Telecom News - העיתוי המוזר של שימוע תעריפי הטלפוניה של בזק ועל מה זה נועד לחפות?

העיתוי המוזר של שימוע תעריפי הטלפוניה של בזק ועל מה זה נועד לחפות?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> העיתוי המוזר של שימוע תעריפי הטלפוניה של בזק ועל מה זה נועד לחפות?
הפעלתנות המוזרה של ראשי משרד התקשורת דווקא כעת בתחום מחירי הטלפוניה של בזק נועדה להסיח את הדעת מהאחריות של ראשי משרד התקשורת לפעילות הנחקרת כעת בצמרת בזק ולכאוס הפנימי המתעצם בתוך משרד התקשורת עצמו. חשיפות טריות לקראת סוף הכתבה....
מאת: אבי וייס, 1.7.17, 19:17שלמה פילבר

משרד התקשורת פרסם בחודש האחרון 3 מהלכים:
 1)  פתיחת שירותי הטלפוניה של בזק לתחרות במסגרת "השוק הסיטונאי" בשיטת ה-Resale (כאן),  2) הכנסת הוט בכפייה לתוך הסדר "השוק הסיטונאי" (כאן, מנותח בהרחבה כאן),
 3) שימוע חדש לשינוי שיטת הפיקוח על מחירי הטלפוניה הפרטית והעסקית של בזק (כאן). 

אתייחס כאן רק לעניין הטיפול האינטנסיבי בבזק, ממש בימים בהם מתנהלת חקירה (בנושאים פליליים וכלכליים) נגד צמרת בזק, מה שיכול להוביל להתמוטטות כל המבנה הקיים של קבוצת בזק (לרבות הוצאת השליטה בקבוצה מידיו של שאול אלוביץ' והחלפת הצמרת הניהולית של בזק ו-yes). אם זה יקרה, ממילא כל השימועים הללו ימתינו עד להתבססות הנהלה ובעלים חדשים לקבוצת בזק. 

בהתיחס לפרשה זו אביא כאן ציטוט מדויק היישר מדבריה של מיכל הלפרין (הממונה על ההגבלים העסקיים): "אי אפשר להסכים לכך, שקרטל או מונופול ייעשקו את ציבור הצרכנים וראשי הקרטל או המונופול לא יישבו בכלא".

העניין הזה (של השימוע הטרי בנושא הטלפוניה של בזק) תמוה ביותר, משום שהנתונים, ששימשו כבסיס לשימוע הנוכחי (כמפורט כאן), שמקורם ב"יצרן המספרים" של משרד התקשורת, שכבר פרש, ובחברת המחקר הבריטית פרונטיר, היו מונחים על שולחנם של ראשי משרד התקשורת כבר לפני כ-4 שנים.

למה בדיוק כעת נזכרו לטפל בנושא? יש לזה 2 תשובות אפשריות:
  • לטשטש את חלקם של שר התקשורת ומנכ"ל משרד התקשורת במסכת התהליכים החשודים בפלילים בצמרת קבוצת בזק (כמנותח בהרחבה כאן).
  • לטשטש את העובדה, שבתוך משרד התקשורת עצמו מתחולל כעת כאוס. נחזור על עניין זה בהמשך הכתבה עם כמה חשיפות טריות ביותר. 
טשטוש הסיוע, שניתן עד כה לבעלי בזק:
זה די ברור, שכעת צמרת משרד התקשורת תרצה לברוח כמו מאש מכל קשר לצמרת בזק (דו"ח מבקר המדינה הקרב ובא "יוסיף עוד שמן למדורה" הזו). אולם, זה לא יעזור למנסים לטשטש את המציאות בספינים על הורדת מחירי הטלפוניה של בזק. הדיווח על השיחות היומיות של שלמה פילבר עם מנכ"לית בזק, לפני כל צומת החלטות שלו ושל שר התקשורת בעניינים הקשורים לבעלי בזק (וכספם), פורסמו ע"י גלובס כמה פעמים בזמן אמת. לא ניתן יהיה לברוח מהאמת הזו בלי חקירה. 

אם לא די בכך, השימוע הטרי בעניין הטלפוניה של בזק לוקה בכמה מכשלות מאוד חמורות:
  • מבוצע כעת שימוע חדש ומאוד מורכב, שהמטרה הלא מוצהרת שלו היא: למרוח את הזמן (בגלל שזה מסובך). שר התקשורת יכול היה לשנות את שיטת הפיקוח על מחירי בזק בלי כל שימוע ולהגיע לאותה רפורמה בדיוק, רק בשינוי מילה אחת בתקנות (כפי שהצענו כאן). השינוי של מילה אחת לא דורש שימוע, משום שהשינוי זה כבר עבר שימועים וכבר הוחלט בדיוק כך כמה פעמים בעבר (לרבות בוועדת חייק, בהחלטות השר משה כחלון ובהחלטות השר גלעד ארדן). יתרה מכך: חוק התקשורת כבר תוקן והוא מכיל כבר בדיוק את השינוי הזה (של מעבר ממחיר קבוע למחיר מרבי), כאמור בסעיף 15 לחוק התקשורת. כלומר: עדכון התקנות של מחירי בזק במהלך מיידי היה תואם בדיוק את עדכון חוק התקשורת, שנעשה כבר לפני כ-4 שנים. 
  • השימוע לא נשלח לציבור ולנציגי הציבור המוסמכים. לעומת זאת, לוח התפוצה של מסמך השימוע מכיל אנשים, שלא קיימים (בתפקיד שהם מופיעים בלוח התפוצה) ולחברות, שכבר לא קיימות, או לחברות, שאינן פעילות בשוק התקשורת. משרד התקשורת לא עדכן את רשימות התפוצה שלו כבר כמה שנים טובות. 
  • בשימוע מוזכר מנגנון מאוד חשוב לפיקוח על מחירי בזק בשם "צמצום מרווחים" (שזה נובע משימוע ישן מ-2014 שלא מומש - כאן, וכמנותח כאן). היות ויש בשימוע הזה מנגנון חדש ולא ברור של "צמצום מרווחים", ששונה מאשר בשימוע מ-2014, לא ברור מה המנגנון התקף כעת וכיצד הוא ימומש. בשימוע הקודם זה היה מנגנון של "רף מחיר" ו"מחיר האפקטיבי" וכעת זה הפך למבחן רגולטורי, שלא הוגדר בכלל בשימוע. אולם, בהודעה לעיתונות (כאן) בעמוד השלישי באמצע, יש הגדרה למבחן הרגולטורי הזה:"מבחן Ortho", שלא ברור מהיכן זה נלקח ומה זה אומר. המילה Ortho לא מופיעה בכלל בשימוע, רק בהודעת הדובר וזה נראה מאוד תמוה (בלשון המעטה). למיטב ידיעתי, שיטה רגולטורית זו של מבחן "צמצום מרווחים" בגישת ה-Ortho, הופעלה בעבר (ולא בהצלחה יתרה, בלשון המעטה) רק בספרד. איך זה קפץ כאן להודעת דובר משרד התקשורת הישראלי??
  • השימוע הנוכחי עוסק בטלפוניה הישנה של בזק, שמזמן הייתה אמורה להתחסל. בטלפוניה החדשה של בזק (על הסיבים, שנפרסו בכל הארץ אך לא חוברו ללקוחות בבתים), לא יהיה צורך בכל השימוע הזה, כי הטלפוניה של בזק תהיה VoB ולא יהיה יותר שום משמעות לספירת דקות כמו שיש בשימוע הנוכחי, כי הכל יהיה Packets של Data. 
  • מחירי דקות השיחה במעבר בין חברות תקשורת (קש"ג) היו אמורים לרדת לאפס ומזמן. השימוע הטרי מתעלם מנושא זה לגמרי (נושא שטופל ביסודיות, כולל מחקרים מפורטים ביותר של: חברת Analysys הבריטית ואחריה חברת Nera האמריקאית-בריטית ואחריה חברת פרונטיר הבריטית, החל משנת 2004 ועד לפני כ-4 שנים), ומקבע את הקש"ג הקיים (הקווי והסלולרי), במחיר הקיים מזה כמה שנים, קדימה לכמה שנים טובות וללא הגבלה של זמן. כך, המחיר של הקש"ג עפ"י השימוע הטרי ישתנה בשנים הקרובות רק לפי המדד. זאת, בניגוד גמור להחלטות קודמות, ניתוחים קודמים ולכל הגיון כלכלי. רק בזק מרוויחה מהמשך שיטת הקש"ג העקומה שיש בישראל (בפער עצום בין הקש"ג הקווי, כ-1 אג' ללא מע"מ לדקה, לבין הקש"ג הסלולרי, כ-6 אג' ללא מע"מ לדקה) ולפי השימוע החדש - הרווחיות הזו של בזק - תישאר. באירופה, הורידו אפילו את הקש"ג במעבר מכשירי סלולר בין מדינות ("עלויות הנדידה"). כאן, לא שמעו על ההתפתחויות הרגולטוריות החשובות הללו.
  • השימוע לא עוסק בכלל בדברים היותר חשובים לתשתיות התקשורת הקוויות של מדינת ישראל: 1) שדרוג מערכת האיתותים של הטלפוניה של בזק, שנולדה במאה הקודמת (כמנותח כאן). משרד התקשורת החל בהליך מוזר ביותר של בחינת הנושא (כפי שחשפנו כאן), אבל לא הגיע לשום מסקנות. הנושא הזה פי כמה יותר חשוב וקריטי לעתיד הטלפוניה והתקשורת של מדינת ישראל, מאשר לבצע שימוע מסובך, לא ברור מבחינת ההגדרות הרגולטוריות ולא הגיוני, למחירי הטלפוניה הישנים של בזק הנספרים בדקות, שממילא השיטה הזו אמורה להתבטל, עם המעבר לחיבור בסיבים לבתים. 2) שדרוג מערכת ה-IP ברשת של בזק ל-IPv6 במקום המערכות הישנות הקיימות שם. 3) פתיחת תחום הדומיינים לתחרות ולשליטה ציבורית שקופה.  
למה פתאום אחרי 4 שנים (של שינוי החוק וקבלת כל הנתונים הכלכליים), משרד התקשורת שולף מסמכים ישנים ובונה עליהם שימוע חדש, שלא עונה לצרכים הנוכחיים והעתידיים של רשת הטלפוניה של בזק? זה די ברור ושקוף. זה נועד להראות, שכאילו כעת צמרת משרד התקשורת דואגת לכיס של האזרחים ולא לכיס הפרטי של שאול אלוביץ'.

כיצד ניתן להסביר, שלא רק שבעלי בזק קיבלו אישורים לכל מהלכי העברת כספי הציבור, מהציבור היישר אל הכיס של שאול אלוביץ', בדיוק באותו זמן קריטי של מתן אישורים רגולטוריים לבזק למהלכיה הכספיים שכעת מצוים בחקירה, צמרת משרד התקשורת החליטה להסיר את הפיקוח מעל בזק (כפי שחשפנו כאן). אלמלא החשיפה שלנו, המהלך המושחת והשערורייתי הזה, כבר היה מתבצע

בכל העולם, ספקי הבזק עברו מזמן לענן ול-IPv6 והם מספקים שירותים בטכנולוגיות תקשורת מתקדמות דוגמת SD-WAN. בישראל, אנו מתעסקים בשימועים על רשת חוטי הנחושת של בזק בטכנולוגיות של המאה הקודמת. 

ניסיון להסתיר את הכאוס במשרד התקשורת עצמו:
ההתמוטטות הסופית של אגף הרישוי החדש במשרד התקשורת (כפי שחשפנו כאן וכאן), היא רק "קצה הקרחון" של הכאוס. כעת, צמרת משרד התקשורת פשוט לא קיימת וחסרים בעלי התפקידים הבאים:
  • סמנכ"ל\ית למנהל ומשאבי אנוש.
  • סמנכ"ל בכיר לכלכלה ותקציבים.
  • יועץ\ת משפטית.
  • סמנכ"ל בכיר דואר.
  • סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה.
  • מדען ראשי.
  • ראש אגף חירום (התפקיד בוטל).
וזו לא כל הרשימה.

שניים מהתפקידים הבכירים ביותר הללו לא מאוישים בגלל מריבה פנימית בתוך משרד התקשורת. כבר בינואר בתחילת השנה (2017) נסגרה רשימת המתמודדים לתפקיד סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, ועדיין אין כל התקדמות בהליכי המכרז. כעת מתברר, שככל הנראה, הסיבה לכך נעוצה בעובדה, שעדי קהאן-גונן (עוזרת המנכ"ל), שמועמדותה למכרז נפסלה על הסף, מכיוון שלא עמדה בתנאי הסף, לא השלימה עם פסילתה ומזה כמה חודשים היא פועלת לפסילת המכרז וקביעה בדיעבד של תנאי סף מקלים יותר, דבר שיאפשר לה להגיש מועמדות מחודשת לתפקיד. כזכור, משרד התקשורת אף לא נרתע או התבייש לפרסם בגלובס כי הוא פועל לשנות את הגדרת התפקיד במכרז לסמנכ"ל בכיר כלכלה. כך, שזו לא תחייב את המועמד להיות כלכלן, דבר שיאפשר "לפתוח" את התפקיד לעדי קאהן-גונן, שאיננה כלכלנית.

בקיצור, המירוץ למינוי עדי קהאן גונן לתפקיד סמנכ"לית, נמשך חודשים, למרות שהיא אינה עומדת כרגע בתנאי הסף של 2 התפקידים הללו: של סמנכ"ל בכיר פיקוח וסמנכ"ל בכיר כלכלה. אם לא די בכך, עדי קהאן גונן גם מתכוונת (על פי הידוע לנו), לרוץ לתפקיד סמנכ"לית למנהל ומשאבי אנוש (במקום תמי לשם שפורשת). בהצלחה.....

גם בצמרת מועצת הכבשמילה מימוןלים והלוויין יש כאוס, לא רק בגלל שהיו"ר מחפשת את דרכה החוצה לגלי צה"ל. כבר חשפנו מזמן, שמימון שמילה (בתמונה משמאל, אחד מ-2 נציגי משרד התקשורת במועצת הכבלים והלוויין), מצוי בניגוד עניינים הסותר את הגדרות החוק, כאשר מצד אחד הוא סמנכ"ל פיקוח בפועל בנוסף להיותו משנה למנכ"ל (כולל על בזק-yes) ומצד שני הוא חבר מועצת הכבלים (המפקחת גם על yes). קיים המינוי התמוה של תמי לשם למועצת הכבלים והלוויין, שלא בוטל לאחר החשיפה שלנו. אולי מפני שסיכמו איתה - לבקשתה, שהיא תפרוש. מהחודש הקרוב, הכיסא, שהיא תופסת במועצת הכבלים והלוויין, לא מאוייש. 

כלומר: כ-70% מצמרת משרד התקשורת מאוישת ע"י ממלאי מקום זמניים, או ע"י אנשים שאינם מתאימים להגדרת התפקיד, לפרקי זמן ארוכים (למשל סמנכ"ל בכיר דואר - התפקיד לא מאויש מזה שנה ורבע), כשכמעט כל ממלאי המקום הזמניים הללו - חסרי כישורים ניהוליים בקנה מידה הנדרש לתפקיד בכיר ביותר במערך הממשלתי. כלומר: שלמה פילבר המנכ"ל עם צוות קטן ביותר של עוזרים אישיים מנהל הכל לבד, בלי הבנה (או ניסיון קודם או השכלה רלבנטית), מה הוא מחליט (למעט מה שיתכן שביבי נתניהו אומר לו להחליט...). זאת, תוך צפצוף ארוך על כל חוק ונורמה וגם התעלמות מוחלטת מהציבור ומנציגי הציבור, בחוסר שקיפות מוחלט.

במקביל, בהמשך לפרישתה של תמי לשם את משרד התקשורת (כפי שחשפנו כאן) בעיצומו של שינוי ארגוני כושל, פועל מנכ"ל המשרד, שלמה פילבר, לפצל את הסמכויות הרבות שהיו לה, בין מספר מנהלים. כפי ש-Telecom News חשף לא אחת בעבר, תמי לשם היתה "אישיות רבת זרועות" ושלטה ביד רמה בתחומים רבים במשרד: כח אדם, ביטחון, לוגיסטיקה, תקציב, סקרים, יועצים, מועצת הכבלים והלוויין, משמעת, מיחשוב, נסיעות לחו"ל, רכישות, שכר עידוד, שעות נוספות ועוד. לא עוד. השר והמנכ"ל למדו מהלקח של תמי לשם וכעת (כך הם מנסים ליישם) לא ירוכזו כל כך הרבה סמכויות בידי אדם אחד, שעלול להפוך ל"תמי נוסף". יצויין, שבמקביל למהלך של ראשי משרד התקשורת, בנציבות שירות המדינה פועלים באופן רוחבי לפצל בין "מינהל" לבין "משאבי אנוש", אך זה לא קשור למהלך הנקודתי הקורה כעת במשרד התקשורת לפיזור הכח הרב, שהיה בידי תמי לשם. האם המהלך החדש הזה יצליח? עוד לא ברור. מה שברור, שהכאוס כעת המריא לשחקים (מעבר לגובה של מגדל שלום... שם שוכנים משרדי משרד התקשורת סניף ת"א).
כאוס



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים