Telecom News - גולש לאתרים המצויים בארה"ב? המידע האישי, הכלכלי והבריאותי שלך יימכר!

גולש לאתרים המצויים בארה"ב? המידע האישי, הכלכלי והבריאותי שלך יימכר!

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> גולש לאתרים המצויים בארה"ב? המידע האישי, הכלכלי והבריאותי שלך יימכר!
חתימת נשיא ארה"ב (דונלד טראמפ) על החוק החדש לפרטיות באינטרנט שמה קץ לפרטיות באינטרנט בארה"ב. כעת, האינטרסים של ה-ISP קודמים לאינטרסים של הצרכנים. ל-ISP יש יכולות איסוף מידע עליכם טובות פי אלף מאלו של גוגל ופייסבוק. מה עושים?
​מאת: מערכת Telecom News, 5.4.17, 22:22

בכתבה כאן מהחודש שעבר דיווחנו אודות ההחלטה, שעברה בסנאט של ארה"ב, בעניין הפרטיות באינטרנט. כך, שספקי האינטרנט (ISP) הנייחים והניידים (סלולריים) יוכלו לאסוף ולמכור את המידע על הלקוחות שלהם לרבות ההתנהגות וההרגלים שלהם - בלי לשאול אותם. רשמית - הלכה הפרטיות...

ב-3.4.17 נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ חתם על החוק והוא נכנס לתוקף.

לספקי האינטרנט (ISP) יש כלים מאוד חזקים לניטור הפעילות של הגולשים. הכלים הללו חזקים פי אלף ממה שגוגל או פייסבוק אוספים עליכם בעת הגלישה שלכם באינטרנט. פרטים נוספים על המשמעויות של ההחלטה ניתן לקרוא כאן.

רוב האתרים הזרים, שישראלים גולשים אליהם, הם בארה"ב ולכן אנו חשופים כעת לאיסוף המידע עלינו גם מה-ISP האמריקאיים, שימכרו את המידע הזה למפרסמים ולכל מי שיהיה מוכן לשלם על המידע הפרטי שלנו

אז מה ניתן לעשות?
NORDVPN

רמת ההגנה האישית של מחשבים נייחים וניידים לרבות סמארטפונים וטאבלטים של תושבי ישראל (לקוחות פרטיים עד עסקיים קטנים) היא מאוד נמוכה. אך לאחרונה דיווחנו כאן, שישראל היא בין המדינות עם רשתות ה-WiFi המסוכנות ביותר בעולם. 

פתרון האבטחה של התעבורה ברשת האינטרנט הטוב ביותר הקיים כיום בעולם (ראה ניתוחים ו"מבחני דרך" משווים גם לפתרונות מתחרים: כאן וכאן), הוא הפתרון של חברת NordVPN, שהיא אחת הבודדות, שיש לה גם נוכחות מלאה בישראל, עם שרתי הצפנה מקומיים. אפשר להגביר את רמת האבטחה והפרטיות ע"י התחברות לשרתי הצפנה כפולה ושאר טריקים של הצפנה והגנה הקיימים במערכת הזו, לכל הלקוחות שגולשים דרכה. לאחרונה, מגזין IT-News מקבוצת IDG בארה"ב בדק 12 פתרונות VPN (כולל חופשיים) וקבע במאמר תחת הכותרת: The Best VPNs 2017 ש-NordVPN הוא הטוב מכולם. 

חברה זו מספקת את מגוון שירותי הגנה והצפנה הרחב ביותר מכלל המתחרים הקיימים בשוק, במחיר אחד הכולל הכל (לרבות שימוש בשרתים לצרכים ספציפיים, למשל: Double VPN, או TOR network over VPN), ל-6 מכשירים שונים שיש ללקוח (או לבני משפחתו). אין הצעה כזו משתלמת ומקיפה בשוק. 

פרטים נוספים על שיטת ההגנה של VPN כשיטת ההגנה המושלמת הקיימת כיום על הגלישה הניידת והנייחת ועל הגנת הפרטיות מפני כל תוקף - כאן. מאז פרסום החוק החדש בארה"ב, יש עלייה של 200% בהיקף ההרשמות החדשות לשירותי VPN בחברת NordVPN. 

כעת, לאחר ההצלחה המסחררת של המבצע הקודם ומבצע סיום 2016, חברת NordVPN יוצאת למבצע נוסף לתקופת זמן מוגבלת (מבצע שיימשך עד הקיץ), לחיבור במחיר מגוחך של 3.29 דולרים לחודש כולל הכל, בהתחייבות לשנתיים (עם יכולת חרטה והחזר מלא של הכסף בלי שום שאלות, בחודש הראשון).

זו הנחה ממש מטורפת וחד-פעמית של 72% מול המחיר הרגיל של השירות. ההרשמה למבצע כאן
בעת ההרשמה יש לבחור חבילה לשנתיים, יש להקליד במקום המתאים בעת סיום ההרשמה והיציאה לתשלום באמצעות כרטיס אשראי (במקום שכתוב: ?Got coupon, בחבילה לשנתיים) את קוד הקופון הזה: 2YSpecial2017, אם המחיר לא ירד עד 3.29 דולרים לחודש ביציאה לתשלום בכרטיס האשראי (אפשר לשלם בביטקוין או ב-PayPal).
גלישה בטוחה ופרטית לכולנו!
 
NordVPN



 
 
Bookmark and Share