Telecom News - האקסלרטור SigmaLabs פותח מחזור 4 למיזמים עם לפחות מפתח 1 בצוות

האקסלרטור SigmaLabs פותח מחזור 4 למיזמים עם לפחות מפתח 1 בצוות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור SigmaLabs פותח מחזור 4 למיזמים עם לפחות מפתח 1 בצוות
האקסלרטורSigmaLabs פותח מחזור רביעי לסטארטאפים עם לפחות מפתח אחד בצוות
מאת: מערכת Telecom News, 7.10.16, 12:54תאיר קובלסקי

נפתח הרישום ל-SigmaLabs, שהוקם ללא מטרות רווח בחסות קרן Entrée ו-Yahoo! ומתמקד במיזמים טכנולוגיים בשלבים מוקדמים, שפיתחו מוצר וזקוקים להכוונה, כדי להפוך את החברה ליותר fundable and scalable.  
 
ההרשמה למחזור הרביעי של האקסלרטור SigmaLabs פתוחה כעת עד 2.11.16. האקסלרטור מחפש, יזמים ומפתחים חריפים, שמחויבים באופן מלא להצלחת המיזם וכוללים לפחות מפתח אחד בצוות.

האקסלרטור מזמין חברות B2B, B2C להגיש מועמדותן לתכנית. ההרשמה פתוחה למגוון ורטיקלים, עם זאת, האקסלרטור לא יתמקד בסטארטאפים מתחום הרפואה ומדעי החיים, אלא רק במקרים בלתי רגילים. המחזור החדש יפתח ב-15.12.16 ויסתיים ב-15.3.17.
הסטרטאפים לתכנית נבחרים בקפדנות יתרה, לתכנית בת 3 חודשים, שבבסיסה עומדת טכניקת ,Deep Mentoring שפיתח האקסלרטור. משמעות המנטורינג העמוק הוא ליווי שוטף ואינטנסיבי של מנכ"לים ויזמים מצליחים, שהקימו בעצמם חברות טכנולוגיות והובילו אותן להצלחה. לרשימה זו הצטרף לאחרונה,

המלווים כוללים את אבי אייל יזם ומשקיע, דיויד ג'קסון יזם מייסד Seeking Alpha, עידו יבלונקה יזם מייסד Claritiray ומנהל YAHOO תל אביב, עומרי מורן יזם ומייסד KitLocate, שנרכשה ע"י Yandex, רועי נהיר יזם מייסד Adience, שנמכרה לטדי שגיא, וכאמור וגל נחום יזם, שהצטרף לאחרונה. הם מלווים כל צוות באופן אישי על בסיס שבועי. התכנית כוללת את ה-CTO, אלכס ליברנט כיזם בקבע, את ה-CMO עומרי טופול ממייסדי חוליו, Gamba והיום CMO בחברת LogDog.
 
לתכנית יתקבלו בין 4 ל-6 מיזמים. זאת, כדי להבטיח את הליווי העמוק האינטנסיבי, שנועד לגדל חברות טובות יותר באקוסיסטם הישראלי. התכנית היא ללא עלות וללא דרישת אחוזים מהחברות המתקבלות. עם זאת, קיימות אופציות מימון לסטארטאפים, שיסיימו בהצלחה את התכנית.
 
המיזמים, שיתקבלו למחזור הרביעי של ,SigmaLabs יקבלו גורו אישי, מנכ"ל של חברה (או חברות) טכנולוגיה מצליחה (לאחר אקזיט או הנפקה), ליווי של מנטורים מומחים ביניהם product manager, CTO, CMO מרקטינג ועוד. ביניהם המשקיע והיזם אדן שוחט, גיל הירש (Face.com), גיל סאדיס (lemonade), דרור אהרון, אסנת גבע לידור.

בנוסף, האקסלרטור מציע חלל עבודה משותף ל-3 חודשים וחודש נוסף מסיום התכנית, הטבות בשירותי ענן, קרדיטים ב-ironSource ו-SimilarTech, תכנית מתמחים ועוד.

את התכנית מנהלת תאיר קובלסקי (בתמונה), מייסדיה הם אבי אייל וערן ביילסקי.

לינק להרשמה - כאן 

פרטים נוספים: www.sigmalabs.co

או בפניה אל תאיר קובלסקי בכל שאלה Tair@sigmalabs.co

 
אקסלרטור
 
 



 
 
Bookmark and Share