Telecom News - הוכרזו 6 מינויי סמנכ"לים ו-2 מינויי מהנדסים ראשיים בכירים במלאנוקס

הוכרזו 6 מינויי סמנכ"לים ו-2 מינויי מהנדסים ראשיים בכירים במלאנוקס

דף הבית >> מינויים >> הוכרזו 6 מינויי סמנכ"לים ו-2 מינויי מהנדסים ראשיים בכירים במלאנוקס
הוכרזו 6 מינויי סמנכ"לים ו-2 מינויי מהנדסים ראשיים בכירים במלאנוקס
מאת: מערכת Telecom News, 21.4.17, 13:28שמואל אטלי
 
הבכירים הם: שמואל אטלי, אלברט בנזוני, מיכאל דובמן, ד"ר דזנג פנג, צחי עובד, אסף וכטל, ד"ר רועי ארמוני ואיל פרוסט.
 
מלאנוקס טכנולוגיות, שעוסקת באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה על מינוים של שמואל אטלי, אלברט בנזוני, מיכאל דובמן, ד"ר דזנג פנג, צחי עובד ואסף וכטל לסמנכ"לים בחברה, ועל מינוים של ד"ר רועי ארמוני ואיל פרוסט למהנדסים ראשיים בכירים.
 
שמואל אטלי, (בתמונה למעלה משמאל), מונה לסמנכ"ל מתאמי ומעבדי חומרה. הוא מנהל את פיתוח החומרה עבור מתאמים מסדרות ConnectX ו-Innova, וכן את מוצרי ה-SoC BlueField (מערכת-על-שבב או system-on-chip). הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון.

 
אלברט בנזוני, (בתמונה משמאל), מונה לסמנכ"ל הנדסת סיליקון פוטוניקס. הוא אחראי על פיתוח תהליכי יצור רחבי היקף ועל מעבר אלברט בנזונימפיתוח ליצור של קו מוצרי הקישוריות המבוססים על סיליקון פוטוניקס. הוא בעל תארים שניים בהנדסת חשמל ובהנדסת מכונות, מאוניברסיטת Lehigh ומאוניברסיטת מדינת ניו-יורק, בהתאמה.


 



מיכאל דובמן, (בתמונה משמאל), מונה לסמנכ"ל תוכנה, והוא מוביל את קבוצות פיתוח התוכנה העוסקות במחשוב עתיר ביצועים, מיכאל דובמןאינטיליגנציה מלאכותית ותוכנות האצה. הוא אחראי על אספקת ביצועי רשת ברמה בינלאומית ללקוחות מלאנוקס. הוא אוחז בתואר ראשון במתמטיקה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.



 
ד"ר דזנג פנג, (בתמונה משמאל), מונה לסמנכ"ל טכנולוגיית סיליקון פוטוניקס, והוא מוביל את תכנון השבבים ואת הפיתוח הטכנולוגי של טרנסיברים אופטיים ד"ר דזנג פנגמבוססי סיליקון פוטוניקס מסדרת LinkX.הוא פנג מחזיק בתואר דוקטור בפיזיקה מאוניברסיטת פודאן בסין.
 





צחי עובד מונה לסמנכ"ל ארכיטקטורת תוכנה, והוא אחראי על ניהול ארכיטקטורת התוכנה של מתאמי הרשת והמערכות-על-שבבים (SoC) של מלאנוקס. הוא בעל תואר ראשון ותואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.
 
אסף וכטל מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי, והוא אחראי על צמיחתה העסקית של מלאנוקס בשווקי התאגידים, השירותים הפיננסיים, התקשורת והבידור. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.
 
ד"ר רועי ארמוני, (בתמונה משמאל),  מונה למהנדס ראשי בכיר. הוא אחראי על תחום האימות הפורמלי, ומנהל את פיתוח התוכנהד"ר רועי ארמוני והטכנולוגיות, שמבטיחות את תקינותו והצלחתו בסבב ראשון של תכנון השבבים במלאנוקס. הוא בעל תואר דוקטור במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
 





איל פרוסט, (בתמונה משמאל), מונה למהנדס ראשי בכיר, והוא אחראי על תכנון אנלוגי ותכנון מארזים, ועל תחום שלמות האות (signal איל פרוסטintegrity) במוצרי השבבים המתקדמים ביותר של מלאנוקס. הוא בעל תואר הנדסאי ממכללת אורט עפולה.






 
איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל החבר: "אני שמח להודיע על קידומם של שמואל, אלברט, מייק, דזנג, צחי, אסף, רועי ואייל. עובדים אלה מייצגים את הדור הבא של מנהיגי מלאנוקס, שהוכיחו, שביכולתם להצעיד את הטכנולוגיה ואת עסקי החברה קדימה. מאחר שאנו מתפתחים לכיוונים טכנולוגיים ועסקיים חדשים, כל אחד מהמנהלים האלה יביא עמו מומחיות מיוחדת ויכולות, שתקדמנה את הצלחתנו. אני מבקש לאחל לכל אחד מהם הצלחה רבה בתפקיד החדש".
 
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share