Telecom News - חשיפת הסטארטאפ הראשון המופיע בפומבי מיוזמת TLV-Generator

חשיפת הסטארטאפ הראשון המופיע בפומבי מיוזמת TLV-Generator

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חשיפת הסטארטאפ הראשון המופיע בפומבי מיוזמת TLV-Generator
הסטארטאפ Crazy S.O.B, שעוסק תחום ה-Food-Tech, חשף את עצמו, לאחר תקופה די ארוכה, שהיה ב-Stealth Mode. החשיפה בוצעה ב-Startup Festival הענק, שנערך במתחם לאגו בראשון לציון. הצצה ליוזמה המיוחדת הזו וליוזמות נוספות שתיחשפנה בהמשך, במסגרת המיזם TLV-Generator, שהופך כל רעיון למוצר (או שירות) עובד עם לקוח (או לקוחות) תוך 120  יום, ליזמים בעלי רעיונות מעניינים בכל תחום.
מאת: אבי וייס, 1.4.17, 19:43Crazy SOB

מיזם TLV-Generator החל לפעול בינואר 2017 (במסגרת מתחם MerkSpace בת"א, כפי שחשפנו כאן וכאן) וכעת "מורם המסך" באופן חלקי מעל הסטארטאפ הראשון, שניתן לחשוף אותו: Crazy S.O.B.

האתר של המיזם מצוי כאן ודף הפייסבוק של המיזם כאן. המיזם נחשף באירוע הענק Startup Festival של iHLS, שנערך ביום 30.3.17 במתחם לאגו בראשון לציון. בתמונה משמאל אפשר לראות (מימין) את אבישי יוסמן, מייסד משותף ומנכ"ל ואת איתי לב-ארי מייסד משותף ו-COO. 

אבישי יוסמן: "אנו רואים את עצמנו כיוזמה בעולם ה-B2B2C, שמחברת בין תרבות הבישול לבין השווקים, הרשתות, הסופרמרקטים והחנויות, שמספקים מצרכים לאוהבי הבישול. המערכת שלנו יכולה להיות עצמאית, ככלי בידי המשווקים והספקים, או מעל לכל אתר, שיש בו מתכונים.

המערכת שיזמנו הופכת כל מתכון לרשימת קניות אישית, עם חיבור לחנות ממנה ניתן לרכוש את המצרכים הללו, בהתאמה לצורך של המבשל (בתלות בכמות הסועדים). ממה שידוע לנו, אין כרגע בשוק יכולת המרה אוטומטית כזו, גם לא בארה"ב.

השלב הבא בפיתוח יהיה Click & Collect. זה מזכיר את התפיסה, שאמזון החלה ליישם בארה"ב, שניתן לרכוש ולצאת מהחנות בלי לעבור דרך איזה קופה או קופאית.

הייתרון: אנו מספקים מצב של Win-Win לאוהבים לבשל על פי מתכונים ולספקי התוצרת המתאימה למתכונים בכמויות המתאימות בדיוק למתכונים הללו ולכמות הסועדים המתוכננת.

ממה שלמדנו ומנסיוננו בשוק של אוהבי הבישול, הרוב אוהבים לבחור את המצרכים מתוך מדפי סחורה טריה, שהם בוחרים בחנות המועדפת עליהם, ורואים את המצרכים הללו במו עיניהם. 

אנו רואים את עצמנו כמספקי פתרון של Omni-Channel. כלומר, בכל הערוצים ובכל צורת תקשורת נספק מענה לכל מי שרוצה להפוך מתכונים לרשימת קניות אישית, מול ההחנות המועדפת עליו. כך, שכל משתמש יוכל לממש בקלות את האהבה שלו לבישול. יש כאן המון מעורבות רגשית של המבשלים על פי מתכונים. אנו מאמינים ומתרשמים מהשיחות שלנו, שנספק להם את המענה הנכון לצרכים שלהם.

החלטנו להצטרף ל-TLV-Generator לאחר שבחנו את כל האופציות, שראינו בשוק היזמי. הסתובבנו הרבה ומצאנו, שזו התכנית הכי כדאית מבחינה כלכלית והכי מהירה להגיע למוצר עובד וללקוחות, עם יכולת חשיפה למשקיעים ובאווירה משפחתית מעודדת ותומכת. בקרוב נבצע השקה המונית של המוצר והפתרון, שפותח על פי הרעיון שלנו, עם שוק גדול בישראל ואז נחשוף את המערכת המלאה לציבור, שיכול להשתמש בו בפועל עם מתכונים ממשיים, סוחרים ממשיים וסחורה טריה וממשית". 

בתמונות למטה ניתן לראות את חלק מחברי צוות TLV-Generator לרבות עם יזם נוסף, שיש לו רעיון בתחום החומרה, שכרגע נמצא ב-Stealth Mode ובבחינת רישום פטנט על ההמצאה, ונחשוף אותו בבוא העת. יזם נוסף ייחשף ממש בקרוב, לאחר ששלבי הפיתוח הראשונים של יוזמתו יבשילו. כך, שניתן יהיה להציג אותו בגלוי, כמו שמיזם Crazy S.O.B נחשף כאן לראשונה. 

יזמים (מכל תחום): אם יש לכם רעיון מעולה ואין לכם מוצר או צוות טכני, או שנתקעתם בפיתוח (או במציאת לקוחות מתאימים לרעיון שלכם), אתם מוזמנים לקרוא עוד כאן, על התכנית הייחודית, שמציעה בנוסף להכשרה יזמית ברמה גבוהה ביותר, גם פיתוח המוצר מול לקוח (או לקוחות) ב-4 חודשים בלבד. זאת, במטרה להגיע לפיתוח MVP תוך שת"פ עם הלקוח הפוטנציאלי שיעדכן ויתאים ה-Specs לדרישותיו וצרכיו וגם יהיה מעוניין ברכישה, שת"פ או השקעה, מותנת בהצלחת הפיתוח והפעלתו, שזה החלק העיקרי והחשוב ביותר בתכנית TLV-Generator. ​

תמונת 2 מייסדי Crazy S.O.B עם אריאלה סוויד, במרכז התמונה, מייסדת משותפת ומנהלת הקהילה של TLV-Generator
צוות היזמים עם אריאל סוויד

תמונת מסיידי Crazy S.O.B עם אריאלה סוויד ועם יזם נוסף שבשלב זה נמצא ב-Stalth Mode ב-TLV Generator: 
יזמים עם אריאלה סוויד

תמונת מסיבת תחילת הפיתוח של מיזם Crazy S.O.B, שהתקיימה בפברואר 2017, מימין ניתן לראות את טל כתרן, ראש תכנית TLV GENERATOR, "גורו" ברמה עולמית בתחום האקסלרטורים, שהקים ומקים מספר תוכניות האצה ליזמים בשנה בישראל ובחו״ל. מצד ימין לפני אחרון אפשר להבחין באבי וייס, יו"ר TLV-Generator, ומצד שמאל נמצאים אריאלה ואלי סוויד, מייסדים משותפים של TLV-Generator..
צוות TLV-Generator
 



 
 
Bookmark and Share