Telecom News - פתרון ישראלי נותן מענה לבעיות תצוגה נפוצות באתרי אינטרנט זרים בסין

פתרון ישראלי נותן מענה לבעיות תצוגה נפוצות באתרי אינטרנט זרים בסין

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פתרון ישראלי נותן מענה לבעיות תצוגה נפוצות באתרי אינטרנט זרים בסין
פתרון ישראלי נותן מענה לבעיות תצוגה נפוצות באתרי אינטרנט זרים בסין
מאת: מערכת Telecom News, 14.11.16, 06:00יותם נויטל
 
פותח פתרון בשם Chinaware המונע בעיות שכיחות של אתרי חברות זרות (של יזמים, סטארטאפים, ארגונים ועסקים) בסין כמו: טעינה איטית ותצוגה משובשת. זו בעיה, שמפתחים, מפרסמים, יזמים ומנהלי מדיה ושיווק צריכים להתייחס אליה בדחיפות.
 
הכניסה לשוק הסיני היא כידוע בין הקשות והמורכבות. גם יזמים, סטארטאפים וחברות, שרק מגששים את תחילת דרכם בסין, נתקלים מייד בתופעה המתסכלת, שבה אתר האינטרנט של החברה לא נטען או מופיע בצורה משובשת ובקושי זז. זאת, בגלל חומת האש, שמקיפה את האינטרנט הסיני, ומונעת מפלטפורמות דיגיטליות המקובלות בעולם המערבי לפעול כראוי.
 
פיתוח טכנולוגי ישראלי מבית PTL Group China, חברה סינית בבעלות ישראלית, שמספקת שירותי ניהול ותפעול לחברות ישראליות וזרות בסין, מאפשר אופטימיזציה של אתרי חברות זרות המאוחסנים על שרתים מחוץ לסין, ונותן מענה לבעיות נפוצות, בהן טעינה איטית או תצוגה משובשת.

הפתרון, בשם Chinaware, מאפשר לאתר המאוחסן מחוץ לסין להטען כהלכה וחוסך את הצורך להקים אתר בסין, לתחזק אותו, ולהמתין לקבלת רישיון ממשלתי עבורו. כך יכולים גם מי שמתחילים בפיתוח עסקי בסין או נוסעים לתערוכות, להציג את חומרי השיווק של החברה באינטרנט בכבוד וללא תקלות מביכות.
 
יותם נויטל, (בתמונה), ה-CIO של PTL Group  והמפתח של Chinaware: "הפתרון שפיתחנו יודע לסרוק במהירות אתרי אינטרנט על כל המרכיבים שלהם, לזהות מה עובד ומה לא  ולתקן אוטומטית 99% מהבעיות הנגרמות ע"י חומת האש הסינית, ובכך גם להאיץ מאד את מהירות הטעינה של האתר בסין. מדובר בהתקנה פשוטה המאפשרת להתחיל להשתמש בו תוך דקות.
 
אתר אינטרנט הוא כלי בסיסי בהצגת החברה ובחשיפה ללקוחות ולשותפים אסטרטגיים. בשלב הראשון של הפעילות בסין לא כל חברה מעוניינת או יכולה להשקיע משאבים בהקמת אתר בסינית, שגם יפעל טוב בסין, על כל מה שכרוך בזה. מצד שני, חלק גדול מהתוכן הדיגיטלי, שעולה במערב, לא עולה בסין, כי הוא מתבסס על פלטפורמות, שאינן פועלות בסין בגלל חומת האש: בין אם מדובר במפות של גוגל, ובין אם סרטונים ביוטיוב, שבמקומם פשוט מוצג ריבוע אפור ריק, ועוד.
 
מעבר לזה, גם אם האתר אינו מכיל תוכן נראה לעין מגוגל, יוטיוב או פייסבוק, במקרים רבים זמן הטעינה של עמוד הבית יהיה איטי ביותר, בסדר גודל של 20-40 שניות או יותר. זאת, מכיוון שבסביבת האינטרנט העכשווית, אותן פלטפורמות, שחסומות בסין, מוטמעות בתבנית העיצוב הבסיסית של חלק גדול מהאתרים המוקמים כיום. משמע, גם במקרים בהם בעל האתר לא הכניס ביוזמתו תוכן ממקורות חסומים, טעינת האתר שלו עלולה בסבירות גבוהה לסבול מבעיות".
 
מחוץ לסין לא ניתן לראות אם לאתר האינטרנט שלכם יש את הבעיות הנ"ל. PTL Group מציעה כשירות חינמי עמוד בדיקה בו ניתן לבחון עצמאית אם יש לאתר בעיות טעינה בסין.  מעבר לעמוד הבדיקה - כאן.

צילום מסך



 
 
Bookmark and Share