי, להציג מודעה של קפה קר בלוס אנג׳לס ביום חם, ובאותו זמן להציג מודעה של קפה חם בערים בהן מזג האוויר קר באותו רגע. באופן דומה, יצרן בירה יכול להשתמש בפלטפורמה של קומפרנדי כדי לשגר מודעות באופן אוטומטי בדיוק בזמן בו נגמר משחק כדורגל ביו 2 קבוצות גדולות.
 
יתרה מכך, יצרן הבירה יוכל להציג מודעה של אוהדים שמחים שותים בירה למעריצי הקבוצה המנצחת, ומודעה האומרת משהו כמו ״אי אפשר לנצח כל יום, תתעודדו, שתו בירה...״ למעריצי הקבוצה המפסידה. האפשרויות לשימוש בפלטפורמה ליצירת קשר היפר-רלוונטי, בזמן אמת בין מותגים וצרכנים הן כמעט בלתי מוגבלות.
 
הפלטפורמה משתמשת באלגוריתמים מתחום של עיבוד שפה טבעית, למידה חישובית ולמידה עמוקה (Deep Learning) עבורם רשמה החברה פטנטים. יכולות פרסונליזציה אוטומטית של תוכן פרסומי ואוטומציה של בניית קהלי יעד בזמן אמת כפי שמציע הסטארטאפ במוצר החדש שלו, מהוות פריצת דרך המשנה את כללי המשחק למפרסמים ברשת החברתית. יכולות אלו הן אטרקטיביות ביותר עבור המפרסמים הגדולים, שתמיד מנסים להגיע לקהל הכי רלוונטי, עם המסרים הכי מעניינים והכי עכשוויים.     
 
המשרדים הראשיים של קומפרנדי מצויים בתל אביב, בנוסף לנציגות מכירות בסן פרנסיסקו. קומפרנדי מגובה במשקיעים בהם הנשיא וה-CSO של סמסונג העולמית, יאנג סוהן
 
בן-זקן: ״אנו מאד גאים על ההכרה של טוויטר בנו כחברה ייחודית בעלת טכנולוגיה חדשנית לאוטומציה של פרסום מבוסס בינה מלאכותית ומידע בזמן-אמת. בדיוק כמו טוויטר, אנו ממוקדים בפתרון חכם של הבעיות הבוערות ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי. הפלטפורמה הייחודית מצליחה לייצר תוצאות חסרות תקדים ע"י שיפור היקף הפרסום והרלוונטיות של המודעות, במאמץ מינימלי מצד המפרסם ותוך שיפור מתמיד של ההחזר על ההשקעה בפרסום"
 
מייקל אנגל, ראש תחום Ads API בטוויטר: "אנו נרגשים לראות את החדשנות, שהתחרות הזאת השרתה על חברות מתחום טכנולוגיית הפרסום. פתרון הפרסום האדפטיבי של קומפרנדי הוא דוגמא מצוינת לסיוע ולתמיכה שלנו בפיתוח כלי השיווק הטובים ביותר, שמשתמשים במאפיינים הייחודיים של טוויטר".
 
פרס



 
 
Bookmark and Share