Telecom News - יזמים, מפתחים ומשקיעים: אמריקה הלטינית מחכה לכם בזרועות פתוחות

יזמים, מפתחים ומשקיעים: אמריקה הלטינית מחכה לכם בזרועות פתוחות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יזמים, מפתחים ומשקיעים: אמריקה הלטינית מחכה לכם בזרועות פתוחות
נפתח "חלון הזדמנויות" לשיתופי פעולה עסקיים וליזמות במדינות אמל"ט (אמריקה הלטינית) המצהירות בגלוי, שהן מחפשות יזמים ישראליים והן תספקנה מסגרת תומכת להצלחת יזמים, מפתחים ומשקיעים ישראליים, בשוק ענק לא פחות מארה"ב. חשיפת תכניות ייחודיות ליזמים ישראליים, מלוות בהטבות מס, גם בשת"פ המדען הראשי (הרשות לחדשנות).
מאת: אבי וייס, 1.12.16, 11:51גבריאל חיון

"חלון ההזדמנויות" בארה"ב ליזמים ישראליים למעשה כבר נסגר, אולם, יזמים ישראליים מאוד מבוקשים במקומות אחרים בעולם. אחד השווקים, שהוא "חלון הזדמנויות" ענק עבור הישראלים, הוא יבשת אמל"ט (אמריקה הלטינית) ממקסיקו בצפון, דרך הונדורס במרכז אמריקה ועד ארגנטינה וצ'ילה בדרום אמריקה. 

בבית לשכת המסחר בת"א נערך מפגש מקצועי מרתק של לשכת המסחר ישראל-אמל"ט, שבו הציגו שגרירי חלק ממדינות דרום אמריקה את נכונותם ותכניותיהם, כדי לסייע ליזמים ישראליים להצליח במדינות, שהם מייצגים בישראל.

ככלל, אין כיום מחסומים להשיג כסף עבור השקעות ומיזמים במדינות אמל"ט, כפי שחשפנו כאן. גם ממשלת ישראל תומכת באופן מלא ונמרץ בכיוון הזה, כפי שחשפנו כאן

גבריאל (גבי) חיון, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"ל לשכת המסחר ישראל אמל"ט: "במסגרת פעילות 'השולחן העגול', שאנו עורכים עם לשכת המסחר בת"א, החלטנו להציג ולארח כמה אורחים חשובים. שמאוד מעוניינים לקדם את היחסים הכלכליים בין המדינות, ומציעים "דלת פתוחה" עבור יזמים, מפתחים ומשקיעים מישראל. הפעם אנו מארחים את:
  • שגרירת צ'ילה בישראל.
  • שגריר אורוגוואי בישראל.
  • שגרירי פרגוואי בישראל.
  • נציג מדינת אקוודור בישראל.
בנוסף, יש לנו עוד אורחים חשובים מדרום אמריקה לרבות מברזיל, שהצטרפו לאירוע. המשותף לכל המשתתפים: כולם מחפשים יזמות ישראלית, טכנולוגיות ישראלית ומשקיעים מישראל, שיוכלו להשתלב בכלכלות הצומחות כעת במהירות באמל"ט. 

לכל מדינה יש מאפיינים, שיש צורך ללמוד. יש לישראל הסכמי סחר עם חלק מהמדינות וישראל חברה בהסכמי סחר אזוריים באמל"ט, ובהסכמי סחר בינ"ל, מה שיכול לסייע לכל מי שמעוניין לצאת ולהכיר את ההזדמנויות הקיימות במדינות אמל"ט. אנו בלשכה נעזור לכל חבר בכל הכלים שיש לנו ונספק הזדמנויות עסקיות, שאנו מקבלים ממדינות אמל"ט". 

מריאן כהןמריאן כהן(בתמונה משמאל), נשיא לשכת המסחר ישראל אמל"ט: "אחרי 9 שנים כנשיא הלשכה, אני נפרד בצער מהתפקיד. אני לא עוזב את הלשכה, כי היא הבית שלי ואת הבית אני לא מתכוון לעזוב. אני אמשיך לסייע ואתמוך באופן מלא במי שיחליף אותי.

אמריקה הלטינית היא הזדמנות שטרם מומשה עד תומה ולכן אנו בלשכה מקדמים כיום בפעילויות רבות את הקשר לאמל"ט וחופשים את ההזדמנויות העסקיות החדשות, שנפתחו בפני היזמים הישראליים שם.

זו הזדמנות נהדרת לראות את הדיפלומטים המכובדים, שמגיעים ו'פותחים את הדלת' למדינות אמ"לט, ביחד עם החברות המובילות בישראל ובתמיכה מלאה של כל זרועות ממשלת ישראל.

אני מודה לכל הצוות בלשכת המסחר ישראל-אמל"ט, שפועל ללא לאות כדי לקדם את היחסים הכלכליים עם מדינות אמל"ט ואני משוכנע, שנוכל להצליח בתכניות שלנו, כי מדינות אמל"ט פתחו בפנינו את השער והדלת, כדי שנוכל להצליח שם".

לימור שומכר, (בתמונה משמ
לימור שומכראל), מנהלת פיתוח עסקי, FICC (איגוד לשכות המסחר): "אנו כבר פיתחנו קשרים די טובים עם מדינות אמל"ט, בפעילויות העוזרות לשני הצדדים. זה הולך ומתפתח במהירות בכל תחומי עשיית עסקים משותפים עם מדינות אמל"ט.

יש לנו כבר לא מעט פרויקטים משותפים "בצנרת" ואני משוכנעת, שזה יועיל לכולם. אני קוראת לכל מי שיש לו רעיונות בתחום, להגיע ולבחון את ההזדמנויות העסקיות הקיימות כעת באמל"ט". 


שגרירת צ'ילה בישראל, Monica Jimenez (בתמונה מששגרירת צ'ילה בישראלמאל): "זו ההזדמנות הראשונה שלי כשגרירה להציג את צ'ילה בישראל, עם כל האפשרויות החדשות הקיימות בה לישראלים. צ'ילה היא יעד מועדף למטיילים ישראליים, במיוחד אחרי הצבא, אבל צ'ילה היא לא רק יעד תיירות מושך. יש המון הזדמנויות עסקיות בצ'ילה. 

צ'ילה היא חברה ב-OECD ומדורגת גבוה בעולם בכל הפרמטרים האפשריים. הדבר הכי חשוב ליזמים: אנו במקום גבוה בשקיפות השלטון ומניעת שחיתויות. יש לנו מדינה דמוקרטית וכלכלה חופשית עם 26 הסכמי סחר עם 64 מדינות ואנו בשלבי חתימת הסכם סחר עם ישראל. 

יש לנו כמה מטרות שאנו יכולים להיעזר בידע ובטכנולוגיות הקיימות בישראל. בראש וראשונה אנו מעונייינים להפוך את הייצוא שלנו ליותר חכם, עם מוצרים יותר חכמים. אנו מדינה יציבה ולכן אין אצלנו כל סיכונים ואנו מקום טוב לעשות בו עסקים.

בתחום התוכנה יש אצלנו הזדמנויות רבות ואנו מעוניינים להגדיל את הסקטור הזה אצלנו. אנו גם מחפשים פיתוחים מתקדמים לעולם החקלאות והמחצבים ונשמח לשמוע על כל יוזמה. אנו נעזרים בקידום היזמות בארגון ProChile ויש לנו בשגרירות גם יכולת קידום עסקי לכל מי שמעוניין להיכנס לצ'ילה 

אך לאחרונה חתמנו (בתצלום משמהסכם עם צ'ילהאל) הסכם מקיף עם המדען הראשי - רשות החדשנות של מדינת ישראל. פרטי ההסכם פורץ דרך זה מצויים כאן.

הכוונה להשקיע כסף גם מהצד של ממשלת ישראל וגם מהצד של ממשלת צ'ילה, כדי לקדם פרויקטים מתקדמים בכמה תחומים המעניינים אותנו.

כבר ניתנת האפשרות ליזמים לקבל פרטים מאתנו ולהירשם לקבל מענקים, כדי לפתח יזמות בצ'ילה, לפי ההסכם החדש הזה.

מדובר בפרויקטים משותפים שבהם יש לנו עניין רב. יש כבר בצ'ילה כמה יזמים ישראליים, שמאוד מצליחים, אבל זו רק התחלת הדרך ומעט מדי.

אנו מאוד מעוניינים להרחיב את הנוכחות של יזמים ישראליים בצ'ילה ואנו פותחים בפניהם את השער להצלחה מלאה אצלנו".

שגיר אורוגוואי בישראל, Nestor Rosa (בתמונהשגריר אורוגוואי בישראל משמאל): "יש כיום 2 משלחות מאורוגוואי הנמצאות בישראל, מה שמציין ומדגיש את הקשר ההדוק, שאנו ממשיכים ומפתחים עם ישראל.

היחסים בין המדינות חזקים, עוד אפילו מלפני הקמת מדינת ישראל, כי היינו בין התומכים בהצהרת בלפור. כך זה נמשך עד היום ויימשך גם בעתיד. היינו המדינה הרביעית בעולם, שהכירה בישראל עם הקמתה.

אנו נראים קטנים על המפה, בין הענקים לידנו, אבל אנו גדולים בשטח פי 7 מישראל.

למה אנו מזמינים יזמים ומשקיעים לאורוגוואי?
  • יציבות פוליטית ארוכת שנים.
  • יציבות כלכלית עם צמיחה מתמדת ומהירה ב-12 השנים האחרונות, שתמשיך גם בעתיד הנראה לעין.
  • גישה קלה לכל השותפים שלנו באמצעות הסכמי סחר. יש לנו הסכם סחר טוב עם ישראל.
  • אנו מדינה מעודדת השקעות ויזמות. יש לנו איזורי סחר חופשי עם פטורים במיסים למשקיעים.
  • קל לעשות עסקים אצלנו. זה מהיר קל ופשוט, ללא בירוקרטיה מיותרת.
  • אנו שערים טובים לייצוא ולייבוא לכל העולם, עם נמלי ים ואוויר מתקדמים.
  • אנו מובילים טכנולוגית בדרום אמריקה והיינו הראשונים ליישם תכנית של לפטופ לכל ילד ולכל סטודנט במדינה. כיום, לכל תלמיד במדינה יש לפטופ, שקיבל מהמדינה, וזה יצר קפיצת מדרגה ענקית עבור הדור הצעיר אצלנו. 
  • יש לנו כוח עבודה ברמה גבוהה עם שליטה מצוינת באנגלית וגם בפורטוגזית.
  • אנו מפיקיים אנרגיה בשיטת האנרגיה הירוקה ואנו מובילים ורוצים להמשיך להוביל את התחום הזה באמל"ט.
  • אנו מדינה דמוקרטית עם כלכלה חופשית ומערכות מסודרות בכל קנה מידה בינלאומי. 
  • יצרנו מסגרת רגולטורית המעודדת השקעות ויזמות. תחומי ההשקעות המבוקשים ביותר אצלנו: חקלאות, אנרגיה ירוקה, פתרונות IT.
  • אנו מעוניינים להוביל ולהיות המרכז הטכנולוגי של אמל"ט, שזו הזדמנות אדירה ליזמים ישראליים".
שגריר פרגוואי בישרשגריר פרגוואי בישראלאל, Max Haber (בתמונה משמאל): "אנו הלב של דרום אמריקה ופתחנו את הלב לשיתוף פעולה עם ישראל. יש לנו כלכלה הנמצאת בצמיחה מואצת. אנו יצרני אנרגיה ירוקה ומובילים בתחומים רבים. 

הדבר, שאני חושב שהוא הכי חשוב ליזמים ומשקיעים: אנו המדינה עם משטר המס הנמוך ביותר באמל"ט ואולי גם הנמוך ביותר בעולם. המס המרבי אצלנו לא יכולל עבור את ה-10%. 

אנו מדינה עם 7 מיליון תושבים בשטח המקביל לשטח של גרמניה. רוב האוכלוסייה צעירה והולכת כיום להשכלה גבוהה.

יצרנו תכנית, שנקראת Maquila, שמאפשרת להרכיב רכיבים אצלנו במס אפסי של 1% וניתן לייצא אותם מאצלנו תוך שמירת 'מקור הייצור' של ישראל.

כך, ניתן לייצא למדינות אמל"ט או לכל מדינה בעולם מוצרים המורכבים אצלנו בעלויות נמוכות עם מס אפסי, כאילו זה מיוצא ומיוצר בישראל. מכאן, שיש כאן הזדמנות ענקית להרכיב אצלנו מוצרים מכל סוג של יזמים ישראליים, שמתקבלים אצלנו בחמימות, לאור היחסים המצויינים שלנו עם ישראל".

נציג אקוודור בישראל, Enrique Ponce (בתמוננציג אקוואדור בישראלה משמאל): "אנו מדינה דמוקרטית דוברת ספרדית ואנגלית, המטבע שלנו היא הדולר. כך, שאנו מספקים בסיס מצוין ליזמים ישראליים. הכלכלה שלנו צומחת חזק, 4.6% בממוצע לשנה.

אני משקיע בישראל המון כדי לקדם את המסחר וההשקעות באקוודור. אנו גם שולחים סטודנטים מאקוודור לישראל, שלומדים באוניברסיטת ירושלים, כדי להדק את חילופי הידע לנו עם ישראל. 

עלויות כוח האדם אצלנו מאוד אטרקטיביות ויש לנו משטר מס עם הטבות מס מאוד נרחבות, במיוחד לפרויקטים, שבהם משולב הון פרטי עם השקעה ממשלתית.

אנו משקיעים המון בתשתיות ובחינוך ופתחנו הזדמנויות גדולות להשקעות בתחומים, שאנו מקדמים. אנו פתוחים ליזמים ומשקיעים מישראל כמעט בכל התחומים".

נשיא Instituto Renovo - ברזיל, Paulo Oliveira (בתמפאולו אוליביירהונה משמאל): "ברזיל עוברת תמורה מאוד משמעותית. בעשור הקודם הייתה עלייה עצומה בהשקעות ובמסחר, אבל ברזיל סבלה ממשבר מתמשך, שנמשך כבר 9 רבעונים והמצב הפוליטי והכלכלי הידרדר. הבירוקרטיה הייתה תוספת, כחלק מהמכשלות למצב. המדינות המקיפות את ברזיל התקדמו והחלו לשגשג והן חיפשו דרך לשפר את הקשרים עם ברזיל, כי ראו שיש אצלנו הזדמנויות פתוחות. 

כרגע המצב הפוליטי השתנה, לאחר הדחת הנשיאה וזה פתח את השער מחדש להשקעות חיצוניות. כיום, רוב החברות הרב לאומיות הקיימות באמל"ט, המרכז שלהן נמצא בסאו-פאולו, שהיא 'הונג-קונג' של אמל"ט. אנו המרכז הפיננסי והכלכלי של מדינות אמל"ט ואני מאוד מאמין, שהשינוי הפוליטי יביא לשיפור עצום בכלכלה בברזיל.

לדעתי, מי שישקיע ויבוא עם יזמות כעת לברזיל, יצליח, כי הכלכלה עומדת לפני פריחה. זה הימור, שכדאי ורצוי לקחת והישראלים אוהבים סיכונים. מבחינת הסטארטאפים, ברזיל היא הזדמנות ענקית. אנו גדולים יותר מאירופה.

בברזיל יש כבר מעל לאלף סטארטאפים וזה בצמיחה מהירה. אנו מוכנים לקלוט כל סטארטאפ מישראל ונדאג לו להשקעה ונעזור לו להצליח. אנו מקביל יזמים ישראליים בזרועות פתוחות ויש לברזיל תקציבים משוריינים לעידוד יזמות,בכל התחומים". 

בתמונה: מפגש "שולחן עגול" עם נציגי מדינות אמל"ט עם לשכת המסחר ישראל אמל"ט:
המפגש עם שגרירי אמל"ט



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים