Telecom News - משרד התקשורת ממשיך לא לבדוק תלונות הנוגעות לקבוצת בזק

משרד התקשורת ממשיך לא לבדוק תלונות הנוגעות לקבוצת בזק

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת ממשיך לא לבדוק תלונות הנוגעות לקבוצת בזק
חשיפת שתי תלונות חדשות (שהגיעו מקוראי אתר טלקום ניוז) נגד קבוצת בזק, שהגשתי למשרד התקשורת, וכמו תלונות קודמות שהגשתי, לא טופלו ע"י המשרד, שהתמחה ב"אפלייה באכיפה", לפי הגחמות המשתנות של שמילה מימון (שקודם לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל). 
מאת: אבי וייס, 29.11.16, 10:27שלמה פילבר

לאחרונה חשפנו (כאן) כיצד משרד התקשורת החליט להתעלם מתלונה, שהגשתי לו, שנוגעת לבזק וגם הסברתי למה זה קרה. מתברר, שזה לא מקרי אלא הפך לשיטה. שתי תלונות הגשתי בשבועיים שחלפו (תלונות, שקיבלתי מקוראי האתר, שהעדיפו להעביר את התלונות דרכי, גם בגלל שאי אפשר באופן מעשי להגיש תלונות דרך אתר משרד התקשורת). 

תלונה מס' 1, ששלחתי להנהלת משרד התקשורת ביום 14.11.16: 
"מצ"ב תלונה, שקיבלתי לגבי בזק. כדי למנוע את מה שקרה בפעם קודמת כשהעברתי לכם את שם הפונה, הפעם אני לא אעביר ואני מדגיש מהרגע הראשון, שאני הוא המתלונן (רק אני).
 **************************************************
אתמול בזק הציעה לי בפגישה עם לקוח 250 סניפים גיבוי סלולר לרשת ה-ipvpn שלה על בסיס רשת פלאפון.
היא עשתה את זה גם לפני שנה וחצי בלקוח גדול מאד אחר שלי.
לא חקרתי לעומק, אך לטעמי מדובר בהפרה של הפרדה המבנית מצד בזק.
אולי מתחילה מגמה להתמודד עם היתרון המשמעותי שיש לסלקום, פרטנר והוט בפתרונות שלהם.
*************************************************
אודה להתייחסותכם".

תלונה מס' 2, ששלחתי להנהלת משרד התקשורת ביום 20.11.16:
"
מצ"ב כאן למטה פנייה, שקיבלתי היום, כנראה בעקבות הכתבה שלי כאן.
האם אין חובה על פלאפון לבצע פריסה ארצית של דור רביעי?
**************************************************
אני גר באיזור הקריות, ספציפית בקרית מוצקין. אני לקוח של חברת פלאפון, לחברת פלאפון אין קליטה ברשת הדור הרביעי ב-99% מהקריות ולכן החלטתי ליצור קשר עם החברה לברר מה הסטטוס ולראות מתי הנושא יתקדם כבר.
הובהר לי על ידי נציגת התמיכה, שאחר כך ביררה עם המנהל שלה, שאין תכנון בשנים הקרובות לחבר את הקריות לרשת הדור הרביעי. שאלתי את הנציגה האם היא מודעת לזה, שחברת פלאפון זכתה במכרז של המדינה והיא בעצם התחייבה לפריסה מלאה, בנוסף לזה שהיא מחוייבת ברישיון שלה, ולא הנציגה ולא המנהל שלה היו מודעים לנושא, אני נשארתי עם התהייה לגבי האם באמת לפלאפון אין תכנון בשנים הקרובות לחבר את הקריות (350K תושבים) ולפי מה שהוסבר לי התשובה היא .. לא . אשמח לבירור מקיף יותר מאת עיתונאי".
******************************************

מה בדעת משרד התקשות לעשות, לאור הנאמר כאן?".

את תגובת משרד התקשורת לשתי התלונות לא הצלחתי לקבל. לא שלא ניסיתי. אם אקבל תגובה, אעדכן בהתאם. (לא להיות במתח. לא תגיע תגובה, די ברור למה). 

כך, נוצר מצב כאוטי, שבו ההידרדרות הפנימית של ישראל (בכל קנה מידה השוואתי עולמי) היא גם בתוך המבנה של משרד התקשורת עצמו. זה מתרחש ממש כעת, ממש בימים ושבועות אלהשלמה פילבר (מנכ"ל משרד התקשורת) הצליח להרוס לחלוטין בתכנית הגאונית שלו, שמכונה בשם "שינוי ארגוני", את המבנה הארגוני של משרד התקשורת ויכולת התפקוד של המשרד וליצור מצב, שבו יש רק אדם אחד המנהל את כל אגפי משרד התקשורת בכל התחומים (כולל בתחומי הטלוויזיה הרב-ערוצית), שמו: שמילה מימון (בתמונהשמילה מימון משמאל). 

מדובר באדם, ש"הוצנח" לתפקיד בכיר במשרד התקשורת (ע"י עדן בר טל, מגיבורי "הפרשה הסודית"), לתפקיד, שאמור היה לייצג את האינטרס הצרכני. הוא הצליח להשתלט על הכל. יותר פרטים על המצב הכאוטי והאומלל הזה ואיך הוא נוצר ממש לאחרונה: כאן, כאן וכאן.

זה המצב העובדתי הטרי, ששלמה פילבר יצר במו ידיו (ב"תחמון מכרז", ש"עורבב" ע"י תמי לשם), ממש בחודש החולף ובגיבוי שר התקשורת ורוה"מ (ביבי נתניהו). כך שברור, שבעתיד הנראה לעין המצב של ישראל יהיה הרבה יותר גרוע בכל תחומי התקשורת הפרטית והעסקית.

בזק יכולה כרגע להיות מאושרת מזה, כי היא כרגע "בעלת החסינות" אצל שמילה מימון, אבל אני לא הייתי בונה על זה בית. 


 
תלונות



 
 
Bookmark and Share