Telecom News - Visa משיקה את תחרות הסטארטאפים Everywhere עם פרס בסך 50,000 יורו

Visa משיקה את תחרות הסטארטאפים Everywhere עם פרס בסך 50,000 יורו

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Visa משיקה את תחרות הסטארטאפים Everywhere עם פרס בסך 50,000 יורו
Visa משיקה גם לישראלים את תחרות הסטארטאפים Everywhere עם פרס בסך 50,000 יורו
מאת: מערכת Telecom News, 12.4.17, 11:29יורו
 
התחרות פתוחה לחברות סטארטאפ ופינטק מישראל ואירופה בתחומי טכנולוגיות תשלומים דיגיטליים וטכנולוגיות מובייל ומכשירים מחוברים, שמעוניינות להגיש רעיונות המתמקדים באתגרי הקהילה המקומית, התחבורה הבין עירונית והנסיעות לחו"ל, שמשפרים חיי אנשים בכל מקום (Everywhere).
 
חברתVisa  העולמית הכריזה השבוע, שהיא מזמינה חברות סטארטאפ ופינטק חדשניות מ-19 מדינות אירופיות, ובכללן ישראל, להגיש הצעות לתחרות Everywhere, שנערכת בפעם הראשונה באירופה. כל שלבי התחרות ייערכו  באנגלית.
 
למתחרים תהיה הזדמנות לזכות בפרס בסכום של עד€50,000 , שיתמכו בתכנית פיתוח עם Visa או עם מוסדות הפיננסיים העובדים עם Visa. מועמדים מוצלחים יקבלו גישה ל-APIs של Visa באמצעות פלטפורמת הפיתוח שלה, וכן למנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה, שינחו אותם ויסייעו להם להמשיך ולפתח את רעיונותיהם.
 
יוזמת Everywhere של Visa נועדה לעודד חדשנות בתעשיית התשלומים, שעוברת מפלסטיק לדיגיטל. כמעט1,000  סטארטאפים, שהשתתפו עד כה בתוכנית, גייסו לאחר ההשתתפות מימון בסכום כולל של 1.7 מיליארד דולרים.
 
באתר האינטרנט של יוזמת Everywhere  - כאן, מועמדים מוזמנים להגיש הצעות לפתרונות עסקיים שעונים על אחד או כל האתגרים הבאים:
  • אתגר הקהילה המקומית: כיצד טכנולוגיות תשלומים דיגיטליים יכולות לסייע בפיתוח מוצרים המחברים בין אנשים ומפרים קהילות מקומיות?
  • אתגר תחבורה בין-עירונית: כיצד טכנולוגיות מובייל ומכשירים מחוברים ישנו את חווית התחבורה הבין-עירונית?
  • אתגר הנסיעות לחו"ל: כיצד מוצרים ושירותים חדשים, שמבוססים על ה-IsAP של Visa, יכולים לשפר את חווית הנסיעה לחו"ל?
ניתן להגיש מועמדות החל מה-19באפריל ועד ה-17 במאי 2017. העולים לגמר יתמודדו על הפרס, בתחרות שתערך בפני פאנל שופטים במהלך אירוע Money 20/20, שיתקיים בקופנהגן ב-26-28 ביוני 2017.
 
מידע נוסף אודות התחרות - כאן.
 
ביל גאידה, סגן נשיא בכיר, חדשנות ושותפויות אסטרטגיות ב-Visa: ״החוויה הצרכנית היא בלבה של תעשיית התשלומים, ענף הצובר תאוצה ומתפתח בקצב מהיר הודות לעידודן של טכנולוגיות חדשות. באמצעות תחרות כמו Everywhere אנו מעודדים חדשנות טכנולוגית, שמקדמת שימוש ונוחות נרחבים יותר בקרב צרכנים.
 
אנו מקווים, שבאמצעות ההתמקדות בקהילות מקומיות ובחווית התחבורה נוכל לתרום לשיפור חיי היומיום של אנשים בכל מקום שבו הם נמצאים. אנו מצפים לקבלת הצעות מסטארטאפים חדשניים בישראל ובאירופה המעוניינים במימון ושיתופי פעולה פוריים, שיסייעו להם לממש רעיונות גדולים״.
 
יורו
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share