Telecom News - מעל 400 אפליקציות נגועות מוצעות להורדה בחנות Google Play

מעל 400 אפליקציות נגועות מוצעות להורדה בחנות Google Play

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מעל 400 אפליקציות נגועות מוצעות להורדה בחנות Google Play
מעל 400 אפליקציות נגועות מוצעות להורדה בחנות Google Play
 מאת: מערכת Telecom News, 9.10.16, 12:24

אפליקציות DressCode"" הופכות סמארטפונים ליחידות האזנה העלולות לעקוף Firewall.
 
חנות האפליקציות של גוגל מציעה יותר מ-400 אפליקציות נגועות ברוגלות, שהופכות את המכשירים הסלולריים ליחידות האזנה העלולות להדליף מידע רגיש ומוגן.

מעבדות טרנד מיקרו מדווחות, שאפליקציה נגועה אחת ( Mod GTA 5 for Minecraft PE), שעקבו אחריה, הורדה קרוב ל- 500,000 פעמים לפני שהורדה מחנות האפליקציות של גוגל. הרוגלה הוסוותה באפליקציה ומיד לאחר הורדתה מחנות האפליקציות רכיב הרוגלה יוצר קשר מתמיד עם מחשב התוקפים. כך נוצרת האפשרות לתוקפים לעקוף את הגנת network address translation המגנה על מכשירים אינדיבידואלים בתוך הרשת.

נמצאו 3000 אפליקציות נגועות בסך הכל, מהן 400 ניתנות להורדה בחנות האפליקציות של גוגל.

אפליקציה נגועה
 
רוגלות אלו מאפשרות לתוקפים לאיים על רשתות מחשבים. מכשיר נגוע, שמתחבר לרשת ארגונית גדולה, מאפשר לתוקפים לעקוף את התקן ה-NAT ולהגיע לשרתי הארגון ולמידע הרגיש השמור עליהם.

הרוגלות מותקנות כ-SOCKS proxy על המכשיר הנייד ובונות סוג של צינור היכול להזרים פקודות ולקחת שליטה וכך להפוך את המכשיר לבוט . היכולת של הבוט לבנות בוטנט ההופכת את המכשירים הניידים המחוברים לרשת האירגונית למכשירי "עבד", שבשימוש זדוני תוביל למתקפות כמו מתקפות מניעת שרות ( DDos), שהפכו לנפוצות בעולם או למתקפות ספאם בדואר האלקטרוני.

הבוטנט יוכלו לעשות שימוש גם ב-Proxied IP addresses כדי ליצור כניסות מזויפות המוסוות כקליקים ממודעות ולייצר הכנסות עבור התוקפים.

דובר מטעם גוגל הגיב באימייל:" אנו מודעים לבעיה ונוקטים בצעדים הדרושים לטיפול בה".
 
 



 
 
Bookmark and Share