Telecom News - האקתון למציאת רעיונות לקידום תדמית לימוד מדע וטכנולוגיה בבי"ס יסודיים

האקתון למציאת רעיונות לקידום תדמית לימוד מדע וטכנולוגיה בבי"ס יסודיים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקתון למציאת רעיונות לקידום תדמית לימוד מדע וטכנולוגיה בבי"ס יסודיים
האקתון למציאת רעיונות לקידום תדמית לימוד מדע וטכנולוגיה בבי"ס יסודיים
מאת: מערכת Telecom News, 18.10.16, 22:09עמוס טלמור
 
ההאקתון, שייערך במתחם היזמותLighthouse  ברעננה, יהווה יריית פתיחה לתהליך פיתוח ארוך של רעיונות חדשניים במטרה להוביל להעלאת קרנו של המקצוע מדע וטכנולוגיה בתפיסתם של תלמידים, מורים, הורים ומנהלים בבית הספר היסודי.

האקתון בן 24 שעות רציפות, שמטרתו מציאת פתרונות יצירתיים להעלאת קרנו של מקצוע הלימוד מדע וטכנולוגיה בבתי הספר היסודיים, ייערך בין ה-27 ל-28 באוקטובר 2016, במתחם היזמות Lighthouse ברעננה.

במפגש, שמאורגן ע"י מרכז המורים הארצי למדע וטכנולוגיה לבתי הספר היסודיים (מרכז למדע), ייקחו חלק מעל 100 משתתפים המייצגים מגוון נקודות מבט: מורים מובילים למדע וטכנולוגיה, תלמידי תיכון מחוננים, סטודנטים, נציגי חברות טכנולוגיות מובילות, אנשי אקדמיה מתחום החינוך ומנהלי בתי ספר.

ההאקתון יהווה יריית פתיחה לתהליך פיתוח ארוך של רעיונות חדשניים, שיובילו להעלאת קרנו של המקצוע מדע וטכנולוגיה בתפיסתם של תלמידים, מורים, הורים ומנהלים בבית הספר היסודי וייקחו בו גם חלק בכירים במשרד החינוך.

פרופ' רפי נחמיאס, ראש המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי, וד"ר מירי דרסלר, מנהלת אקדמית של המרכז: "הרקע ליוזמה הוא הרצון להעלות את יוקרתו של מקצוע הלימוד מדע וטכנולוגיה ואת ההתלהבות לעיסוק בו כבר בכיתות היסוד, כדי להוביל להטמעת אוריינות מדעית וטכנולוגית בכלל ולעלייה משמעותית בעתודה המדעית והטכנולוגית של ישראל בשנים הבאות בפרט".

עמוס טלמור, (בתמונה), יו״ר Lighthouse: ״יזמות אמיתית והחינוך ליזמות, חייבים להתחיל מגיל מאוד צעיר. בבתי הספר היסודיים מתחנכים כיום היזמים לעתיד, ומנכ״לי ומנכ״ליות החברות, שישמרו על ההובלה, שיש לישראל בזירת ההייטק העולמית, וככאלה, חייבים כבר כיום לספק להם את מיטב הכלים שבנמצא, שיסייעו להם במסע הלא קל שצפוי להם בעתיד״.

למידע נוסף: lamda@post.tau.ac.il
Miri.dressler@gmail.com

 
כיתה



 
 
Bookmark and Share