Telecom News - מתי נאבד את כל המשרות שלנו, נחייה מאות שנים ונתמזג עם רובוטים אנושיים?

מתי נאבד את כל המשרות שלנו, נחייה מאות שנים ונתמזג עם רובוטים אנושיים?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מתי נאבד את כל המשרות שלנו, נחייה מאות שנים ונתמזג עם רובוטים אנושיים?
אם שואלים את ינקי מרגלית, זה יתחיל להתקיים די מהר, בעוד כ-30 שנה. "אני מרגיש, שאני כבר הפכתי בתוכי לרובוט. בסוף כולנו נהיה רובוטים". כך הוא הצהיר במפגש Startup Grind ליזמים, משקיעים ומפתחים. בנוסף, חשיפת 3 סטארטאפים (מי מהם זכה בבחירת "חביב הקהל"?) ומיזם נגד הונאות הנלחם ב"קליקים מזויפים" באינטרנט. 
מאת: אבי וייס, 10.1.17, 08:00שחר מטורין

בלעדי: קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני מעל ל-3 שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר למעלה מ-3,100 איש (גם בפייסבוק), מיוזמתו של שחר מטורין (בתמונה משמאל). כ"כ, שחר מטורין הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, ושלוחת תל אביב מנוהלת בניהול משותף עם רם יוניש, סמנכ"ל שיווק ומכירות במטריקס גלובל, וצוות מתנדבים מסור (בתמונה למטה).

באירוע, שהתקיים במתחם החדש של WeWork בדרום תל-אביב בהשתתפות מעל ל-70 יזמים, משקיעים, מנטורים ומפתחים, התקיים מפגש מרתק עם ינקי מרגלית, יזם, משקיע, עתידן ומנטור. 

בתחילת המפגש נחשפו 3 סטארטאפים חדשים, כשהקהל הצביע ובחר מי הסטראטאפ החביב עליו. כך, שמיזם זה יזכה לחשיפה מלאה ב-Startup Grind במפגש המרתק הבא, שייערך ב-7.2.17 עם המשקיע והיזם Alan Feld מ-Vintage Investment Partners.

רם יוניש (בתמונה משרם יונישמאל): "היום אנו במפגש ה-33 של סניף ת"א של Startup Grind, בהחלט הישג יפה עם מעל ל-3 אלף חברים, כשהתחלנו ממש מאפס לפני כ-3 שנים. תודתי לכל המתנדבים המלווים אותנו לאורך השנים ולנותני החסות, שבלעדיהם לא היינו יכולים לקיים את הפעילות הנהדרת הזו, לטובת עולם היזמות הישראלית. 

אנו מציגים היום 3 סטארטאפים חדשים (לבחירת "חביב הקהל"):
  • BeePost - הוספת קול לאתרי אינטרנט "לבניית באזז". למעשה הוספת הערות ותגובות בקול לאתרים. כך, שניתן לבצע אינטראקציה בקול ובווידיאו ישירות בתוך אתרים קיימים. 
  • Summurai - סיכום תכנים (המקוצרים ע"י רשת של אנשי תוכן, שמקצרים את קריאת התכנים). הפתרון מיועד למשתמשי סלולר המקבלים את התוכן בקול לסמארטפון לפי תחומי העניין שלהם, בלי לקרא את כל המאמרים.
  • .Qidza - אפליקציה להורים ולרופאי ילדים ותינוקות, כדי לשמור על הבריאות של הילדים. המערכת מנטרת ומדווחת על התינוק לרופא, שיכול לזהות מרחוק בעיות, עוד לפני שהן מפריעות לתינוק. 
המיזם BeePost, שזכה כ"חביב הקהל", יציג במפגש הבא את פרטי המיזם. ניתן מייד את הבמה למיזם (ClickFraud), שזכה כ"חביב הקהל" באירוע הקודם של קהילת Startup Grind.

אנו מתחילים היום את האירוע בצורה שונה, כך שמי שיפתח ראשון זה יניב גטניו (בתיניב גטינגומונה משמאל) שהוא תלמידו של הקוסם הוותיק של עולם ההייטק - ליאור מנור. יניב הוא קודם כל מנהל מו"פ בסטארטאפ, כך שהוא מכיר את שתי העולמות ויכול לשלב ביניהם ולבדר את הסטארטאפיסטים שהגיעו לאירוע". 

 ClickFraud - מיזם המפתח מערכת נגד ההונאות ברשת האינטרנט. מדובר בעיקר במלחמה נגד קליקים מזויפים ובמיוחד אלה המבוצעים ע"י רובוטים, מחשבים מזוייפים וע"י מתחרים המעוניינים לפגוע כלכלית באתרים מתחרים ואף להפיל אותם, או להשתלט עליהם.

מדובר בנזק שנתי של כ-7.2 מיליארד דולרים בארה"ב ב-2016. הפתרון מספק הגנה טובה יותר מפתרונות קיימים העוסקים בהגנות מפני רובוטי ההקלקות המזויפות. 

שחר מטורין (בתמונה למעלה משמאל
): "אך לא מכבר חגגנו 3 שנים מאז שנוסדנו, ומאז גדלנו מסניף אחד בתל-אביב ואנו בתהליכי הקמה של סניפים בחיפה, ירושלים ובאר שבע, בנוסף ל-2 סניפים של הרשת העולמית Startup Grind, שקמו ברמאללה ובעזה.

היום אנו משיקים את הבית החדש שלנו בבית WeWork בדרום תל-אביב וכאן נקיים את המפגשים הבאים שלנו. אנו מקווים לקשר את כל הסניפים שלנו בארץ יחד ונתכנן אירועים משותפים של כל 4 הערים בישראל, שיהיו בהן סניפים של Startup Grind. 

ב-21 עד 22 בפברואר 2017 ייערך הכנס העולמי של Startup Grind בסיליקון ואלי שבאה"ב. אנו מעוניינים להוציא לאירוע בארה"ב משלחת של סטארטאפים ישראליים, שיוכלו להשתלב ולמצוא שפה משותפת עם אלפי היזמים, המשקיעים והמנטורים, אותם יפגשו פנים אל פנים שם, כדי ליצור ביחד דברים חדשים, שיובילו להצלחות חדשות.

אני מצפה לפגוש את חברי הקהילה המצוינת שלנו באירועים הבאים, שכבר יש לנו בתכנון, בלוח האירועים שלנו. ברשת של Startup Grind יש כיום יותר ממיליון יזמים ומשקיעים, ב-205 ערים ברחבי העולם. האתר שלנו כבר מספק תכנים ומידע בהיקף עצום, לקהילת היזמים שלנו". 


ינקי מרגלית, (בתמונה משמאל, מצד ימין, ינקי מרגלית עם רם יונישעם רם יוניש): "אני, במידה מסוימת, כבר חי בעתיד. זיהיתי 8 טרנדים, שכבר החלו, שישנו את ההגדרה המוכרת לנו מה זה בן אדם.

אנו כעת מתחילים לייצר Human 1.0, שזה שינוי מוחלט מכל מה שאנו מכירים בהתפתחות האנושית. האנושות הקיימת פשוט תחדל מלהתקיים. הכיוונים החדשים המתפתחים:
  • נגיע למאדים ונקים שם את הגיבוי לאנושות החדשה. זה כבר בתהליכים ויקרה מהר יותר ממה שחושבים.
  • העתיד של האנושות הוא רובוטים אנושיים ו-AI. אנו למעשה נתמזג עם הרובוטים.
  • התקשורת תהיה שונה לגמרי מכל מה שאנו מכירים. המוח שלנו יהיה מקושר ישירות לאינטרנט.
  • נוכחות וירטואלית תהפוך לנורמה.
  • נוכל לשלוט בנושא האנרגיה, האוכל והמים, שהם יהיו משאבים אין-סופיים.
  • נאבד את כל מקומות העבודה שלנו, כי נהיה מיותרים. לא נצטרך לבנות רובוטים כי רובוטים יפתחו ויבנו רובוטים לבד. 
  • הננו ישלוט בכל. כל דבר ניתן יהיה לבנות מאפס בזכות טכנולוגיות ננו. גם בני אדם.
  • התחבורה תהיה כולה ע"י רובוטים. הילדים, שנולדים היום, כבר לא יקבלו רישיון נהיגה, כי לא יהיה דבר כזה.
  • השליטה ב-DNA תיצור סוג אחר של חיים. זיקנה היא לא מחלה ואם כן, ניתן לרפא אותה. נוכל לתקן גנים ולכן נחיה מאות שנים. אולי לנצח. 
  • הבעיה הכי קשה שעדיין קשה יהיה לפתור: אי השיוויון החברתי.
אני בתוכי מרגיש שאני כבר רובוט. זה כיף להיות רובוט. אני מאמין, שכולנו נהיה רובוטים. מתחילת דרכי כילד הייתי עצמאי ובמקרה בגלל צורך של מניעת גניבת התוכנות, שפיתחתי ומכרתי, פיתחתי הגנה על התוכנות, שפיתחתי, ע"י פלאג, ומזה הצלחתי והגעתי עד לאקזיט יפה. אין לי שום תארים, אפילו לא בגרות. הכל למדתי לבד. אני כל הזמן לומד, כי זה מביא לי אושר. 

בשנים האחרונות התחלתי להשקיע בסטארטאפים והשקעתי המון בחדשנות. הובלתי פרויקטים רבים וחדשניים בישראל. היתרון שלנו בישראל הוא, שיש לנו את היכולת להיות מחוברים. רוב האנשים לא מחוברים ולכן אני פועל לחבר אותם ביוזמה שלי הנקראת "חיים משותפים". 

בניגוד למה שרבים חושבים, העתיד, שאני מדבר עליו, לא יהיה פתוח עבור כולם. הפער החברתי הוא בעיה, שלא ניתן לפתור בקלות. לכן, אני פועל ככל יכולתי לעזור לכמה שיותר אנשים. כך, שהם יוכלו להגיע לעתיד. התחום, שבו אני משקיע היום הכי הרבה מזמני. הוא יזמות חברתית, שבאה לנסות לסגור או לצמצם את הפערים החברתיים.

למי שלא יודע, עבודה לא הופכת אנשים לעשירים. רק נכסים הופכים אנשים לעשירים. יזמים, שרוצים להסתכן, אם הם לא ייעשו דברים שגרתיים, יהיה להם סיכויים טובים יותר להצליח ולהתפתח". 

 
צוות סטארטאפ-גריינד
תמונת חלק ממשתתפי האירוע וצוות המתנדבים של Startup Grind במתחם WeWork בת"א



 
 
Bookmark and Share